مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بهترین چای ماسالا چیست | عرضه انواع ماسالا

آنچه در این مقاله میخوانید...

بهترین چای ماسالا چیستترکیبات چای ماسالا را می دانید؟خواص شگفت انگیز نوشیدنی چای ماسالابهترین برند های چای ماسالا بسته بندی در ایرانخرید چای ماسالا تاج محل تولید هندخرید اینترنتی چای ماسالا کلاسیک و اسپایسیطرز تهیه چای ماسالا تاج محل اصلقیمت چای ماسالا هندیخرید چای ماسالا اصل هند در طعم و برند مختلفبهترین مارک چای ماسالا ایرانیچای ماسالا بگتو تولید ایرانقیمت چای ماسالا بگتو ۱ کیلویینمایندگی فروش چای ماسالا در تهرانچای ماسالا فوری در نمایندگی های خرید و فروشچای ماسالا از کجا بخرمطرز تهیه چای ماسالا برای یک نفرقیمت و خرید چای ماسالا اصلمراکز فروش چای ماسالا عمده در تهرانعرضه چای ماسالا ایرانی سانتوس
بهترین چای ماسالا چیست

بهترین چای ماسالا چیست؟ آیا می دانید بهترین مارک چای ماسالا در ایران کدام است؟ چه ترکیبات و خواصی دارد؟ چنانچه قصد خرید چای ماسالا اصل داشته باشید آیا می دانید عرضه چای ماسالا در ایران به چه صورت است؟

بهترین چای ماسالا چیست

اگر می خواهید بدانید بهترین چای ماسالا چیست؟ اگر از نوشیدنی های تکراری و متداول نظیر چای سیاه خسته شده اید و علاقه به کشف طعم های جدید دارید، پیشنهاد ما امتحان کردن چای ماسالا هندی است. چای ماسالا طعمی جدید و غیر قابل پیش بینی را به شما هدیه می دهد.

عطر و طعم بی نظیر چای ماسالا سبب شده این پودر هندی در ایران مورد استقبال بسیاری قرار گیرد و این روزها شاهد تولید چای ماسالا توسط برندهای مختلف در داخل ایران هستیم.

ترکیبات چای ماسالا را می دانید؟

ترکیبات چای ماسالا

قدمت چای ماسالا به کشور هند باز می گردد. اما ترکیبات و دستور تولید و تهیه چای ماسالا در دنیا متفاوت است. هر نقطه ای از کشور چای ماسالا را با دستور خاص خود تهیه می کنند. برخی از کشورها چای سیاه بکار می برند و برخی بدون چای سیاه.

همچنین بعضی از کشورهای دنیا با ادویه های مختلف این چای ماسالا را سرو می کنند و بعضی دیگر با گیاهان دارویی.

چای ماسالا را به راحتی می توان تهیه و همراه با شیر آماده کرد و در روزهای سرد پاییز و زمستان از گرما و طعم مطبوع آن لذت برد.

اما در حالت کلی چنانچه بخواهیم به ترکیبات و مواد اولیه اصلی چای ماسالا اشاره کنیم، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هل
  • زنجبیل
  • میخک
  • دارچین
  • زعفران
  • فلفل

خواص شگفت انگیز نوشیدنی چای ماسالا

  • کاهش درد
  • کاهش التهابات
  • رفع خستگی
  • کاهش دردهای آرتروز
  • مفید در رفع افسردگی
  • تاثیر مثبت بر عملکرد کلیه ها
  • بهبود عملکرد قلب و عروق
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • کاهش فشار خون
  • کاهش وزن
  • تقویت حافظه
  • بهبود عملکرد جنسی
  • پیشگیری از سرطان
  • کاهش قندخون

بهترین برند های چای ماسالا بسته بندی در ایران

از آنجایی که چای ماسالا بیشتر برای مصرف کافی شاپ ها و منازل شخصی و مصارف خانگی مورد استفاده قرار می گیرد بیشترین تقاضا به انواع چای ماسالا بسته بندی در ایران اختصاص یافته است.

بهترین برند چای ماسالا

شاید برای شما جالب باشد بدانید از نظر برند و مارک ها، بهترین چای ماسالا چیست؟ از این رو در ادامه از جمله بهترین برند چای ماسالا به چندین موارد اشاره شده است:

  1. چای ماسالا تاج محل
  2. چای ماسالا بگتا(مازو)
  3. چای ماسالای دماوند
  4. چای ماسالا سانتوس
  5. چای ماسالا AAA
  6. چای ماسالا تی شاپ
  7. چای ماسالا شاهسوند
  8. چای ماسالا آرام
  9. چای ماسالا جیوراج
  10. چای ماسالا نیوشا
  11. چای ماسالای لترا

خرید چای ماسالا تاج محل تولید هند

چای ماسالا تاج محل در بسته بندی نیم کیلویی و 200 گرمی جزو پرفروش‌ترین محصولات این سایت به شمار می رود و تنها دلیل آن اصل بودن این کالای پرطرفدار می باشد.

برند معتبر “تاج محل” در واقع با مجوزهای هندی تولید و بسته بندی شده است که در بازار داخلی ایران در 2 لاین کلاسیک و اسپایسی به فروش می رسد.

از جمله خواص چای ماسالا ارگانیک تاج محل می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کمک به هضم غذا
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • افزایش انرژی
  • رفع خستگی

چای ماسالا ادویه ای تاج محل ترکیبی از ادویه‌های معطر همچون دارچین، زنجبیل، هل، میخک و دیگر ادویه های اصل هندی می باشد و بر اساس دستورالعمل همان کشور تولید و عرضه شده است.

خرید چای ماسالا تاج محل

ناگفته نماند این برند جزو ارگانیک ترین و با کیفیت ترین چای ماسالا ها در دنیا می باشد که هر فردی می تواند هم طعم شیرین و هم طعم تند آن را تجربه نماید. برای خرید چای ماسالا تاج محل کافیست از طریق نمایندگی فروش اصلی در تهران در این سایت اقدام نمایید.

خرید اینترنتی چای ماسالا کلاسیک و اسپایسی

خرید اینترنتی چای ماسالا

خرید اینترنتی چای ماسالا در طعم و برندهای مختلف با شکر و بدون شکر عرضه شده است که می توانید کلاسیک و اسپایسی آن را در بسته بندی های مختلف تهیه نمایید.

فروشگاه های اینترنتی بسیاری در ایران عرضه کننده انواع چای ماسالا می باشند که محصول را با قیمت مصرف کننده به دست شما خواهند رساند.
برای خرید اینترنتی چای ماسالا به صورت عمده قطعا خرید از این قبیل فروشگاه ها از حاشیه سود شما کم خواهد کرد.
بنابراین لیست قیمت عمده چای ماسالا در انواع طعم و برند مختلف را از طریق این نمایندگی فروش در تهران جویا شوید.

طرز تهیه چای ماسالا تاج محل اصل

چای ماسالا تاج محل جزو پودرهای چای هندی آسیاب شده می باشد که به صورت فوری بسته‌بندی و عرضه شده اند.

همانطور که قبلا هم صحبت شد چای ماسالا طرز تهیه بسیار راحتی دارند که شما می توانید در هر زمان و مکانی آن را مورد استفاده قرار دهید، طرز تهیه چای ماسالا تاج محل از طرز تهیه پودر چای ماسالا فوری مستثنی نیست و نکات دم کردن خاصی ندارد.
کافیست از 2 گرم پودر چای ماسالا تاج محل در 200 سی سی آب جوش یا شیر حل و این نوشیدنی پرخاصیت و معطر را نوش جان نمایید.

قیمت چای ماسالا هندی

قیمت چای ماسالا هندی

قیمت چای ماسالای هندی اصل بر اساس بدون شکر و با شکر بودن آن متفاوت می باشد و از جمله چای ماسالا هندی وارداتی که تولید کشور هندوستان می باشند می توان به برند معتبر “تاج محل” اشاره نمود.

چای ماسالا تاج محل به صورت فوری و آسیاب شده با شیر گیاهی و شکر همراه می باشد که قیمت انواع مدل و بسته بندی های این چای ماسالا هندی در ادامه آمده است، لذا نیازی به دانستن اینکه قیمت بهترین چای ماسالا چیست، نخواهید داشت.

شرح کالا

تعداد در کارتن قیمت هر بسته (ریال)
چای ماسالا کلاسیک تاج محل

20*500 g

1.650.000

چای ماسالا اسپایسی تاج محل

20*500 g

1.950.000
چای ماسالا کلاسیک تاج محل

20*200 g

820.000

چای ماسالا اسپایسی تاج محل

20*200 g

970.000

خرید چای ماسالا اصل هند در طعم و برند مختلف

خرید چای ماسالای اصل هند در طعم و برند مختلف از طریق این نمایندگی فروش در تهران امکان پذیر می باشد تا به راحتی بتوانید از هر شهری در ایران دسترسی مستقیم به این قبیل محصولات را داشته باشید.

خرید چای ماسالا اصل

این روش از خرید در واقع جزو خرید های اینترنتی به شمار می‌رود که شما می توانید به راحتی از وارد کننده اصلی چای ماسالا های خارجی خرید نمایید.
در این قبیل روش خرید حجم سفارش شما محدودیت خاصی ندارد چرا که حجم های کارتنی و عمده از طریق باربری ارسال می شوند تا با هزینه ی ارسال کمتر در کوتاهترین زمان ممکن به دست خریداران در سراسر کشور برسد.

بهترین مارک چای ماسالا ایرانی

مارک و برند های بسیاری از محصول چای ماسالا در بازار داخلی به چشم می خورد که سبب شده در جستجوی این باشید که بدانید بهترین چای ماسالا چیست؟

در واقع طرز تهیه و روش دم کردن چای ماسالا با برندهای مختلف یکسان می باشد، تنوع برند به طعم کلاسیک یا اسپایسی و حجم بسته بندی محصول بر می گردد. بهترین مارک چای ماسالا بسته بندی را می توانید در حجم های زیر تهیه نمایید:

  • چای ماسالا 200 گرمی
  • چای ماسالا 250 گرمی
  • چای ماسالا 500 گرمی
  • چای ماسالا 700 گرمی
  • چای ماسالا 1000 گرمی
  • چای ماسالا 2000 گرمی

با ارتباط با مشاوران فروش سایت به راحتی می توانید به دغدغه های سوالاتی از این قبیل پایان دهید که:

  1. چای ماسالا اصل را از کجا بخرم؟
  2. چای ماسالا چیست و چه خواص درمانی دارد؟
  3. بهترین مارک چای ماسالا اصل که در بازار خرید و فروش می گردد، کدام است؟
  4. خرید اینترنتی چای ماسالا به چه روشی انجام می گیرد؟

چای ماسالا بگتو تولید ایران

چای ماسالا بگتو در بسته بندی ۱ کیلوگرمی و 250 گرمی در بازار خرید و فروش می شود. تولید چای ماسالا توسط برند بگتو برای اولین بار این چای خوشمزه را به مشتریان معرفی نمود.

امروزه شرکت بگتو توانسته است چای ماسالا و دیگر محصولاتش همچون هات چاکلت، وایت چاکلت، پودر کاکائو و قهوه های ترک را با بسته بندی جدید به بازار عرضه نماید.

قیمت چای ماسالا بگتو ۱ کیلویی

چای ماسالا بگتو در بسته بندی یک کیلوگرمی از طریق سایت و فروشگاه های اینترنتی بسیاری مورد خرید و فروش قرار گرفته است در واقع می توانید این چای ماسالا را به صورت خرد و عمده با قیمت‌های متفاوت از طریق این سایت جویا شوید که به صورت مستقیم و بدون واسطه محصول به دست شما خواهد رسید.

چای ماسالا بگتو با همان خواص و ویژگی های دیگر ماسالا ها مورد استفاده قرار می گیرد و با توجه به قیمت مناسبی که در بازار داخلی دارد حجم بیشتری از این بازار را به خود اختصاص داده است.

قیمت چای ماسالا بگتو ۱ کیلویی 135 هزار تومان می باشد که می توانید آن را با قیمت عمده 128هزار تومان تهیه نمایید البته ناگفته نماند چنانچه حجم سفارش شما بیشتر از ۱۰۰ کارتن باشد تخفیف بیشتری به شما تعلق خواهد گرفت. برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاوران فروش سایت در ارتباط باشید.

نمایندگی فروش چای ماسالا در تهران

نمایندگی فروش چای ماسالا

نمایندگی فروش چای ماسالا در تهران آماده عرضه انواع چای ماسالا اصل و با کیفیت بالا در انواع طعم و برند مختلف می باشد.

نمایندگی خرید و فروش چای ماسالا بهترین گزینه برای دریافت محصول در شهرهای مختلف ایران می باشد تا به راحتی بتوانند با مراجعه به مرکز فروش اصلی در تهران دسترسی داشته باشد.

همانطور که خودتان بهتر می دانید هرچه این دسترسی مستقیم تر و بدون واسطه تر باشد قطعا حاشیه سود شما برای تهیه محصول افزایش خواهد یافت.

چای ماسالا فوری در نمایندگی های خرید و فروش

چای ماسالا فوری در واقع همان پودر آسیاب شده چای‌ماسالا می باشد که با creamer و شکر ترکیب شده است. از جمله مزایای چای ماسالای فوری می توان به طرز تهیه راحت و زمان مصرف راحت آن اشاره نمود.

چای ماسالا فوری نقطه مقابل چای ماسالای خالص، بدون شکر و افزودنی می باشد که در برندهای مختلف به بازار عرضه شده است.

البته چای ماسالا ها با طرز تهیه راحتی که دارند در هر دو نوع بیشترین موارد مصرف را در ایران به خود اختصاص داده اند.

چای ماسالا فوری در نمایندگی های خرید و فروش در بسته بندی های مختلف با قیمت و درجه کیفیت متفاوت موجود می باشد. اطلاعات بیشتر را از طریق شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام، واتساپ، ایتا و … جویا شوید.

چای ماسالا از کجا بخرم

حال که با چای ماسالا و انواع آن و البته خواص بی نظیر آن آشنا شدید شاید برای شما جای سوال باشد که چای ماسالا از کجا بخرم که اصل باشد و البته بتوانم بهترین قیمت چای ماسالا را تهیه نمایم.

در این مقاله از قیمت چای ماسالا تاج محل و بگتو و … آگاه شدید اما برای استعلام قیمت روز کافیست با مشاوره فروش سایت در ارتباط باشید.

طرز تهیه چای ماسالا برای یک نفر

همانطور که در بالا اشاره شد چای ماسالا طرز تهیه بسیار راحتی دارد و در هر زمان و مکانی به راحتی می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

چنانچه بخواهید چای ماسالا فوری را تهیه کنید برای یک نفر کافیست یک قاشق از پودر چای ماسالا آسیاب شده را در یک فنجان آب جوش حل نمایید، لذا بدون نیاز به حرارت قابل مصرف می باشد.

و اگر بخواهید چای ماسالا با روش های سنتی تهیه نمایید کافیست “طرز تهیه چای ماسالا برای یک نفر” را در سایت جستجو نمایید.

قیمت و خرید چای ماسالا اصل

قطعاً برای تهیه انواع چای ماسالای اصل هند لازم است به مراکز فروش یا نمایندگی فروش چای ماسالا مراجعه نمایید، این مراکز در تهران قطعاً به شما بیشتر کمک خواهد کرد تا بتوانید لیست قیمت چای ماسالا را بدون واسطه و به صورت مستقیم دریافت نمایید.

قیمت و خرید چای ماسالای اصل بر اساس تنوع برند متفاوت می باشد که در طرح ها و برندهای مختلف عرضه شده اند که با مراجعه به شبکه های اجتماعی شرکت می توانید به راحتی با انواع چای ماسالا در بازار داخلی ایران آشنا شوید.

مراکز فروش چای ماسالا عمده در تهران

برای مصرف خودتان شاید بتوانید به راحتی این محصول را در فروشگاه های شهرتان پیدا کنید اما برای تهیه حجم بیشتری از چای ماسالا که بخواهید با فروش آن از حاشیه سود مناسبی برخوردار گردید قطعاً باید به مراکز فروش چای ماسالا عمده در تهران مراجعه نمایید تا بتوانید بهترین قیمت ممکن را از آن خود کنید.

ناگفته نماند در امر خرید و فروش هر محصولی قیمت جزو فاکتورهای اساسی و اصلی می باشد که در خرید و فروش عمده محصولات کسب بهترین قیمت با مراجعه به نمایندگی های فروش معتبر ممکن می شود.

عرضه چای ماسالا ایرانی سانتوس

عرضه چای ماسالا

این شرکت اقدام به عرضه و فروش چای ماسالا برند سانتوس در ایران کرده است. سانتوس یکی از بهترین تولیدکنندگان نوشیدنی های پودری در ایران می باشد.

عرضه چای ماسالا در این سایت در بسته بندی های ۱ کیلوگرمی به صورت پاکتی و قوطی فلزی امکان پذیر شده است. این امر سبب شده تا مشتریان به راحتی بتوانند انواع چای ماسالا را در کوتاه ترین زمان ممکن خرید نمایید.

سوده حسنی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

1

یک پاسخ به “بهترین چای ماسالا چیست | عرضه انواع ماسالا”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید