مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید اینترنتی چای ماسالای هندی + لیست قیمت بسته بندی و فله

آنچه در این مقاله میخوانید...

قیمت چای ماسالا هندی 2 نوعلیست قیمت انواع چای ماسالا بسته بندیلیست قیمت به روز چای ماسالا کیلوییقیمت یک لیوان چای ماسالا در کافی شاپقيمت چاي ماسالا نيوشا + زمان مصرف آن خرید اینترنتی چای ماسالا در انواع طعم و برند مختلفقیمت خرید چای ماسالا خالص بدون شکرامکان خرید مطمئن از نمایندگی فروش چای ماسالاطرز تهیه چای ماسالا با شیرمراکز فروش چای ماسالا نیم کیلوییقیمت فروش چای ماسالا سانتوس در مشهد چقدر است؟خواص پودر ماسالاتی
خرید اینترنتی چای ماسالا

خرید اینترنتی چای ماسالای هندی در انواع مختلف از بسته بندی  این روزها بسیار طرفدار پیدا کرده است، چراکه در کوتاهترین زمان ممکن به راحتی می توان انواع محصولات را تهیه نمود.

چای های ماسالا هندی در واقع در سراسر جهان به عنوان چای هندی شناخته می شوند. این نوشیدنی خاص و معطر از این گیاهان و ادویه ها تهیه می گردد که به راحتی می تواند به بهبود گوارش، تقویت دستگاه ایمنی بدن کمک کند.

قیمت چای ماسالا هندی 2 نوع

چای ماسالا هندی در ۲ نوع بسته بندی با برندهای مختلف و فله به صورت کیلویی به فروش می رسد. همانطور که می دانید چای ماسالا در انواع مدل و برند با بسته بندی های جدید به فراوانی در بازار داخلی موجود است لذا برای خرید چای ماسالا با بهترین قیمت بازار لازم است قیمت محصولات را به دقت مورد بررسی قرار دهید.

در اینجا برای راحتی شما لیست قیمت هر دو نوع چای ماسالا هندی در ادامه آمده است.

قیمت چای ماسالا هندی

لیست قیمت انواع چای ماسالا بسته بندی

محصول مدل مارک بسته بندی قیمت هر بسته
چای ماسالا هندی کلاسیک تاج محل 200 گرمی 1.650.000
چای ماسالا هندی اسپایسی تاج محل 200 گرمی 2.000.000
چای ماسالا هندی کلاسیک تاج محل 500گرمی 3.300.000
چای ماسالا هندی اسپایسی تاج محل 500گرمی 4.000.000
چای ماسالا ایرانی اسپایسی بگتو 1 کیلویی 2.200.000
چای ماسالا ایرانی اسپایسی بگتو 250 گرمی 920.000

لیست قیمت به روز چای ماسالا کیلویی

شرح کالا

وزن هر کارتن قیمت هر کیلوگرم (ریال)
چای ماسالا هندی درجه یک

۲۵ kg

5.530.000

چای ماسالا ایرانی درجه یک

۱۰ kg

3.390.000

قیمت یک لیوان چای ماسالا در کافی شاپ

ماسالا یکی از پرطرفدارترین نوشیدنی ها در کافی شاپ ها به شمار می رود که در شهرهای بزرگ کشور همچون شیراز، تهران، اصفهان، مشهد و … مورد خرید و فروش بسیاری از مراکز فروش قرار گرفته است.

چای ماسالا از کجا بخرم؟

با توجه به اینکه طرز تهیه چای ماسالا بسیار راحت و آسان می باشد، بسیاری از مشتریان دوست دارند آن را علاوه بر کافی شاپ در منزل نیز تهیه و نوش جان کنند و دغدغه این گروه از مشتریان این است که چای ماسالا از کجا بخرم؟

قیمت یک لیوان چای ماسالا در کافی شاپ تقریبا ۱۴ هزار تومان می باشد در حالی که می‌توانید هر کیلو چای ماسالا را با قیمت ۱۰۹ تا ۱۹۲ هزار تومان تهیه نمایید.

قيمت چاي ماسالا نيوشا + زمان مصرف آن

چای ماسالا نیوشا یکی از محصولات تولید شده توسط شرکت ایرانی می باشد که در بسته بندی های مدل دوی پک ۱۰۰ گرمی به بازار عرضه شده است، این چای ماسالا به صورت صد در صد گیاهی تولید شده چرا که بدون شیر، شکر و مواد افزودنی دیگر می باشد.

از مزایای برجسته این نوع بسته بندی چای ماسالا نیوشا قابلیت زیپ کیپ بودن آن می باشد که در حفظ عطر و طعم این محصول بسیار تاثیرگذار است.

قیمت هر بسته چای ماسالا نیوشا در فروشگاه های اینترنتی ۵۸ هزار تومان می باشد، همان طور که می‌دانید چای ماسالا نیوشا تنها ترکیبی از چای سیاه، هل، دارچین، میخک و زنجبیل می باشد که در طرز تهیه آن می توانید به آن شیر یا شکر بر اساس ذائقه خود اضافه کنید.

مدت زمان لازم برای تهیه این دمنوش ماسالا ۱۰ دقیقه می باشد، و چنانچه این دمنوش داخل قوری دم گذاشته شود عطر و طعم بهتری خواهد داشت.

نکته حائز اهمیت این جاست که چنانچه زمان مصرف دمنوش نیوشا را کمتر یا بیشتر کنید قطعاً عطر و مزه آن تلخ تر خواهد شد. مناسب ترین زمان مصرف دمنوش ماسالا نیوشا بر اساس پیشنهادهای مشاوران این شرکت یک ساعت پس از مصرف غذا می باشد.

چای ماسالا نیوشا مانند انواع دیگر دمنوش ها حد مجاز مصرف دارد که بهتر است در مصرف هر وعده زیاده‌روی نشود، لذا برای دریافت برنامه مصرف روزانه کافیست با مشاوران فروش سایت در ارتباط باشید.

 خرید اینترنتی چای ماسالا

 خرید اینترنتی چای ماسالا در انواع طعم و برند مختلف

انواع چای های ماسالا هندی با برند های مختلف را می توانید به صورت اینترنتی خرید نمایید، روشی جدید از خرید که سبب راحتی در این امر شده است.

حتی رضایت مشتریان در شهرهای مختلف را به همراه خواهد داشت. برای خرید اینترنتی چای ماسالا در انواع طعم و برند مختلف با بسته بندی های متنوع می توانید از طریق مشاور فروش سایت اقدام نمایید.

خرید چای ماسالا خالص بدون شکر

قیمت خرید چای ماسالا خالص بدون شکر

با توجه به اینکه چای ماسالا فوری و آماده یکی از نوشیدنی های ادویه ای پرطرفدار در کشور به شمار می رود اما بسیاری از مصرف کنندگان تقاضای چای ماسالا خالص و بدون شکر دارد.

این قبیل چای ماسالا ها اغلب ترکیبی از مواد اولیه زیر می‌باشند که بدون شیر و شکر تولید شده‌اند:

  • چای سیاه
  • دارچین
  • زنجبیل
  • هل
  • بادیان ختایی
  • رازیانه
  • جوزهندی
  • میخک

برخی از شرکت‌های تولیدکننده این ادویه ها را به صورت آسیاب شده تولید و برخی دیگر به صورت خرد و کوبیده شده بسته بندی می نمایند.

چای ماسالا جزو نوشیدنی هایی است که هم به صورت گرم و هم به صورت سرد مورد مصرف قرار می گیرد اما در فصل زمستان بدن را تا مدت زمان طولانی تری می تواند گرم نگه دارد.

البته از این نوع نوشیدنی در تقویت سیستم ایمنی بدن، بهبود گوارش، بهبود جوش صورت و کاهش التهابات بدن استفاده می گردد.

در طرز تهیه این قبیل چای ماسالای خالص و بدون شکر معمولاً به ازای هر فنجان یک قاشق مربا خوری سر خالی از پودر چای ماسالا را دم می گذارند.
در ادامه تهیه این نوشیدنی برخی به آن شیر، شیر بادام، شیر نارگیل و شکر اضافه می کنند و برخی آن را بدون مواد ذکر شده نوش جان می کنند.
قیمت خرید چای ماسالا خالص بدون شکر در بسته بندی های مختلف متفاوت می باشد.طرز تهیه چای ماسالا بدون شکر

امکان خرید مطمئن از نمایندگی فروش چای ماسالا

نمایندگی فروش چای ماسالا در تهران یکی از مراکز فروش معتبر این محصول می باشد چرا که این محصول را در هر حجمی که بخواهید به سراسر کشور ارسال دارد.

از مزایای برجسته خرید از این نمایندگی ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. خرید مطمئن و امن
  2. افزایش حاشیه سود
  3. دسترسی راحت به محصول
  4. خرید بدون واسطه و مستقیم

طرز تهیه چای ماسالا با شیر

چای ماسالا جزو چای های خوشمزه کشور هندوستان می باشد که این روزها طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان به خصوص کشور ایران پیدا کرده است.

دستورهای مصرف و طرز تهیه متفاوتی از این نوشیدنی در بسیاری از سایت‌های اینترنتی دیده می‌شود اما لازم است بدانید بر اساس سلیقه و ذائقه شما مقدار شیر و آب مورد استفاده در این نوشیدنی قابل تغییر می باشد.

طرز تهیه چای ماسالا با شیر

در حالت کلی در طرز تهیه چای ماسالا بدون شیر از آب استفاده می شود، کافیست مواد اولیه یا همان مخلوط ادویه ها به مدت زمان ۲ دقیقه تفت داده شوند تا عطر و طعم آن بهتر آزاد گردد.

در این مرحله برخی از مشتریان این ترکیب را آسیاب می کنند و برخی دیگر به صورت پودر نشده آن را با آب ترکیب و روی حرارت قرار می دهند.
این نوشیدنی نباید جوشانده شود بنابراین کافیست آنرا به مدت زمان بسیار کوتاه و کم حرارت داده و قبل از جوش آمدن آن را از روی حرارت بردارید.

اگر چای ماسالا را به صورت شیرین دوست دارید می‌توانید به آن شکر یا عسل اضافه کنید تا طعم دل انگیز تری به خود بگیرد.
در مرحله پایانی می‌توانید چای ماسالا را از صافی عبور دهید و آن را میل کنید.

مراکز فروش چای ماسالا نیم کیلویی

فروش چای ماسالا در بسیاری از مراکز و نمایندگی های معتبر در سراسر کشور امکان پذیر می باشد و شما می توانید چای ماسالا را در انواع برند های زیر که جزء بهترین مارک چای ماسالا ها در ایران به شمار می روند مورد سفارش قرار دهید:

  1. چای ماسالای سامتوز یا همان سانتوس
  2. چای ماسالا mazo
  3. چای ماسالا تاج محل
  4. چای ماسالا نیوشا
  5. چای ماسالا دماوند
  6. چای ماسالا بگتا
  7. چای ماسالا آرام
  8. چای ماسالا لترا
  9. چای ماسالا qg
  10. چای ماسالا ۱۷۵۰
  11. چای ماسالا شاهسوند
  12. چای ماسالا آرون

چنانچه قصد خريد چاي ماسالا نیم کیلویی از این مرکز فروش داشته باشید می توانید برند معتبر و اصل هندی “تاج محل” را انتخاب کنید که در ۲ لاین کلاسیک و اسپایسی چای ماسالا را تولید نموده است.

البته چای ماسالای دماوند حاوی جنسینگ در بسته بندی های ۵۰۰ گرمی که تولید ایران می باشد را می توانید در کارتون های ۱۲ عددی خرید نمایید.

قیمت فروش چای ماسالا سانتوس در مشهد چقدر است؟

مشهد یکی از شهرهای است که بیشترین تقاضای چای ماسالا سانتوس را داشته است از این رو می توانید چای ماسالا یک کیلوگرمی این برند معتبر را در مشهد از طریق نمایندگی فروش ما دریافت نمایید.

قیمت چای ماسالا سانتوس بر اساس حجم سفارش شما متغیر می باشد، بنابراین لازم است قبل از ثبت سفارش با کارشناس فروش ما در این سایت ارتباط بگیرید.

خواص پودر ماسالاتی

ماسالاتی که اغلب آن را با نام چای ماسالا یا چای لاته می‌شناسید در انواع برند و بسته بندی مختلف در این سایت موجود می باشد که در ادامه با خواص شگفت انگیز این نوشیدنی بیشتر آشنا خواهید شد: پ

  1. یشگیری و بهبود بیماری سرطان
  2. کاهش وزن و لاغری
  3. تقویت و سلامت قلب
  4. کاهش چربی بد خون
  5. تقویت سیستم دستگاه گوارش
  6. کاهش قند خون و بهبود دیابت
  7. جلوگیری از سرماخوردگی
  8. بهبود احتقان بینی
  9. خاصیت ضد التهاب
  10. افزایش انرژی و نیرو
  11. کمک در فرایند هضم غذا
  12. جلوگیری از بروز نفخ
سوده حسنی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

1

یک پاسخ به “خرید اینترنتی چای ماسالای هندی + لیست قیمت بسته بندی و فله”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید