مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت چای سفید توپی در بازار ایران | خرید عمده

آنچه در این مقاله میخوانید...

قیمت چای سفید توپی در بازارفواید گل چای سفید را می دانید؟طبع چای سفید بلومینگ چیست؟خرید اینترنتی چای بلومینگ در ایرانچای بلومینگ نیوشا | دمنوش گل چایرنج قیمت چای سفید چینی به صورت عمده چقدر است؟فروش چای بلومینگ شکوفا شوندهخواص چای سفید توپی(گل چای)مرکز خرید عمده چای سفید توپی در تهران
قیمت چای سفید توپی

قیمت چای سفید توپی در برند و بسته بندی های مختلف بر اساس کیفیت تولید شان متفاوت می باشد، خرید اینترنتی چای بلومینگ یکی از روش های دسترسی سریع و آسان به این محصول می باشد که توسط سایت و شرکت های معتبر در ایران امکان پذیر شده است.

“چای گل چینی” که ما ایرانیان آن را با نام چای بلومینگ یا چای شکوفاشونده می شناسیم یکی از انواع پر فروش چای های چینی به شمار می‌رود، در این نوع چای برگ های چای سفید به دور گل های متفاوتی همچون گل های زیر پیچیده می شوند و پس از خشک شدن به فروش می رسند:

  1. گل تکمه ای
  2. گل داوودی
  3. گل یاس
  4. گل سوسن
  5. چای ترش
  6. اسمانتوس

برای لذت بردن از لحظه دم کشیدن گل چای بهتر است از ظروف شیشه ای و شفاف استفاده شود، البته ناگفته نماند این گل می تواند دو تا سه بار با افزودن آب جوش مورد مصرف قرار گیرد.

قیمت چای سفید توپی در بازار

قیمت چای سفید توپی در بازار ایران بر اساس برند و تعداد دمنوش گل چای موجود در بسته بندی متفاوت می باشد، بسیاری از تولیدکنندگان ایرانی سعی بر این داشته اند تا بهترین قیمت از این محصول را در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان نهایی قرار دهند.

از آنجایی که این دمنوش با دست تولید می گردد و جزو محصولات وارداتی ایران می باشد لذا دارای قیمت گزافی است اما همانطور که گفته شد شرکت های تولید کننده چای و دمنوش این محصول را در بسته بندی های مختلف در اختیار مشتریان قرار داده اند که در ادامه می توانید لیست قیمت انواع چای سفید را مورد بررسی قرار دهید:

شرح کالا

وزن کالا قیمت هر کیلو (ریال)
چای سفید سوزنی

۱ kg

تماس بگیرید

چای سفید بلومینگ

۱ kg

تماس بگیرید
چای سبز و سفید ترکیبی

۱ kg

تماس بگیرید

فواید گل چای سفید را می دانید؟

در بالا با چای سفید بلومینگ و نحوه تولید آن تا حدودی آشنا شدید، این چای خواص متفاوتی دارد که علاوه بر زیبایی گل هایش می توان به خواص زیر اشاره نمود:

  • ضد سرطان
  • تسریع کاهش وزن
  • کاهش فشارخون
  • حفاظت از پوست
  • تقویت کننده قلب
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • خواص عالی آنتی اکسیدان

طبع چای سفید بلومینگ چیست؟

حال که با خواص چای سفید آشنا شده اید شاید برای شما جالب است بدانید طبع چای سفید گرم است، در واقع این چای به افرادی پیشنهاد می گردد که دارای مزاج سرد تری هستند.

طبع چای بلومینگ چیست

شاید شما هم جزو گروهی از طرفداران چای سفید باشید که دارای طبع گرمی هستید لذا برای مصرف این نوع چای پیشنهاد می شود آن را با گیاهان خنک مخلوط و نوش جان کنید.

خرید اینترنتی چای بلومینگ در ایران

 

خرید اینترنتی چای بلومینگ

 

خرید اینترنتی یکی از روش های تهیه محصول در هر صنعتی می باشد که این روزها در بازار ایران جایگاه خاصی به خود اختصاص داده است، از آنجایی که در این روش از خرید، دسترسی به محصول بسیار راحت شده طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است.

برای خرید اینترنتی چای بلومینگ در طعم و برند های مختلف در بازار کافیست از طریق سایت و شرکت‌های معتبر ایرانی اقدام نمایید.

چای بلومینگ نیوشا | دمنوش گل چای

 

چای بلومینگ نیوشا

 

چای بلومینگ نیوشا یا همان دمنوش گل چای نیوشا در بسته بندی ۶ عددی با قیمت 135 هزار تومان عرضه می‌شود. این چای لوکس را که در کل دنیا با نام چای بلومینگ، فلاورینگ و شکوفنده نام گذاری شده است را می توانید از طریق شرکت آرشامین با بهترین قیمت تهیه نمایید.

گل ختمی، چای سفید، چای سبز ترکیبات اصلی این محصول می باشند که در تهیه و تولید چای بلومینگ نیوشا تاثیرگذار هستند.

روش دم کردن چای بلومینگ نیوشا دقیقاً مشابه نحوه سرو کردن چای سیاه در ایران می باشد:

  • برای این دمنوش نیاز به آب ۱۰۰ درجه سانتیگراد می باشد
  • پس از ۳ الی ۵ دقیقه ۱۰ می‌توانید این چای زیبا و پرخاصیت را برای پایان یک روز خسته کننده میل نمایید.

رنج قیمت چای سفید چینی به صورت عمده چقدر است؟

همان طور که می دانید چای سفید چینی یکی از گرانترین و پرخاصیت ترین چای های دنیا به شمار می رود، این چای جزو ظریف ترین و لطیف ترین دمنوش های جهان می باشد که دارای طعم ملایم و شیرینی است.

برجسته ترین ویژگی چای سفید چینی، خاصیت آتی اکسیدانی آن می باشد که برای درمان بسیاری از بیماری ها جواب داده است. برگ چای سفید چینی از چای سبز مفیدتر و دارای خواص درمانی بالاتری است، این دمنوش طبیعی و پر فروش با قیمت گران اما مفید در بسته بندی های مختلف به صورت گرمی، کیلویی و فله عرضه می گردد.

فروش چای بلومینگ شکوفا شونده

چای سفید بلومینگ شکوفا شونده یا شکوفا تزیینی ترین نوع چای در دنیا به شمار می‌رود که با گل های معطر به شکل توپ و کروی تولید می گردد. این نوع چای از برگ های چای سبز، چای سفید و گل های معطری همچون یاس، سوسن و … به دست می آید که از نظر خواص درمانی رتبه اول را در دنیا به خود اختصاص داده است.

فروش چای بلومینگ شکوفا شونده

فروش چای بلومینگ شونده با برندهای مختلفی در بازار ایران به چشم می خورد که می توانید با کیفیت ترین آن ها را به راحتی تشخیص دهید. لذا از آن جاییکه فرهنگ مصرف چای شکوفا در ایران رو به رشد است لذا پیشنهاد می گردد قبل از خرید با مشاوره فروش سایت برای راهنمایی بیشتر ارتباط برقرار کنید.

بیشتر بخوانید: خواص بی نظیری که در چای سفید نهفته است!

خواص چای سفید توپی(گل چای)

در این مقاله با دمنوش گل چای، ترکیبات اصلی آن و نحوه تولید آن آشنا شدید، اکنون با خیالی آسوده این محصول را می‌توانید برای بسیاری از درمان ها تهیه و نوش جان کنید.

دمنوش گل چای علاوه بر هدیه خاص و جذابی که می‌توانید برای عزیزانتان در نظر بگیرید دارای خواص زیر می باشد:

  1. افزایش فعالیت آنتی اکسیدانی
  2. تسریع کاهش وزن
  3. تنظیم قند خون
  4. تنظیم کلسترول خون
  5. تنظیم فشار خون
  6. بهبود عملکرد قلب و عروق
  7. بهبود عملکرد مغز
  8. ضد پیری
  9. رفع مشکلات پوستی
  10. تقویت بینایی
  11. ضد سرطان
  12. بهبود عملکرد کبد
  13. رفع گرفتگی ریه
  14. درمان انواع کیست ها

مرکز خرید عمده چای سفید توپی در تهران

مرکز خرید عمده چای سفید توپی در تهران

مرکز خرید عمده چای سفید توپی در تهران، به عنوان یکی از مراکز معتبر و معروف در ارائه و توزیع چای سفید توپی با قیمتی مقرون به صرفه شناخته می‌شود. با اعتماد به خدمات ارائه شده در این مرکز خرید، مشتریان قادرند با اطمینان کامل از کیفیت و اصالت چای سفید توپی خریداری نمایند.
شفافیت و صداقت در ارتباط با مشتریان و صنعت چای سفید توپی، از اصول شناخته شده در این مرکز خرید به شمار می‌رود. با انتخاب و خرید چای سفید توپی از این مرکز خرید، می‌توانید به راحتی و با اطمینان کامل از کیفیت بالا و قیمت مناسب این محصول بهره‌برداری نمایید. ما متعهد هستیم تا پیش‌ابستگی شما را در خرید این محصول برطرف نموده و همیشه بهترین راه حل‌ها را برای هر یک از مشتریان عزیز ارائه نماییم. با انتخاب مرکز خرید عمده چای سفید توپی در تهران، مطمئناً تجربه خریدی خاص و بی‌نظیر را دریافت خواهید کرد.

به طور خلاصه، مرکز خرید عمده چای سفید توپی در تهران با قیمتی مناسب، کیفیت بالا و خدمات حرفه‌ای، توانسته است جایگاهی مناسب در بازار چای سفید توپی در کشور کسب نماید و مشتریان قطعاً می‌توانند از خریدی بهتر و آسان‌تر از این محصول لذت ببرند.

سوده حسنی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید