مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت چای سفید کیلویی در ۳ مدل خارجی

آنچه در این مقاله میخوانید...

اعلام قیمت چای سفید در ۳ مدلنرخ هر کیلو چای سفید سوزنی در بازارخرید چای سفید اصل خارجی از کشور چینخرید و فروش عمده چای سفید یک کیلوگرمی
قیمت چای سفید کیلویی

قیمت چای سفید با خرید به صورت اینترنتی به صرفه تر خواهد بود برای خرید چای سفید اصل خارجی فقط کافیست به این سایت مراجعه فرمایید.

یکی از ویژه ترین طعم های  نوشیدنی ها به چای سفید اختصاص دارد  زیرا این چای از خشک شدن جوانه های تازه و لطیفه گیاه کاملیا در نور طبیعی آفتاب به دست می آید.

به علت این روش خشک کردن برخی بر این باورند که چای سفید کافئین ندارد یا خیلی کم دارد همچنین این چای بعد از دم  به رنگ زرد  طلایی  در می آید و علت این نامگذاری رنگ سفید و نقره ای گیاه چای  می باشد.

اعلام قیمت چای سفید در ۳ مدل

چای سفید  از جمله چای های مورد علاقه ایرانیان است که علاوه برفواید بسیار طعم وعطر منحصر به فردی را به خود اختصاص داده است وطرفداران آن روز به روز در حال افزایش هستند.

این چای از نظر مدل در سه نوع پرفروش در بازار ایران پخش شده است که عبارتند از:

  1. چای سفید سوزنی یا مخملی
  2. چای سفید بلومینگ یا شکوفنده، گل چای
  3. چای سفید مروارید یا توپی شکل،بدون گل

قیمت هر یک از این محصولات  با توجه به درجه کیفیت توسط نمایندگی ها در سراسر کشور اعلام می‌شود  شما می توانید برای استعلام لیست قیمت ها با مشاوران فروش ارتباط برقرار کنید.

نرخ هر کیلو چای سفید سوزنی در بازار

نرخ هر کیلو چای سفید سوزنی در بازار-min

چای سفید معمولاً در فصل بهار برداشت می شود عمده ترین تفاوت این چای با دیگر چای ها در روش خشک شدن آنها می باشد مثلاً چای سیاه با حرارت و به صورت مصنوعی  خشک می‌شود اما چای سفید در برابر نور مستقیم آفتاب خشک می شود.

هرسه مدل چای سفید به صورت بسته های یک کیلویی در بازار موجود است چای سفید خالص یا همان سوزنی در برند تکسو در بسته بندی های ۳۵ گرمی هم تولید می شود.

پایتخت که به عنوان اصلی ترین بازار بسیاری از محصولات در ایران شناخته می شود در توزیع چای سفید نیز ثابت قدم است و تعیین قیمت در تهران از سوی شرکت های تخصصی انجام می شود.

خرید چای سفید اصل خارجی از کشور چین

خرید چای سفید اصل خارجی از کشور چین-min

چای سفید مانند بسیاری از دمنوش ها و چای های دیگر از جمله چای وارداتی می باشد که از کشور چین تهیه می شود و کیفیت اصل آن مختص به محصولات چینی است.

اگر برایتان این سوال وجود دارد که چای سفید اصل را از کجا تهیه کنید بهترین پیشنهاد مراکز خرید معتبر می باشد  برای ثبت سفارش کافیست مشخصات خود را ثبت نماید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.

اگرچه قیمت چای سفید کیلویی نسبت به دیگر چای ها بالاتر است اما هیچگاه خواص بی نظیر آن مانند: ضد پیری، جوان کننده پوست، بهداشت دهان و دندان، بهبود دیابت و قند خون، خواص ضد باکتری، بهبود سردرد، کاهش وزن  و رفع اختلالات قلب و عروق را فراموش نکنید.

خرید و فروش عمده چای سفید یک کیلوگرمی

خرید و فروش عمده چای سفید یک کیلوگرمی-min

عمده فروشان اگر قصد خرید چای سفید در بسته بندی های کیلوگرمی را دارند می توانند به صورت آنلاین  در این سایت سفارشات خود ثبت کنند تا محصول از طریق پست، تیپاکس یا باربری خیلی سریع به دستشان برسد.

از مهمترین مزایای خرید چای به صورت بسته بندی  می‌توان به: مطمئن بودن از کیفیت، ماندگاری طولانی، تشخیص برند تولید کننده، قیمت مشخص و فروش راحت تر اشاره کرد.

برای  میل کردن  یک نوشیدنی دلچسب در جمع خانواده فقط کافیست یک قاشق چایخوری چای سفید به ازای هر فنجان را داخل قوری ریخته و آب ۸۰  درجه سانتیگراد را روی آن ریخته و درب قوری را گذاشته و بعد از ۵ دقیقه چای دم آورده و می توان نوش جان کرد.

سوده حسنی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید