مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت هر کیلو چای سفید چند؟

آنچه در این مقاله میخوانید...

قیمت هر کیلو چای سفیدچگونگی خرید چای سفید اصلاعلام قیمت چای سفید کیلویی در سایتمدت زمان دم کشیدن چای سفید
قیمت هر کیلو چای سفید

قیمت هر کیلو چای سفید که در بازار خرید و فروش می شود، ۱٫۲۰۰٫۰۰۰ تومان است. با افزایش قیمت چای در بازار قیمت چای سفید به ۱٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان نیز رسید. چگونگی خرید هر کیلو چای سفید بدون واسطه در ادامه آمده است.

چای سفید در واقع همان برگ های باز نشده گیاه کاملیا سیلینس می باشد. این چای از خواص درمانی بسیار بالایی برخوردار است چراکه این نوع چای سفید، سر گل چای شناخته شده است.

کشورهای بسیاری به خصوص کشورهای عربی مشتری های عمده و همیشگی چای سفید می باشند. سبب این تقاضای بالا، ترکیبات چای سفید می باشد که حاوی مواد تاتن با درصد بالا است.

قیمت هر کیلو چای سفید

چای سفید زادگاه و قدمتش به کشور چین برمی‌گردد و با قیمت های مناسب در بازارهای ایران مورد خرید و فروش قرار می گیرد. اما قیمت هر کیلو چای سفید که در کشور ایران برداشت شده باشد، چند است؟

  1. چای سفید ایرانی
    جالب است بدانید کاشت و برداشت چای سفید در ایران به سختی انجام می گیرد چرا که بدون استفاده از دستگاه ها و ماشین آلات برداشت باید تهیه گردند. از این رو به قیمت این چای در ایران افزوده خواهد شد. لذا در شروع سال ۹۶ قیمت هر کیلو چای سفید به یک میلیون و دویست هزار تومان برای صادرات رسید.
  2. چای سفید خارجی
    قیمت هر کیلو چای سفید چینی در شهریور ۹۷ حدود ۲۵۰ تا ۳۵۰ تومان خرید و فروش می گردد اما شهریور امسال این قیمت به هر کیلو ۱٫۰۵۰٫۰۰۰ تومان رسید. می توانید قیمت چای سفید بدون واسطه را در بازار از طریق این سایت خرید نمایید.

خرید چای سفید اصل

چگونگی خرید چای سفید اصل

برای خرید چای سفید اصل می توانید قبل از سفارش اقدام به مشاوره نمایید. مشاوران این سایت به شما کمک خواهند کرد تا بهترین محصول را اتخاب کنید. چای به صورت حضوری و اینترنتی قابلیت سفارش دارد. ارسال بار از طریق باربری ها انجام می شود.

پس از انتخاب محصول و ثبت سفارش مواردی همچون نحوه تسویه حساب، نحوه بسته بندی، نحوه ارسال صحبت خواهد شد. در این راستا بهترین اقدام جهت خرید و ارسال بار شما صورت گرفته است تا از خرید خود لذت ببرید.

قیمت چای سفید کیلویی در سایت

اعلام قیمت چای سفید کیلویی در سایت

اعلام قیمت چای سفید کیلویی بدون بسته بندی توسط کارشناسان این مجموعه انجام می گیرد، در این سایت معمولا نرخ هر کیلو چای سفید کیلویی ۱٫۰۵۰٫۰۰۰ تا ۱٫۲۰۰٫۰۰۰ تومان اعلام می شود که براساس حجم سفارش مشتریان مجموعه متفاوت خواهد بود.

شرح کالا

وزن کالا قیمت هر کیلو (ریال)
چای سفید سوزنی

۱ kg

۱۲٫۰۰۰٫۰۰۰

چای سفید بلومینگ

۱ kg

۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰
چای سبز و سفید ترکیبی

۱ kg

۸٫۵۰۰٫۰۰۰

چای سفید چینی ذر انواع برند و بسته بندی در بازار ایران مورد خرید و فروش قرار می گیرد که از جمله برندهای پرفروش می توان به شرکت های زیر اشاره نمود:

  • چای سفید توبک
  • چای سفید پروتون
  • چای سفید حامد

مدت زمان دم کشیدن چای سفید

مدت زمان دم کشیدن چای سفید نکته حائز اهمیتی برای خوشمزه تر شدن این چای جهانیست لذا بهترین مدت زمان ۱۵ الی ۲۰ دقیقه می باشد تا بتوانید از خوش عطر ترین نوشیدنی گران قیمت در دنیا لذت ببرید.

سوده حسنی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

0 پاسخ به “قیمت هر کیلو چای سفید چند؟”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید