مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت چای ماسالا فله ٢۵ کیلویی بهترین مارک

آنچه در این مقاله میخوانید...

قیمت چای ماسالا کیلویی به صورت فلهبهترین مارک چای ماسالا بسته بندیخرید پودر چای ماسالا فلهمراکز فروش چای ماسالا هندیخرید عمده چای ماسالا 2 مدل ایرانی و هندیفروشنده چای ماسالا فله 25 کیلویی
قیمت چای ماسالا فله

قیمت چای ماسالا فله در بسته بندی ۲۵ کیلویی با بهترین مارک موجود در بازار 220 تا 553 هزار تومان می باشد، لذا برای خرید پودر چای ماسالا فله به صورت عمده با قیمت ارزان تر هم اکنون می توانید با مراکز فروش آن تماس بگیرید.

چاى ماسالا كه يكى از محبوب ترين چاى ها در كشورهاى غربى و همينطور ايران مي باشد در بسته بندى هاى ۲۵ كيلويی تولید هندی و ایرانی به فروش مي رسد.چای ماسالا

چاى ماسالا با طعم فوق العاده ايى كه دارد داراي خواهان زيادى در بين مردم است كه توسط برندهاى معتبرى به صورت گرمى و فله به فروش رسانده مى شود.
اين چاى محصول كشور هند است و با ادويه هايي كه دارد براى پيشگيرى از سرطان و سكته ى قلبى و همينطور درمان سرماخوردگى ،بدن درد و…استفاده مي گردد.

قیمت چای ماسالا کیلویی به صورت فله

چاى ماسالاي خالص دمنوش پرطرفدارى است تند و ادويه دار كه بدون هيچ افزودنى و شكر استفاده مي شود.

قيمت چاى ماسالا فله هندى با توجه به بسته بندى هاى متنوعى  که دارد متفاوت مي باشد لذا برای دریافت لیست به روز چای ماسالا پیشنهاد می شود با کارشناس فروش سایت در ارتباط باشید.

قیمت چای ماسالا فله هندی

خريد پودر چاى ماسالا به صورت اينترنتي يكى از ساده ترين و سريع ترين راه هايي است كه اين نمايندگى بدون هيچ واسطه ای و به صورت مستقيم آن را به دست شما مي رساند.

آيا مى دانستيد اين چاى علاوه بر خواص زيادى كه بر بدن دارد  تاثير زيادى در كاهش وزن مي گذارد؟
ديگر نياز به مصرف قرص هاى شيميايي نيست با مصرف روزانه از اين چاي مي توانيد به وزن دلخواه خود برسيد براى آشنایی بیشتر و اطلاع از نحوه مصرف می توانید عضو پیج اینستاگرام آرشامین شوید.
همانطور که خودتان بهتر بدانيد از اين چاى براى كاهش وزن نيز استفاده مي شود كه تاثير بسزاى بر چربى سوزى دارد.

يكى از برندهاى معروف ديگر كه مي توانيد چاى ماسالا را تهيه كنيد، بگتو است كه شما با خريد چاى ماسالاى بگتو اصل متوجه طعم بي نظير و متفاوت آن خواهيد شد.
جاى ماسالا مازو  در بسته بندى هاى ۲۵ كيلوگرمى با برند جدید بگتو توليد مي شود كه بهترین گزینه برای کافی شاپ ها به شمار می رود.

شرح کالا

وزن هر کارتن قیمت هر کیلوگرم (ریال)
چای ماسالا هندی درجه یک

5 kg

5.530.000

چای ماسالا ایرانی درجه یک

5 kg

3.390.000

بهترین مارک چای ماسالا بسته بندی

بهترین مارک چای ماسالا

آیا دوست دارید بدانید بهترين مارك چاى ماسالا كدام است؟ جالب است بدانید برند تاج محل يكى بهترين مارك هايى است كه امروزه در بازار در بسته بندى هاى ١٥٠ و ٥٠٠گرمى وجود دارد. يكى ازدلايلي كه چاى ماسالا از پرفروش ترين ها به شمار می رود طعم بي نظير آن است و قطعا تجربه آن برای شما هم لذت بخش خواهد بود.

چاى ماسالا در برندهاى متفاوت زیر به فروش می رسد كه براى اطلاع از قيمت چاى ماسالا هندى اين برندها کافیست با نماينده فروش اين سايت در ارتباط باشيد.

  1. چای ماسالا تاج محل
  2. چای ماسالا بگتو
  3. چای ماسالا سامتوز
  4. چای ماسالا نیوشا
  5. چای ماسالا دماوند
  6. چای ماسالا لترا
  7. چای ماسالا آفرینش
  8. چای ماسالا میس ایندیا
  9. چای ماسالا شاهسوند
  10. چای ماسالا کیوجی

همانطور كه چاى سياه در ايران محبوبيت زيادى دارد چاى ماسالا در هند نيز بسيار محبوب مى باشد اما جالبت است بدانید فرق چاى لاته و چاى ماسالا فقط در قهوه و چاى سياهی است كه در چاى لاته وجود دارد و همانطور كه چاى ماسالا دارچين و زنجبيل دارد چاى لاته نيز اين دو ادويه را دارا مى باشد.

براى اطلاع از قيمت چاى لاته مي توانيد از طريق اين مركز خريد اقدام نماييد.

خرید پودر چای ماسالا فله

خرید پودر چای ماسالا فله

قيمت چاى ماسالا در كافى شاپ قطعا بيشتر از قيمت خريد پودر چاى ماسالا فله ای مي باشد. اين چاى فوق العاده طرز تهيه ي بسيار آسانى دارد كه هركس مى تواند به راحتى آن را در خانه یا کافی شاپ تهيه كند.

ترکیبات چای ماسالای بي نظير معمولا از ادويه هايي همچون زنجبيل و شير چاى می باشد اما ادويه هاى ديگرى نيز براى خوشمزه تر شدن اين چايى نيز وجود دارد عبارتند از:

  • هل سبز
  • فلفل سياه
  • دارچين
  • میخک

سریع ترین روش و طرز تهيه ى چاى ماسالا به روش هندى اینست که زنجبيل و شير و دارچين را به همراه دو فنجان آب بر روى حرارت گذاشته تا دم بيايد. براى خريد پودر چاى اصل ماسالا از برند سانتوس به صورت گرمى و فله ای بايد با نمايندگان فروش اين مركز خريد ارتباط بگيريد.

مراکز فروش چای ماسالا هندی

مراکز فروش چای ماسالا

همانطور كه مى دانيد امروزه نمایندگی ها و مركز فروش چاى ماسالا هندی در ايران مى توانند محصول مورد نيازتان را در سريع ترين زمان و بدون هيچ واسطه ايى به دست شما برسانند.

برندهاى نيوشا و لترا از معتبرترين برندهاى چاى و دمنوش در ايران مي باشند كه قيمت ارزان و كيفيت بالاى محصولاتشان باعث محبوبيت آن ها شده است.

لازم است بدانيد كه تمامى برندها ارسال به سراسر كشور را دارند و همین مزیت بازرگانی آرشامین سبب شده تا خرید را برای اکثر مشتریان راحتتر نماید. براى طرز تهيه ى چاى ماسالا فورى پودر آن را آب جوش تركيب و در كم تر از پنج دقيقه آن را سرو كنيد.

خرید عمده چای ماسالا 2 مدل ایرانی و هندی

بازار خرید و فروش عمده چای ماسالا در ایران در حال رشد است و این روزها افراد زیادی به دنبال خرید این نوع چای هستند. چای ماسالا، یک نوع چای خاص است که در آن به جای استفاده از برگ چای سبز، از چای سیاه استفاده می‌شود و به دلیل مزه و عطر طبیعی خود، بسیار محبوب است.

قیمت چای ماسالا فله در بازار ایران به وفور گزارش می‌شود. به طور کلی، قیمت این نوع چای می‌تواند بسته به مدل و منشأ آن، متغیر باشد. در ایران، چای ماسالا از دو منشأ عمده تولید می‌شود: ایران و هند. چای ماسالا ایرانی، با کیفیت بالا و مزه یاسی بیشتری در مقایسه با نمونه‌های هندی دارد. اما باید توجه داشت که قیمت این چای‌ها نیز بسته به کیفیت و محبوبیت آن‌ها متغیر است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که خرید عمده چای ماسالا ایرانی و هندی از تولیدکنندگان مختلف می‌تواند به مشتریان قیمتی بسیار مناسب را ارائه دهد. با توجه به اینکه خرید عمده مطلوبترین روش در بازار است، مشتریان می‌توانند با انتخاب روش مناسب، از تخفیف‌ها و قیمت‌های ویژه بهره‌مند شوند. پیشنهاد می‌شود بهتر است قبل از خرید چای ماسالا، از قیمت‌ها و تخفیفات نزد تولیدکنندگان مختلف استعلام بگیرید و سپس به تصمیم‌گیری بپردازید.

در نهایت، خرید عمده چای ماسالا ایرانی یا هندی می‌تواند در قیمتی مناسب، کیفیت بالا و مزه‌ای لذیذ برای شما فراهم کند. با توجه به اهمیت چای در فرهنگ ایرانی و هندی پیشنهاد می‌دهند که با دقت در انتخاب تولیدکننده و بررسی قیمت‌ها، به دست آوردن بهترین خرید عمده چای ماسالا را از دست ندهید.

فروشنده چای ماسالا فله 25 کیلویی

فروشنده چای ماسالا فله 25 کیلویی

فروشنده چای ماسالا فله 25 کیلویی مارک میس ایندیا محصولی منحصر به فرد و با کیفیت بالا است. این چای با عطر و طعم متفاوت خود مورد استقبال بسیاری از علاقه‌مندان به چای قرار گرفته است. قیمت چای ماسالا فله نیز به طور مناسب در مجموعه ما عرضه می‌شود.

با توجه به تقاضای بسیاری از مشتریان برای چای ماسالا فله، این محصول به صورت فله و در وزن 25 کیلوگرم در دسترس قرار گرفته است. این امکان را برای مشاغلی که به صورت عمده فروشی مشغول به کار هستند یا برای استفاده در رستوران‌ها و هتل‌ها فراهم کرده است تا بتوانند به راحتی و با قیمت مناسب، خواسته مشتریان خود را برآورده کنند.

قیمت چای ماسالا کیلویی بر اساس کیفیت بالا و سازگاری با استانداردهای جهانی تعیین شده است. با توجه به عملکرد برتر این محصول و تحقق موفقیت عملیات بازاریابی، قیمت منصفانه و منطقی برای خریداران به ارمغان آمده است. با استفاده از چای ماسالا فله 25 کیلویی مارک میس ایندیا، می‌توانید از جمله مشتریان راضی و دائمی ما باشید و با کیفیت بالای این محصول، موفقیت و رشد خود را در صنعت چای افزایش دهید.

سوده حسنی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

1

یک پاسخ به “قیمت چای ماسالا فله ٢۵ کیلویی بهترین مارک”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید