مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت چای ماچا در ایران بسته بندی ۱۲ و ۳۰ عددی

آنچه در این مقاله میخوانید...

لیست قیمت چای ماچا در ایراننمایندگی فروش چای ماچا ۱۲ عددیمحل فروش ماچا ۳۰ عددی کیفیت نرمالخرید عمده چای ماچا اصیل ژاپنی
قیمت چای ماچا در ایران

قیمت چای ماچا در ایران به صورت عمده در بسته بندی های ۱۲ عددی و ۳۰عددی در نمایندگی فروش چای ماچابسیار مناسب بوده و مشاوران مجموعه برای تشخیص ماچا اصل به شما کمک می کنند.

از جمله چای های پرطرفدار در چین و آسیا چای ماچا می باشد که به صورت پودری نرم برگرفته از چای سبز است این نوشیدنی علاوه بر خواص چربی سوزی عطر و طعم مثال زدنی دارد.

۲هفته قبل از برداشت گیاه چای روی آن را با سایبان های چوبی پوشانده و از تابش مستقیم خورشید جلو گیری می کنند سپس برگ های چای را بخار پز کرده وخشک می نمایندبعد از جدا کردن اجزا غیر ضروری برگ آن را به صورت پودر در می آورند.

لیست قیمت چای ماچا در ایران

مهم ترین دلیل افزایش طرفداران این چای در دنیا این است که در سال ۲۰۰۴طبق مطالعات در دانشگاه آمریکا چای ماچا به عنوان غنی ترین منیع آنتی اکسیدان تشخیص داده شده است.

این میزان از آنتی اکسیدان به همراه کافئین در چای ماچا سیستم عصبی مغز را تحریک کرده و چربی را در جریان خون قرار می دهند پس بدن از چربی به عنوان یک سوخت بهره می گیرد.

خریداران می توانند با مراجعه به مراکز تخصصی و فروش رسمی در ایران انواع چای ماچا از بهترین برند تا پایین ترین قیمت بازار مطلع شوند وبا مشورت گرفتن از افراد متخصص مجموعه بهترین انتخاب را داشته باشند.

نمایندگی فروش چای ماچا ۱۲ عددی

نمایندگی فروش چای ماچا ۱۲ عددی-min

نمایندگی فروش چای ماچا در ایران این محصول پر فروش را با کیفیت تشریفاتی و درجه یک در برند معروف ناولتی با بسته بندی های حاوی ۱۲ساشه نیم گرمی به بازار ارائه می دهند.

شما می توانید با مراجعه به این مجموعه یک خرید با کیفیت مرغوب و اصل داشته باشید زیرا در بازار آزاد افراد سودجو محصول بی کیفیت را با قیمت بالا به فروش می رسانند.

و همین امر سبب بی اعتمادی خریداران به خواص بی نظیر چای ما چا می شوند،با ثبت مشخصات خود مشاورین فروش سایت با شما تماس گرفته و برای خرید یک محصول اصل با قیمت مناسب کمک می کنند.

محل فروش ماچا ۳۰ عددی کیفیت نرمال

محل فروش ماچا ۳۰ عددی کیفیت نرمال-min

کارخانه تولیدی ماچانو در ایران در زمینه واردات این محصول نقش دارد زیرا چای ماچا درجه ۲ و باکیفت نرمال را در حجم زیاد از کشور ژاپن تهیه و در ایران در بسته بندی های ۳۰عددی برند ماچانو به بازار عرضه می نمایند.

برند ماچانو  تنها برند معتبر در تجارت چای ماچا در ایران می باشد و طرفداران زیادی را به خود جذب کرده زیرا برای سهولت در استفاده مصرف کننده به صورت ساشه ای بسته بندی می کند و هر ساشه برای یک فنجان چای ماچا مناسب است.

برخی از فواید بی شمار چای ماچا شامل: کاهش وزن، سم زدایی از کبد،تقویت عملکرد مغز،محافظت از قلب،ضد سرطان، تقویت آرامش،سرشار از آنتی اکسیدان و تاتچین

خرید عمده چای ماچا اصیل ژاپنی

خرید عمده چای ماچا اصیل ژاپنی-min

عمده فروشان و پخش کنندگان چای ماچا می توانند با خرید به صورت عمده وکیفیت اصل ژاپنی از حاشیه سود بالایی برخوردار شوند و با حذف هزینه های اضافه به صورت مستقیم خرید نمایند.

می توانید قبل از خرید برای تست سفارش داده و بعداز مطمئن شدن از کیفیت اصل چای ماچا را سفارش دهید تا  در ۲۴ الی۴۸ساعت بعد محصول به دست شما برسد.

نمایندگی ها فروش و پخش یه صورت عمده در استان های  زیر اماده عرضه محصولات به مشتریان می باشند:

  • تهران
  • کرمان
  • شیراز
  • اصفهان
  • رشت
سوده حسنی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید