مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی چای ماسالا تاج محل در سراسر کشور

آنچه در این مقاله میخوانید...

نمایندگی چای ماسالا تاج محل در سراسر کشورمرکز فروش چای ماسالا اصل نیم کیلویی در تهرانتفاوت ترکیبات چای ماسالا تاج محل کلاسیک و اسپایسیسفارش چای ماسالا تاج محل بهترین مارک هندی
نمایندگی چای ماسالا تاج محل

نمایندگی چای ماسالا تاج محل امکان خرید این محصول را در سراسر کشور فراهم کرده برای اطلاع از لیست قیمت چای ماسالا خارجی به این سایت مراجعه فرمایید.

همانگونه که چای سیاه نوشیدنی سنتی و دیرینه ایرانیان است چای ماسالا نیز همین محبوبیت را نزد هندی ها دارد زیرا خاستگاه این نوشیدنی فوق العاده  هندوستان است.

چای ماسالا یک دمنوش ترکیبی خوش عطر و طعم می باشد و دارای طبع گرم که از ادویه هایی همچون: زنجبیل، دارچین، فلفل سیاه، میخک و رازیانه نشأت گرفته است.

نمایندگی چای ماسالا تاج محل در سراسر کشور

نمایندگی چای ماسالا تاج محل در سراسر کشور  در شهرهای تهران، کرمان، اصفهان، مشهد، قم و شیراز در حال ارائه بهترین برند وارداتی به مشتریان هستند.

از برجسته ترین مزایای خریدچای ماسالا از نمایندگی های رسمی می توان به خرید مستقیم و بدون واسطه، دریافت محصول با کیفیت تضمین شده، پایین ترین قیمت بازار و کسب سود بیشتر اشاره نمود.

برند تاج محل از معروفترین و محبوب ترین کارخانه‌های تولید چای ماسالا در کشور هند است که به دلیل کیفیت عالی و بسته بندی های شیک و مرغوب طرفداران زیادی را در دنیا به خود جذب کرده است.

مرکز فروش چای ماسالا اصل نیم کیلویی در تهران

مرکز فروش چای ماسالا اصل نیم کیلویی در تهران-min

مرکز فروش چای ماسالا اصل در تهران این محصول را در برند تاج محل با بسته بندی های نیم کیلویی مناسب برای مصارف خانگی در اختیار مصرف کننده قرار می دهد.

می‌توانید از طریق این سایت انواع این چای منحصر به فرد را با کیفیت مرغوب و درجه یک به صورت مستقیم و بدون واسطه با صرف کمترین هزینه مورد سفارش قرار دهید.

برای خرید در حجم عمده علاوه بر سفارش اینترنتی می توان به صورت حضوری هم به این مرکز مراجعه کرده و بعد از ثبت سفارش محصول را از انبار داری تحویل بگیرید.

تفاوت ترکیبات چای ماسالا تاج محل کلاسیک و اسپایسی

تفاوت ترکیبات چای ماسالا تاج محل کلاسیک و اسپایسی-min

اصلی ترین تفاوت ترکیبات چای ماسالا تاج محل در میزان ادویه های به کار برده در آنها می باشد و مورد دیگر استفاده از میت گیاهی و شکر در تهیه آنها می باشد.

در تهیه چای ماسالا کلاسیک از ادویه‌های تند کمتری استفاده شده که به آن عطم شیرین و خوش مزه ای داده اما چای ماسالا اسپایسی بدون شیر و شکر با ادویه جات تند تهیه شده و عطر وطعم تند وخاصی پیدا کرده است.

این محصول در ۲ مدل پر فروش کلاسیک و اسپایسی با بسته بندی های ۱۵۰گرمی و ۵۰۰ گرمی در بازار ایران مورد معامله قرار گرفته است و از استقبال خوبی برخوردار بوده است.

سفارش چای ماسالا تاج محل بهترین مارک هندی

سفارش چای ماسالا تاج محل بهترین مارک هندی-min

از اصلی ترین ویژگی های چای ماسالا تاج محل می توان به تولید به روش طبیعی، استفاده از ادویه جات ارگانیک، حفظ کیفیت ترکیبات اولیه،طعم وعطر دلنشین آن اشاره کرد.

اگر قصد سفارش چای ماسالا تاج محل را به عنوان بهترین مارک هندی دارید کافیست مشخصات خود را ثبت نموده تا نماینده فروش مجموعه با شما ارتباط برقرار کند.

برای تهیه چای ماسالای فوری کافیست موارد زیر را انجام دهید.

  1. آماده کردن یک لیوان آب جوش
  2. ریختن ۱ قاشق غذاخوری از پودر ماسالا در آب
  3. هم زدن آن تا زمان حل شدن به مدت ۱ دقیقه

در صورت تمایل می توان به آن شیر و شکر بیشتری اضافه کنید.

سوده حسنی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید