مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش چای ماسالا تاج محل مدل کلاسیک ۵۰۰ گرمی

آنچه در این مقاله میخوانید...

نمایندگی فروش چای ماسالا تاج محلعرضه مستقیم چای ماسالا کلاسیک ۵۰۰ گرمیترکیبات چای ماسالا تاج محل چیه؟بهترین برند چای ماسالا از کجا بخرم؟
فروش چای ماسالا تاج محل

فروش چای ماسالا تاج محل در مدل کلاسیک و بسته بندی های ۵۰۰گرمی به قیمت نمایندگی و کیفیت مرغوب از این شرکت به روش مستقیم صورت می پذیرد.

چای ماسالا از جمله نوشیدنی هایی است دارای طعم شیرین و کمی تند با عطر خاص ومنحصر به فرد می باشد که می توان با آب گرم یا شیر گرم استفاده کنید و همچنین برخی افراد آن را شیرین میل می کنند.

این چای پرفایده از ترکیب چای،شیر و زنجبیل با ادویه های معروف وشناخته شده مانند:هل، چوب دارچین، رازیانه، فلفل سیاه، میخک، جوز هندی، بادیان ختایی و دانه گشنیز به دست می آید.

نمایندگی فروش چای ماسالا تاج محل

خاستگاه چای ماسالا کشور هند می باشد از همین رو این محصول را با کیفیت عالی و انواع متنوع تولید می کنند وبه سایر کشور های دنیا صادر می نمایند.

نمایندگی فروش چای ماسالا در تهران این محصول را با کیفیت اصل و مرغوب با برند معروف تاج محل از وارد کنندگان دریافت و با مناسب ترین قیمت به بازار عرضه می کنند.

برند تاج محل محصولات خود را به صورت بسته بندی در انواع کلاسیک و اسپایسی با دستگاه های تخصصی و محصولی مناسب با تمام استانداردها و درجه یک تولید می کند.

عرضه مستقیم چای ماسالا کلاسیک ۵۰۰ گرمی

عرضه مستقیم چای ماسالا کلاسیک ۵۰۰ گرمی-min

چای ماسالا در ۲نوع پرفروش در ایران عرضه شده است:

  1. کلاسیک: با طعمی کمی تند وبا شیرینی ملایم
  2. اسپایسی: با شیرینی کم تر وتندی بیشتر و قوی تر

برند هندی تاج محل این چای را در نوع کلاسیک با بسته بندی های ۵۰۰گرمی و ۱۵۰گرمی درکم ترین قیمت مناسب برای مصارف خانگی تولید کرده است.

شما می توانید برای خرید این محصول به طور مستقیم از نمایندگی فروش چای ماسالا کلاسیک در تهران مشخصات خود را ثبت کرده تا مشاورین فروش مجموعه خیلی سریع با شما تماس برقرار کنند.

ترکیبات چای ماسالا تاج محل چیه؟

ترکیبات چای ماسالا تاج محل چیه؟-min

مارک  تاج محل از ادویه هایی با اصالت هندی برای تولید محصول استفاده می کند این ترکیبات خواص بسیاری برای بدن دارند و شامل: هل، زنجبیل، دارچین، میخک و کریمر می شوند.

بعضی از مزایای چای ماسالاتاج محل عبارتند از:

  • بهبود سرفه
  • افزایش انرژی بدن
  • جلوگیری از سرما خوردگی
  • کمک به هضم غذا
  • کنترل ضربان قلب و فشار خون
  • کاهش گرفتگی های قاعدگی

طرز تهیه چای ماسالا تاج محل بسیار ساده است و به هیچ ابزار و مواد اولیه ای نیاز ندارد برای سرو ان فقط کافیست پودر آن را در آب جوش حل کنید و چند دقیقه زمان بدهیم تا دم بیاورد بعد میل فرمایید.

بهترین برند چای ماسالا از کجا بخرم؟

بهترین برند چای ماسالا از کجا بخرم؟-min

ازمهمترین ویژگی های که برند تاج محل را معروف و پرطرفدار کرده عواملی مثل:استفاده از ادویه های مرغوب و ارگانیک،تولید محصول به روش طبیعی،حفظ کیفیت ترکیبات چای،غلظت بالا و رایحه خوش در کنار کیفیت بالا می باشد.

برای اکثر متقاضیان چای ماسالا در ایران این سوال وجود دارد که بهترین برند در کشور چیست ؟ و از کجا  میشه تهیه کرد؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که چای ماسالا از جمله محصولات است که بهترین کیفیت آن تولید هند است و در ایران به عنوان چای وارداتی به فروش می رسد.

در نوع بسته بندی شده این محصول مارک تاج محل و ماساتی و در نوع فله ای برند میس ایندیا بهترین ها از نظر کیفیت در دنیا می باشند که توسط مراکز فرو ش و نمایندگی های معتبر در اختیار مصرف کننده قرار می گیرند .

سوده حسنی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید