مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید اینترنتی چای شکسته ممتاز خارجی

آنچه در این مقاله میخوانید...

خصوصیات چای شکسته
چای شکسته ممتاز خارجی را می توانید به صورت خرید اینترنتی در انواع بسته بندی های کاملاً بهداشتی در این مرکز تجربه کنید و بهترین کیفیت انواع چای خارجی را از برندهای شناخته شده در سطح جهانی در این مرکز خرید نمایید و آنها را با نازلترین قیمت بازار تحویل بگیرید.

خصوصیات چای شکسته

معمولاً در کشورهای مختلف برای متمایز ساختن شکل و کیفیت انواع چای از یکدیگر از علائم انگلیسی برای رقم بندی آنها استفاده می کنند، که همین علائم نشان دهنده ی کیفیت چای نیز می باشد و این رقم بندی در کشورهای سیلان، هند، نپال، بنگلادش، ترکیه، گرجستان، ایران، کشورهای آفریقایی و آمریکای جنوبی دیده می شود ولی در کشور چین و ژاپن رقم بندی وجود ندارد.

جوانه (زر) چای را یا Pekoe می نامند، که واژه چینی آن به معنی پرز و کرک نرم است و در هنگام حمل، شیره برگهای چای به آنها رنگ طلایی و یا نقره ای می دهد به همین سبب برای چای صفت طلایی و یا نقره ای استفاده می شود و واژه نارنجی (یا Orange ) که در درجه بندی چای به کار می رود اشاره به خانواده پادشاهی هلند (خاندان اورانژ-ناسو Orange-Nassau ) دارد.
چای شکسته ممتاز و درجه یک یکی از انواع چای است که در آن برگ های چای درسته و کامل نیستند و همچنین به صورت دم کرده، رنگی قوی تر و تیره تر و زمان دم کشیدن آن کمتر خواهد بود و همچنین با حرف لاتین B، برگرفته از broken یا شکسته به طبقه ای از چای اختصاص یافته است و رقم بندی چای شکسته شامل: چای شکسته درجه یک درشت، چای شکسته معمولی، چای شکسته درجه یک، چای شکسته زرین ممتاز و چای شکسته زرین اشاره کرد.
چای شکسته مرغوب و درجه یک با ظاهر یکدست و هماهنگ، بدون تکه های برگ تخمیر نشده، دم کرده آن بسیار مطبوع و خوش رنگ است و همچنین بهترین گزینه برای نوشیدن یک چای خوشمزه و لذت بخش در یک میان وعده محسوب می شود.

سوده حسنی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید