مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید چای ماسالا بسته بندی در ۲ مدل کلاسیک و اسپایسی

آنچه در این مقاله میخوانید...

مرکز خرید چای ماسالا بسته بندی در تهرانعرضه مستقیم ماسالا در ۲ مدل کلاسیک و اسپایسیخرید و فروش چای ماسالا اصل در بازارقیمت چای ماسالا در بسته بندی های مختلف
خرید چای ماسالا بسته بندی

خرید چای ماسالای بسته بندی در انواع برندهای ایرانی مثل نیوشا و برندهای خارجی مثل تاج محل از مراکز فروش معتبر سراسر کشور امکان پذیر است.

در همه کشورهای دنیا چای از گذشته تا به امروز یک نوشیدنی پرطرفدار بوده که در انواع مختلف وجود دارد یکی از محبوب ترین آن ها چای ماسالا میباشد که در کشورهای غربی به آن چای هندی نیز می‌گویند.

خاستگاه اصلی چای ماسالا کشور هند می باشد.این چای پرفایده از ترکیب چای سیاه با ادویه هایی مثل: زنجبیل، دارچین، هل، رازیانه و فلفل سیاه به دست می آید.

مرکز خرید چای ماسالا بسته بندی در تهران

چای ماسالا پرفروش ترین نوشیدنی در بین طرفداران چای با عطر و طعم خاص می باشد همچنین خرید و فروش این محصول در ایران یک کسب و کار پردرآمد خواهد بود.

مرکز خرید چای ماسالا در تهران این محصول را در انواع بسته بندی و همچنین برندهای مختلف مناسب با نیاز مصرف کننده آماده عرضه به بازار کرده است.

این مجموعه یکی از تولید کنندگان  انواع چای ماسالا به صورت عمده می باشد و شما می توانید این محصول را در بسته بندی و فله  برای بازار ایران و همچنین فروش به کشورهای دیگر  تهیه نمایید.

عرضه مستقیم ماسالا در ۲ مدل کلاسیک و اسپایسی

عرضه مستقیم ماسالا در ۲ مدل کلاسیک و اسپایسی-min

چای ماسالا در طعم و مزه های ویژه و متنوع به بازار ارائه می شود این نوشیدنی با طعم شیرین نوع کلاسیک و با طعم کمی تند  نوع اسپایسی می باشد.

چای ماسالا یکی از باسابقه ترین چای ها در سراسر جهان است و قدمت این چای به ۹ هزار سال میرسد  که اولین بار در آمریکای جنوبی تولید و مصرف شده است.

عرضه چای ماسالا به روش مستقیم در انواع کلاسیک و اسپایسی در مجموعه های مختلف صورت می گیرد خریداران می‌توانند با توجه به تفاوت این محصولات نوشیدنی مناسب با ذائقه خود را تهیه کنند.

خرید و فروش چای ماسالا اصل در بازار

خرید و فروش چای ماسالا اصل در بازار-min

نوشیدنی های مورد استفاده مردم امروزه انواع و اقسام متفاوتی دارند که چای یکی از پرخاصیت ترین ومحبوب ترین هاست انواع چای مورد استفاده افراد شامل : چای سیاه، چای سبز، چای ماسالا،چای سفید بلومینگ و  چای ترش می شود.

مصرف چای ماسالا در دنیا روز به روز در حال افزایش است از این رو بسیاری از کشورها شروع به تولید و توزیع این محصول  کرده‌اند اما فراموش نکنید چای ماسالا اصل تولید کشور هند است.

خرید و فروش چای ماسالای اصل به قیمت نمایندگی توجه بسیاری از فروشندگان و پخش کنندگان عمده را به خود جلب کرده چراکه هم دسترسی آسان و راحت به محصول دارند و هم سود بسیاربالایی می برند.

قیمت چای ماسالا در بسته بندی های مختلف

قیمت چای ماسالا در بسته بندی های مختلف-min

از جمله خواص درمانی چای ماسالا می توان  به: جلوگیری از سرماخوردگی، کاهش قند خون و فشار خون، تقویت حافظه کوتاه مدت، تقویت سیستم ایمنی بدن، کاهش استرس و اضطراب، درمان  بیماری های قلبی و عروقی و درمان بیماری های دهانی و پیشگیری از سرطان اشاره کرد.

شرکت های تولید کننده ایرانی توانستند چای ماسالا را با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت در انواع بسته بندی ها به بازار ایران عرضه کنند.مصرف روزانه حداقل یک فنجان از این چای به همه افراد توصیه می شود.

برای استعلام قیمت هر یک از بسته بندی ها زیر در برندهای مختلف این مرکز خرید را دنبال کنید:

  1. ۱۰۰ گرمی نیوشا
  2. ۲۵۰ گرمی آفرینش
  3. یک کیلوگرمی بگتا
  4. ۵۰۰ گرمی تاج محل
سوده حسنی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید