مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت چای سبز کیلویی بسته بندی فله خارجی

آنچه در این مقاله میخوانید...

استعلام قیمت چای سبز کیلویی خارجیخرید چای سبز کیلویی ارزان قیمت فله ایمرکز فروش چای سبز کیلویی بسته بندی فلهعرضه مستقیم چای سبز خارجی در ۳ مدل مختلف
قیمت چای سبز کیلویی

قیمت چای سبز کیلویی در بسته بندی های فله خارجی‌ با خرید اینترنتی از نمایندگی ها بسیار پایین تر و به صرفه تر از قیمت چای سبز دربازار است.

چای سبز از برگ های تازه گیاه کاملیا سیننسیس بدون فرایند اکسیداسیون یا تخمیر به دست می آید از همین رو سرشار از کلروفیل است و برگ های آن به رنگ سبز خواهد بود.

ریشه و اصالت چای سبز مختص کشور چین است اما به دلیل خواص فوق العاده ای که دارد تولید و پخش آن در بیشتر کشورهای شرق آسیا رونق پیدا کرده است.

استعلام قیمت چای سبز کیلویی خارجی

استعلام قیمت چای سبز کیلویی خارجی از طریق سایت‌های اینترنتی امکان پذیر است برای مشاهده لیست کافیست از طریق فضای مجازی با مشاوران فروش در ارتباط باشید.

برداشت این چای در ۳ مرحله از اوایل بهار شروع می شود و تا اوایل پاییز ادامه دارد و کیفیت درجه ۱ مخصوص  برداشت اول این محصول می باشد که تلخی و گسی آن بیشتر است.

چای سبز خارجی در انواع برند های متفاوتی در بازار وجود دارد که بهترین کیفیت متعلق به تولیدات کشور چین می باشد زیرا از تازه ترین برگ ها برای تولید این چای استفاده میکند.

خرید چای سبز کیلویی ارزان قیمت فله ای

خرید چای سبز کیلویی ارزان قیمت فله ای-min

از مهمترین عوامل تاثیر گذار در کاهش یا افزایش قیمت چای سبز خارجی می توان به  کیفیت اشاره نمود زیرا هرچه درجه کیفیت بالاتر باشد در نتیجه قیمت نیز افزایش خواهد یافت.

از دیگر مواردی که برای تعیین قیمت چای سبز خارجی حائز اهمیت است عبارتند از:

  • نرخ ارز
  • روابط کشورهای ایران و چین
  • نرخ حمل و نقل و ترابری
  • میزان تولید و واردات چای سبز

برای خرید چای سبز کیلویی با قیمت ارزان به صورت فله ای بهترین پیشنهاد مراجعه به مراکز فروش معتبر و رسمی این محصول در سراسر ایران می باشد.

مرکز فروش چای سبز کیلویی بسته بندی فله

مرکز فروش چای سبز کیلویی بسته بندی فله-min

چای سبز به دلیل فواید بیشمارش در کشور طرفداران زیادی دارد برخی از  خواص آن شامل: تناسب اندام، سرشار از ویتامین C و E، پیشگیری از سرطان، جوانسازی پوست صورت، جلوگیری از پیری زودرس، سلامت دهان و دندان و کاهش ابتلا به روماتیسم می شود.

تشخیص و شناخت کیفیت اصل چای سبز به دلیل نداشتن عطر و رنگ خاص کار دشواری است و به ابزار های آزمایشگاهی و افراد متخصص نیاز دارد اما تقلب در فروش آن از چای سیاه معمولی بسیار کمتر است.

پس در نتیجه  بهترین پیشنهاد مراجعه به مرکز فروش چای سبز کیلویی در تهران است زیرا با کیفیت ترین تولیدات خارجی را با بسته بندی های فله ۱۰ کیلویی به سراسر کشور ارسال می نماید.

عرضه مستقیم چای سبز خارجی در ۳ مدل مختلف

عرضه مستقیم چای سبز خارجی در ۳ مدل مختلف-min

عرضه مستقیم چای سبز خارجی در ۳  مدل مختلف چای سبز ساده، چای سبز اولانگ و چای سبز ماچا بسیار پرفروش بوده مورد استقبال خریداران قرار گرفته است.

شرح کالا

وزن کالا قیمت هر کیلو (ریال)
چای سبز ساده چینی

10 kg

2.000.000

چای سبز اولانگ چینی

10 kg

2.950.000
چای سبز ماچا ژاپنی

1 kg

39.000.000

چای سبز ماچا ژاپنی

1 kg

59.000.000

علاوه بر خرید چای سبز فله می توانید چای سبز ساده و اولانگ را در بسته بندی های ۲۰۰ گرمی برند تکسو و ماچا را با بسته های ناولتی و ماچانو و تهیه فرمایید.

با خرید اینترنتی و مستقیم از این مجموعه چای سبز را با بهترین کیفیت و با قیمت کف بازار به صورت کیلویی و بسته بندی در سریع ترین زمان ممکن توسط شرکت های حمل ونقل در شهر خود تحویل بگیرید.

سوده حسنی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید