مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت پودر ماچا بهترین چای سبز سوپر لاکچری

آنچه در این مقاله میخوانید...

لیست قیمت پودر ماچا در بسته بندی های مختلفخرید عمده بهترین چای سبز ماچا سوپر لاکچرینمایندگی فروش چای ماچا درجه یک در کشورطرز استفاده از پودر ماچا با همزن مخصوص
قیمت پودر ماچا

قیمت پودر ماچا بهترین چای سبز سوپر لاکچری براساس وزن های بسته بندی که دارند متفاوت می باشند که می توانید در ادامه لیست قیمت را بررسی نمایید.

چای ماچا یکی از بهترین انواع چای سبز به شمار می رود که به صورت پودری نرم با رنگ سبز ملایم و با طعمی متفاوت است و با روشی بسیار خاص تولید می شود.

اصالت این چای به کشور چین تعلق دارد اما کشاورزان ژاپنی با ایجاد سایه بان های چوبی بر روی درختچه های ماچا از تابش مستقیم نور آفتاب به آنها جلوگیری کرده اند و میزان اسیدآمینه موجود در چای را افزایش داده اند.

لیست قیمت پودر ماچا در بسته بندی های مختلف

لیست قیمت پودر ماچا در بسته بندی های مختلف که شامل ساشه ای، قوطی و فله ای می شود برای سهولت در انتخاب و خرید مشتریان در ادامه مقاله آمده است.

انواع مختلف چای ماچا چینی و ژاپنی با قیمت های متفاوت و در طعم های متنوع که در ادامه آمده است و با حجم  های مختلف در بازار ایران به چشم می خورند.

از پرطرفدار ترین طعم های چای ماچا که در این سایت با برند برینو موجود است می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  1. ماچا بلوبری
  2. ماچا انبه
  3. ماچا گوجی بری
  4. ماچا توت فرنگی
  5. ماچا آووکادو
  6. ماچا کاکائو

خرید عمده بهترین چای سبز ماچا سوپر لاکچری

خرید عمده بهترین چای سبز ماچا سوپر لاکچری-min

چای ماچا متعلق به کشورهای شرق آسیا مثل چین و ژاپن است از همه رو با ذائقه ایرانیان سازگاری داشته و با کیفیت مرغوب به کشور عرضه می شود.

اگر به دنبال تولیدات ژاپنی با گرید تشریفاتی هستید می توانید از این سایت فروش پودر ماچا را با برند ناول تی در بسته بندی های ۱۲ عددی حاوی ساشه های نیم گرمی تهیه نمایید.

برای خرید عمده بهترین چای سبز ماچا سوپر لاکچری می توان از طریق فروشگاه های آنلاین و مراکز پخش و توزیع معتبر این محصول در شهر خود  اقدام نمود.

نمایندگی فروش چای ماچا درجه یک در کشور

نمایندگی فروش چای ماچا درجه یک در کشور-min

جالب است بدانید که طبق تحقیقات انجام شده هر لیوان چای سبز ماچا تقریباً معادل ۱۰ فنجان چای سبز معمولی برای بدن انسان مفید خواهد بود و این نکته سبب افزایش متقاضیان این چای شده است.

با خرید اینترنتی از همین سایت می توانید این محصول را  با بهترین کیفیت به زیر قیمت بازار تهیه کنید و از لحاظ اقتصادی نیز به صرفه میباشد پس این فرصت استثنایی را از دست ندهید و جهت ثبت سفارش چای سبز ماچا اقدام نمایید.

نمایندگی فروش چای ماچا درجه یک در استان تهران قرار دارد که توانسته نیاز سایر فروشگاه ها و مراکز توزیع را در سراسر کشور به بهترین نحو و کوتاه ترین زمان تامین نماید.

طرز استفاده از پودر ماچا با همزن مخصوص

طرز استفاده از پودر ماچا با همزن مخصوص-min

اگه این نوشیدنی دلچسب را به درستی تهیه کنید طعم مواقعی آن را حس خواهید کرد به همین دلیل در این بخش طرز استفاده از پودر ماچا با همزن مخصوص را آموزش داده ایم.

ابتدا یک فنجان آب داغ با دمای ۸۰ درجه آماده کرده و به آن یک قاشق چای خوری پودر ماچا اضافه کنید بعد  با همزن بامبو هم بزنید تا روی سطح ظرف حباب هایی مانند کف ظاهر شود سپس در صورت دلخواه می توان به آن عسل اضافه کرد و آن را میل کنید.

چای ماچا به دلیل پودر بودن تمام خواص برگ چای را داراست و برخی از این مزایا می توان به  تناسب اندام، خواص ضد سرطانی، کاهش وزن بدون عوارض، سم زدایی از کبد، تقویت حافظه، بهبود عملکرد مغز و شادابی پوست صورت اشاره کرد.

سوده حسنی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید