مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خرید چای ماسالا مقدار ۱۰۰۰ گرم

آنچه در این مقاله میخوانید...

لیست قیمت خرید چای ماسالا در بازارمشخصات و قیمت چای ماسالا بگتو ایرانیتولید بهترین چای ماسالا ایرانی در تهرانخرید اینترنتی چای ماسالا در طعم کلاسیک و اسپایسی
قیمت خرید چای ماسالا

قیمت خرید چای ماسالا در برندهای ایرانی بگتو،سانتوس و نیوشا در بسته بندی های ۱۰۰۰ گرمی بسیار مناسب است و برای مصارف خانگی  مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر به دنبال یک نوشیدنی سالم و مقوی با عطر خوش و طعمی خاص هستید چای ماسالا یک انتخاب عالی است است زیرا این چای از ترکیب موادی همچون: چای سیاه، چوب دارچین، شیر خوراکی، رازیانه، زنجبیل، هل سبز، دانه فلفل سیاه به صورت پودر در می آید.

هر یک از ادویه های ترکیب شده در چای ماسالا از خواص درمانی بیشماری  برخوردارند همچنین چای ماسالا اصالت هندی دارد و ممکن است آن را به نام چای هندی شنیده باشید.

لیست قیمت خرید چای ماسالا در بازار

لیست قیمت خرید چای ماسالا در بازار توسط  نمایندگی های معتبر و رسمی به فروشگاه ها و مراکز پخش  در سراسر کشور اعلام می‌شود خریداران می‌توانند برای مشاهده این لیست در این سایت خرید ما را همراهی کنید.

چای ماسالا به عنوان یک دمنوش صد در صد گیاهی در طب سنتی بسیار کارایی داشته و برخی از خواص بی نظیر آن شامل:بهبود سرماخوردگی، افزایش چربی سوزی بدن، تنظیم قند خون، درمان سردرد، تقویت سیستم ایمنی و رفع بیماری های گوارشی می شود.

با وجود این همه مزایا قابل ذکر است که  به دلیل استفاده از چای سیاه در ترکیب چای ماسالا این نوشیدنی دارای کافئین می باشد و مصرف زیاد آن می تواند بر بدن تاثیر منفی بگذارد همچنان به دلیل وجود ادویه های مختلف صرف آن در دوران بارداری پیشنهاد نمی شود.

مشخصات و قیمت چای ماسالا بگتو ایرانی

مشخصات و قیمت چای ماسالا بگتو ایرانی-min

متقاضیان چای ماسالا در ایران در چند سال اخیر به شدت افزایش یافتند  از همین رو تولیدکنندگان ایرانی برای تامین نیاز بازار های داخلی شروع به فعالیت کرده اند.

برندبگتو از جمله کارخانه های تولیدی موفق در ایران است که توانست چای ماسالا را با کیفیتی در حد محصولات خارجی و مناسب ترین قیمت بازار تولید و در اختیار مشتریان قرار دهد.

قیمت چای ماسالا بگتو ایرانی متناسب با نیاز مصرف کننده در بسته های یک کیلوگرمی ۱۱۵ هزار تومان می باشد و برای خرید می‌توان از این نمایندگی  اقدام فرمایید.

تولید بهترین چای ماسالا ایرانی در تهران

تولید بهترین چای ماسالا ایرانی در تهران-min

طرز تهیه چای ماسالا به صورت پودر کافیست ۱ قاشق غذاخوری به ازای هر فنجان را در آب جوش حل نمایید و نوش جان کنید و از  فواید آن بهره مند شوید.

از جمله تولید کنندگان چای ماسالا در ایران که در بین مصرف‌کنندگان از محبوبیت خاصی بر خوردار هستندبه ترتیب زیر می باشند:

  • مارک بگتو
  • مارک سانتوس
  • مارک آفرینش
  • مارک نیوشا

تولید بهترین چای ماسالا ایرانی در تهران و کارخانه تولیدی برند بگتو صورت می گیرد  این مارک ایرانی در بین مصرف کنندگان طرفداران زیادی را به خود جذب کرده اما دلیل این امر قیمت پایین و کیفیت مرغوب می باشد.

خرید اینترنتی چای ماسالا در طعم کلاسیک و اسپایسی

خرید اینترنتی چای ماسالا در طعم کلاسیک و اسپایسی-min

تفاوت طعم چای ماسالا در میزان ادویه های استفاده شده در آنها می باشد برای مثال در طعم کلاسیک  از ادویه هایی با تندی کمتراستفاده شده و طعم اسپایسی  مناسب افرادی با ذائقه تند می باشد.

خرید اینترنتی چای ماسالا در دو طعم کلاسیک و اسپایسی برای مشتریان این مجموعه طراحی شده است بعد از سفارش محصول از طریق پست، تیپاکس یا باربری به سراسر کشور ارسال خواهد شد.

در خرید اینترنتی خریداران می‌توانند به صورت غیر حضوری چای ماسالا را با بهترین برند موجود در ایران و در طعم های مختلف مناسب با سلیقه خود انتخاب و خرید نمایند.

سوده حسنی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید