مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی فروش عمده چای اولانگ در ایران

آنچه در این مقاله میخوانید...

نمایندگی فروش عمده چای اولانگ در ایرانخرید چای اولانگ به صورت عمدهقیمت چای اولانگ عمده بدون واسطهپخش چای اولانگ به صورت عمده
فروش عمده چای اولانگ

فروش عمده چای اولانگ از طریق نمایندگی های مطرح در ایران انجام خواهد شد لذا متقاضیان می‌توانند برای ثبت سفارش به صورت حضوری و اینترنتی اقدام نمایند.

جالب است بدانید که در کشور چین مردم اژدها را نماد خوش یمنی می دانند و یکی از معانی اولانگ اژدها است به همین دلیل چای اولانگ که سرشار از خواص دارویی می باشد را به این نام انتخاب کرده‌اند.

قدمت مکتوب کشت چای اولانگ به ۴۰۰ سال پیش باز می گردد در واقع چای اولانگ نیز مانند چای سیاه و چای سبز از یک گیاه به نام کاملیا سیننسیس به دست آمده اما فراینده تولید آن متفاوت خواهد بود.

نمایندگی فروش عمده چای اولانگ در ایران

نمایندگی فروش عمده چای اولانگ در ایران واقع در تهران با هدف تامین نیاز بازار و رضایتمندی خریداران این محصول را با کیفیت درجه یک و بهترین قیمت عرضه نموده است.

از نظر میزان اکسیداسیون چای سبز، چای اولانگ و چای سیاه به ترتیب موارد زیر می باشند:

  • چای سبز دارای کمترین میزان بود از همین رو بعد از دم رنگ چای نسبت به برگ چای سبز تغییر کمی دارد
  • چای اولانگ دارای میزان اکسیداسیون متوسط می باشد و دارای رنگ و طعم ملایم است
  • چای سیاه دارای بیشترین میزان اکسیداسیون بوده در نتیجه رنگ آن تیره تر و طعم آن گس خواهد بود

چای اولانگ در سال‌های اخیر در کشور محبوبیت بسیار بالایی کسب نموده و روز به روز به طرفداران آن افزوده خواهد شد لذا به دلیل تنوع برندهای موجود در بازار متقاضیان در زمان خرید دچار تردد می‌شوند از همین رو توصیه می شود به فروشگاه های معتبر که محصول را به صورت ضمانتی عرضه می‌کنند مراجعه نمایند.

خرید چای اولانگ به صورت عمده

خرید چای اولانگ به صورت عمده

خرید چای اولانگ به صورت عمده را معمولاً فروشندگان جزئی و کافی شاپ داران انجام خواهند داد تا با کاهش برآورد هزینه ها از حاشیه سود قابل توجهی بهره مند شوند.

به طور کلی مراحل تولید چای اولانگ شامل مرحله پلاس، مالش، غربال، اکسیداسیون و  خشک کردن می باشند این مراحل در ایران و چین با هم متفاوت خواهند بود.

قابل توجه خریداران گرامی بهترین دما برای نگهداری چای اولانگ بین ۲۰ الی ۳۰ درجه سانتی گراد می باشد لذا بدترین مکان برای نگه داشتن چای محیط مرطوب و ور معرض نور مستقیم خواهد بود.

قیمت چای اولانگ عمده بدون واسطه

قیمت چای اولانگ عمده بدون واسطه

بهترین قیمت چای اولانگ  عمده بدون واسطه در شرکت بازرگانی آرشامین عرضه خواهد شد زیرا این محصول را مستقیماً از کشور چین وارد و در دسترس خریداران قرار داده است برای ثبت سفارشات می توان از طریق درگاه های ارتباطی ذکر شده در انتهای سایت اقدام فرمایید.

چای اولانگ دارای ارزش غذایی بسیار بالایی بوده و با بررسی های صورت گرفته برخی از مهمترین مواد مغذی آن شامل پتاسیم، سدیم، منیزیم، منگنز، فلوراید و … می باشد.

پخش چای اولانگ به صورت عمده

پخش چای اولانگ به صورت عمده

برای دم کردن چای اولانگ باید همه نکات را رعایت نمایید تا بهترین عطر و طعم را از آن شاهد باشید ابتدا آب را به جوش آورید بعد به ازای هر فنجان یک و نیم قاشق چای خوری برگ چای را در قوری ریخته سپس آب جوشیده که از حرارت آن کاسته شده و به دمای ۸۰ درجه رسیده را به آن اضافه نمایید سپس درب قوری را گذاشته و ۱ تا ۵ دقیقه زمان دهید تا به خوبی دم بکشد بعد آن را از صافی رد کرده و نوش جان کنید.

پخش چای اولانگ به صورت عمده و ارائه کاتالوگ و لیست قیمت روز از فعالیت های اصلی این مجموعه می باشد تا رضایتمندی خریداران حاصل شود و بهترین تجربه خرید خود را داشته باشند.

سوده حسنی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید