مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی فروش چای ماسالا اصل در تهران

آنچه در این مقاله میخوانید...

نمایندگی فروش چای ماسالا در تهرانبهترین مارک چای ماسالا اصل در بازار تهرانچای ماسالا را چگونه دم کنیم؟چای ماسالا به صورت عمده از کجا بخرمکیا چای ماسالا میخورن؟خواص چای ماسالا برای لاغریقیمت چای ماسالا هندیقیمت چای ماسالا هندی خالص بدون شکرخرید چای ماسالا اصلخرید چای ماسالا اسپایسی تاج محل بسته بندیمراکز فروش چای ماسالا در کشورپودر چای ماسالا سانتوسخرید چای ماسالا اسپایسیخرید چای ماسالا تاج محلبهترین مارک چای هندیقیمت چای ماسالا خارجی در سایت
نمایندگی فروش چای ماسالا در تهران

نمایندگی فروش چای ماسالا اصل در تهران آماده عرضه انواع چای ماسالا در برند های ایرانی و خارجی می باشد، برای اینکه بدانید چای ماسالا به صورت عمده از کجا خرید کنید در ادامه با ما همراه باشید.

چای های ماسالا با برندهای مختلفی که این روزها در بسته بندی های شکیل یک کیلویی در بازار مورد خرید و فروش قرار گرفته اند، از خواص بی نظیری برخوردار هستند و تاثیرات درمانی آن بر کسی پوشیده نیست. چای ماسالا را با برندهای متنوعی می‌توانید به صورت عمده با قیمت مناسب از طریق نمایندگی فروش چای ماسالا معتبر تهیه نمایید.

نمایندگی فروش چای ماسالا در تهران

بهترین مارکهای چای ماسالا که در ایران مورد خرید و فروش بسیاری از کاسبان این حوزه قرار گرفته است شامل برند های زیر می باشد که می توانید هر یک را از طریق نمایندگی فروش چای ماسالا در تهران تهیه نمایید:

  1. چای ماسالا تاج محل
  2. چای ماسالا بگتو
  3. چای ماسالا آفرینش
  4. چای ماسالا ماساتی
  5. چای ماسالا جیوراج
  6. چای ماسالا سانتوس
  7. چای ماسالا بگتا
  8. چای ماسالا لترا
  9. چای ماسالا AAA
  10. چای ماسالا آرام

بهترین مارک چای ماسالا اصل در بازار تهران

در بالا با بهترین مارک های چای ماسالا اصل آشنا شدید برای خرید هر یک از این برندها در بازار تهران می توانید از طریق این مرکز فروش اقدام نمایید چرا که چای ماسالا با مرغوب ترین کیفیت و قیمت کارخانه به دست شما خواهد رسید.

چای ماسالا را چگونه دم کنیم؟

طرز تهیه چای ماسالا با پودر آماده کار چندان دشواری نیست و نسبت به طرز تهیه آن به صورت خانگی با سرعت بیشتری انجام می گیرد.

هر چه مدت زمان دم کشیدن این نوشیدنی خاص طولانی‌تر شود عطر و طعم بهتری از آن آزاد خواهد شد. در طرز تهیه چای ماسالا فوری کافیست یک تا دو قاشق از پودر آماده را در آب جوش حل نمایید و اجازه دهید تا دم آورد.

چای ماسالا به صورت عمده از کجا بخرم

چای ماسالا از کجا بخرم

این روزها کمتر کافی شاپی پیدا می شود که چای ماسالا را سرو نکند اما قیمت چای ماسالا در کافی شاپ نسبت به خرید پودر فوری آن و تهیه در منزل دو تا سه برابر است، از این رو بسیاری از مصرف کنندگان و مشتریان به دنبال این محصول در فروشگاه ها، سوپرمارکت ها و حتی سایت های اینترنتی هستند که به راحتی می‌توانند یکی دو بسته از محصول را برای مصرف شخصی تهیه نمایند.

اما برای بسیاری از پخش کنندگان، عمده فروشان و صاحبان سوپرمارکت ها جای سوال است که چای ماسالا به صورت عمده از کجا بخرم؟
این گروه از مشتریان قطعاً می‌دانند خرید و فروش چای ماسالا به صورت عمده برای آنها دارای مزایایی می باشد که مهم ترین و برجسته ترین آن “قیمت کف بازار” است همین قیمت عمده قطعاً سبب افزایش حاشیه سود این گروه از مشتریان خواهد شد از این رو پیشنهاد می شود هر یک از چای های ماسالا را از درب کارخانه به صورت مستقیم و بدون واسطه تهیه نمایید.

البته ناگفته نماند شرکت های مختلفی هستند که چای ماسالا را در انواع برند مختلف عرضه می کنند که می توانید چندین سفارش در کنار هم با قیمت عمده را تجربه نمایید.

کیا چای ماسالا میخورن؟

طی چند سال اخیر فرهنگ نوشیدن چای مانند کشورهای دیگر همچون نپال، تبت و هند در ایران افزایش پیدا کرده است چراکه این نوشیدنی مدرن و پرخاصیت علاوه بر اثر طعم و کیفیتی که دارد دارای خواص درمانی می باشد که می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کاهش وزن و لاغری
  • بهبود گلو درد
  • رفع حالت تهوع
  • افزایش انرژی
  • رفع خستگی
  • تقویت سیستم ایمنی بدن

همین خواص در کنار عطر و طعم دل انگیز چای ماسالا سبب شده تا گروه‌های مختلفی از سنین پایین تا میانسالی به نوشیدن آن میل و رغبت بیشتری پیدا کنند.

خواص چای ماسالا برای لاغری

همانطور که خود شما بهتر می‌دانید سبک‌های زندگی مدرن و امروزی سبب شده تا بسیاری از افراد یکجانشین شوند و همین کم تحرکی سبب افزایش وزن شان خواهد شد. برای گروهی از افراد که حس و حال ورزش کردن و حتی رژیم گرفتن برای کاهش وزن ندارند پیشنهاد می شود لاغری را با عطر و طعم سنتی دارچین و زنجبیل تجربه نمایند.

در ترکیبات و مواد تشکیل دهنده چای ماسالا از دارچین، زنجبیل، فلفل سیاه و ادویه های مختلف استفاده شده است که هر یک به تنهایی بر کاهش وزن و بهبود بیماری ها تاثیر فراوانی دارند حال این طعم ها و خواص در کنار هم قطعاً معجزه خواهند کرد.

قیمت چای ماسالا هندی

قیمت چای ماسالا هندی

قیمت چای ماسالا هندی در برند و بسته بندی های مختلف در بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی بیان شده است اما برای دریافت این قیمت‌عمده کافیست با یکی از مشاوران فروش شرکت های پخش یا نمایندگی فروش چای ماسالا و شرکت های وارد کننده در ارتباط باشید.

دمنوش ماسالا اصالت کاملاً هندی دارند از این رو محصولات تولید کشور هند دارای عطر و کیفیت مطلوبتری هستند البته ناگفته نماند شرکت های بزرگی همچون سانتوس چای ماسالا هندی را در بسته بندی های داخلی با لیبل سیب سلامت به دست مصرف کنندگان می رساند که دست کمی از چای های اصل هندی ندارند.

قیمت انواع چای ماسالا به صورت در ادامه آمده است تا بتوانید به راحتی هر یک از محصولات را مورد بررسی قرار دهید:

محصول مدل مارک بسته بندی قیمت هر بسته
چای ماسالا هندی کلاسیک تاج محل 200 گرمی 1.650.000
چای ماسالا هندی اسپایسی تاج محل 200 گرمی 2.000.000
چای ماسالا هندی کلاسیک تاج محل 500گرمی 3.300.000
چای ماسالا هندی اسپایسی تاج محل 500گرمی 4.000.000
چای ماسالا ایرانی اسپایسی بگتو 1 کیلویی 2.200.000
چای ماسالا ایرانی اسپایسی بگتو 250 گرمی 920.000

قیمت چای ماسالا هندی خالص بدون شکر

یکی از انواع چای ماسالا پرطرفدار، نوع خالص بدون شکر و مواد افزودنی آن می‌باشد که در ایران با برند های متنوعی به چشم می‌خورد چنانچه شما باز هم به دنبال چای ماسالا هندی اصل هستید می توانید به سراغ برندهایی همچون جیوراج بروید که بدون شکر و آسیاب نشده بسته بندی و به بازار عرضه شده است.

خرید چای ماسالا اصل

برای خرید چای ماسالا اصل در طعم و برند مختلف به صورت اینترنتی و حضوری می توانید اقدام نمایید. از مزایای خرید اینترنتی می‌توان به فاکتور مهم قیمت اشاره نمود که از هر نقطه ای از کشور می توانید محصول را به صورت مستقیم و بدون واسطه تحویل بگیرید.

چنانچه خرید چای ماسالا بیشتر از ۵۰۰ کارتن باشد نیز به صورت حضوری امکان پذیر می باشد که برای دریافت اطلاعات بیشتر هم اکنون با مشاورران در نمایندگی فروش چای ماسالا تماس حاصل نمایید.

خرید چای ماسالا اسپایسی تاج محل بسته بندی

خرید چای ماسالا اسپایسی تاج محل در بسته بندی نیم کیلو گرمی بیشترین حجم فروش را به خود اختصاص داده است چرا که یکی از ارگانیک ترین و سالم ترین محصولات کشور هندوستان به شمار می‌رود.

استفاده از ادویه جات تازه هندی سبب شده تا کیفیت این محصول به شدت افزایش یابد چای ماسالا تاج محل را می توانید در انواع مختلف بسته بندی و طعم از طریق سایت به صورت مستقیم و بدون واسطه دریافت نمایید.

مراکز فروش چای ماسالا در کشور

مراکز فروش چای ماسالا

مرکز فروش چای ماسالا در بسیاری از شهرهای کشور فعال می باشد چنانچه به دنبال بهترین مارک چای ماسالا هستید و قیمت آن برای شما حائز اهمیت می باشد بهترین پیشنهاد تهیه این محصول از مرکز فروش چای ماسالا به اصل در تهران می‌باشد چرا که قیمت نمایندگی فروش چای ماسالا به شما تعلق خواهد گرفت و پخش عمده آن برای شما دارای حاشیه سود بیشتری خواهد بود.

پودر چای ماسالا سانتوس

پودر چای ماسالا سانتوس مخلوطی از ادویه های هندی می باشد که با شیر ترکیب شده اند، این محصول در بسته بندی های یک کیلوگرمی به بازار عرضه شده و می توانید آن را به صورت عمده در کارتون های ۱۲ عددی تهیه نمایید.

شرکت های بسیاری در سراسر بازارداخلی در حال خرید و فروش این محصول هستند چنانچه شما هم می‌خواهید برای شروع این محصول را با قیمت پایه تهیه و آن را در شهر خود به فروش برسانید می توانید به صورت مستقیم از طریق شرکت آرشامین اقدام به ثبت سفارش نمایید. از طریق این شرکت محصول در کوتاه‌ترین زمان ممکن از طریق باربری با بهترین قیمت عمده به دست شما خواهد رسید.

خرید چای ماسالا اسپایسی

چای ماسالا اسپایسی یکی دیگر از طعم های پرطرفدار این محصول می باشد، با توجه به طعم شیرینی که دارد تندی آن نیز بیشتر احساس می شود این قبیل چای ماسالا با عطر و طعم تندی که دارند مورد ذائقه همه افراد نیست در واقع می توان گفت این محصول توسط افراد خاص خریداری می شود که می توانید در انواع برند زیر در بسته بندی های مختلف تهیه نمایید:

  1. چای ماسالا اسپایسی تاج محل
  2. چای ماسالا اسپایسی دماوند

خرید چای ماسالا تاج محل

چای ماسالا تاج محل جزو معروفترین و پرطرفدارترین محصولات کشور هند باشد که این روزها در ایران بازار خرید و فروش را به خود اختصاص داده است. این چای ماسالا با توجه به کیفیت مطلوبی که دارد نسبت به انواع دیگر چای های ماسالا فروش بیشتری از خود بر جای گذاشته است. خواص این محصول ارگانیک با انواع دیگر چای ماسالا یکسان می باشد تفاوت تنها در کیفیت و مواد اولیه مرغوب به کار برده شده در آن است.

خرید چای ماسالا تاج محل

بهترین مارک چای هندی

از جمله بهترین مارک چای هندی در حوزه نوشیدنی ماسالا می توان به برندهای تاج محل، میس ایندیا، جیوراج و … اشاره نمود و البته ناگفته نماند برندهای معتبری در همان سطح و سبک این قبیل چای‌ماسالا ها در بازار داخلی ایران به تولید رسیده است که عبارتند از:

  1. چای ماسالا سانتوس
  2. چای ماسالا بگتو
  3. چای ماسالا ناولتی
  4. چای ماسالا تکسو
  5. چای ماسالا بگتا
  6. چای ماسالا لترا
  7. چای ماسالا دماوند
  8. چای ماسالا آرام

قیمت چای ماسالا خارجی در سایت

قیمت چای ماسالا خارجی در سایت های داخلی کمی نسبت انواع دیگر این محصول بیشتر می باشد و تنها دلیل آن وارداتی بودن محصول است، این قبیل چای ماسالا با قیمت هر کیلوگرم ۱۷۸ هزار تومان عرضه شده اند و شما آن را در حجم بیشتر می توانید با قیمت کمتر از طریق این مجموعه دریافت نمایید.

سوده حسنی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید