مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت چای سفید خارجی به صورت عمده | ۱۰ کیلوگرمی

آنچه در این مقاله میخوانید...

قیمت چای سفید خارجی به صورت عمدهمرکز خرید چای سفید اصل و چینیفروش عمده چای سفید کارتن ۱۰ کیلوگرمیسایت خرید و فروش چای سفید با قیمت نمایندگی

قیمت چای سفید خارجی به صورت عمده با کارتن های ۱۰ کیلوگرمی در نمایندگی های معتبر در شهر های مختلف به ویژه تهران بسیار به صرفه و اقتصادی خواهد بود.

بسیاری از علاقمندان به چای می دانند که انواع مختلف این نوشیدنی مانند چای سبز، چای سیاه و چای سفید از گیاه کاملیا سیننسیس به دست آمده اند اما نحوه فرآوری آنها با یکدیگر فرق خواهد داشت.

مراحل تولید چای سفید به این صورت می باشد که قبل از باز شدن کامل برگهای گیاه یعنی های جوانه های نابالغ را چیده سپس آنها را سریع و با دقت زیاد خشک میکنند در این روش میزان اکسیداسیون کاهش پیدا کرده و این نوشیدنی خوش عطر و طعم با کمترین فراوری به دست خواهد آمد.

 

قیمت چای سفید خارجی به صورت عمده

قیمت چای سفید خارجی به صورت عمده در این مرکز فروش بسیار کاهش پیدا کرده و خریداران می‌توانند با توجه به حجم سفارشات از درصد تخفیفات ویژه ای بهره مند شوند.

لازم به ذکر است که این کاهش قیمت هیچگونه تاثیری در درجه کیفیت محصول نخواهد داشت و تنها علت آن حذف واسطه ها و واردات مستقیم انواع چای سفید می باشد متقاضیان می‌توانند جهت اطلاع از قیمت روز این محصول از طریق تماس تلفنی یا فضای مجازی با کارشناس فروش ارتباط برقرار نمایند.

چای سفیددر کشور چین معمولا در ۳ مدل پرطرفدار به تولید رسیده که با نام‌های مختلف شناخته می شوند و عبارتند از :

  1. چای سفید سوزنی ) سوزن نقره‌ای، مخملی و خالص)
  2. چای سفید ساچمه ای) مروارید، اژدها و ترکیبی)
  3. چای سفید بلومینگ ( شکوفا شونده، گل چای و توپی )

مرکز خرید چای سفید اصل و چینی

مرکز خرید چای سفید اصل و چینی

برای آماده کردن چای سفید سوزنی در منزل کافیست آب را تا دمای ۸۰ درجه سانتیگراد حرارت دهید سپس به ازای هر فنجان دو قاشق چای خوری برگ چای سفید را در آب بریزید و به مدت ۵ الی ۸ دقیقه اجازه دهید تا دم بکشد سپس آن را صاف کرده و نوش جان کنید.

مرکز خرید چای سفید اصل و چینی در تهران علاوه بر ارائه محصول به صورت حضوری امکان خرید اینترنتی را فراهم کرده تا خریداران از سراسر کشور به راحتی با نمایندگی ها در ارتباط باشند و محصول را با کیفیت اعلا و پایین ترین قیمت بازار دریافت کنند.

فروش عمده چای سفید کارتن ۱۰ کیلوگرمی

فروش عمده چای سفید کارتن 10 کیلوگرمی

فروش عمده چای سفید در کارتن های ۱۰ کیلوگرمی با کیفیت تضمین شده  از فعالیت های اصلی این مجموعه به شمار می رود  و معمولاً فروشگاه ها و عرضه کنندگان در سطح کشور برای بهره‌مندی از حاشیه سود بیشتر برای خرید عمده با این وب سایت در ارتباط هستند.

قابل توجه مشتریان گرامی قبل از اقدام به خرید می توان جهت ارزیابی کیفیت این محصول را برای تست دریافت و در صورت رضایت سفارشات خود را به ثبت رسانند برای دریافت مشاوره خصوصی رایگان به قسمت مشاوره و فروش مراجعه نمایید.

سایت خرید و فروش چای سفید با قیمت نمایندگی

سایت خرید و فروش چای سفید با قیمت نمایندگی

این چای فوق‌العاده علاوه بر طعم و رایحه خاص از خواص دارویی و درمانی شگفت انگیز برخورد دارد که برخی از آنها شامل موارد زیر می شود:

  • کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی
  • موثر به کاهش وزن
  • جوان ماندن پوست صورت
  • حفظ سلامت بدن
  • پیشگیری از پوسیدگی دندان
  • از بین بردن سلول های سرطانی
  • جلوگیری از پوکی استخوان

معتبرترین سایت خرید و فروش چای سفید با قیمت نمایندگی این مجموعه می باشد که در تلاش بوده برای جلب رضایت خریداران انواع متنوع این محصول را با کیفیت درجه یک و به طور فله و بسته بندی در سریع ترین زمان ممکن عرضه نماید.

سوده حسنی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید