مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت چای سبز اولانگ خالص(تقویت سیستم ایمنی بدن)

آنچه در این مقاله میخوانید...

لیست قیمت چای سبز اولانگخرید اینترنتی چای اولانگ خالصمراکز فروش چای اولانگ فله
قیمت چای سبز اولانگ

چای سبز اولانگ که یک چای چینی می باشد سرشار از مواد معدنی است که باعث تقویت سیستم ایمنی بدن و مستحکم شدن استخوان ها می گردد و شما می توانید قیمت چای سبز اولانگ خالص را به صورت مصرف کننده از مشاوران فروش سایت درخواست نمایید.

چای سبز که از ترکیب چای سبز و سیاه بوجود می آید سرشار از ویتامین و مواد معدنی می باشد که برای سلامت بدن بسیار مفید نیز مفید است این چای مانند چای سبز و سیاه از گیاه کاملیا سننسیس بدست می آید و طی فرایند اکسیداسیون برگ های آن به رنگ سیاه تبدیل می شود. یک فنجان چای اولانگ حاوی مواد معدنی چون فلوراید، منگنز، پتاسیم، سدیم، منزیم، نیازین، کافئین و ویتامین های E، K، A، B، C می باشد.

این چای که حاوی کافئین می باشد باید در مصرف این چای حد تعادل را کرد. البته جالب است بدانید خواص چای اولانگ عبارت اند از:

  1. پیشگیری از دیابت: آنتی اکسیدان ها و پلی فنون های موجود در این چای باعث کاهش قند خون و انسولین می گردد ازمایشات نشان داده است که اگر افرادی که به دیابت مبتلا هستند روزی ۵/۱ لیتر بنوشند بعد از گذشت ۳۰ روز ۳۰ درصد قند خون آن ها کاهش می یابد.
  2. بهبود مشکلات قلبی: آنتی اکسیدان های موجود در این چای سبب بهبود عملکرد قلب شده و کلسترول خون و فشار خون را کاهش می دهد نوشیدن روزانه این چای خطر سکته قلبی را دور  می کند.
  3. کاهش وزن: این چای به دلیل کافئین و پلی فنونی که دارد سوخت و ساز بدن را افزایش داده و سبب چربی سوزی و کاهش وزن می گردد.
  4. بهبود عملکرد مغز: بررسی ها نشان می دهد که چای اولانگ از زوال عقل و بیماری الزایمر جلوگیری می کند و نیز سبب کاهش اضطراب می گردد و همچنین کافئین موجود در این چای باعث ترشح نوراپی‌نفرین و دوپامین می شود که این دو عملکرد مغز را بهبود می بخشند.
  5. استحکام دندان و استخوان: همانطور که در بالا گفته شد این چای سرشار از انتی اکسیدان می باشد که که باعث تحکیم استخوان می شود و همچنین این چای که منبع غنی از فلوراید است از پوسیدگی دندان جلو گیری می کند.
  6. پیشگیری از سرطان: طبق بررسی های دانشمندان وجود انتی اکسیدان در این چای سبب جلوگیری از رشد سلول های سرطانی می شود و همچنین خطر ابتلا به سرطان پوست، ریه ،لوزالمعده، سرطان کبد، تخمدان، مثانه و سینه را کاهش می دهد.

لیست قیمت چای سبز اولانگ

شاید چای اولانگ به اندازه چای سیاه و سبز مشهور نباشد ولی خواص آن از این دو چای بیشتر است و نوشیدن این چای برای بدن بسیار مفید می باشد اگر شما نیز به دنبال لیست قیمت چای سبز اولانگ می باشید بایستی به مشاوران فروش این سایت مراجعه نمایید.

خرید اینترنتی چای اولانگ خالص

امروزه یکی از آسان ترین راه ها برای خرید از طریق سایت های اینترنتی می باشد زیرا راحت تر و هم قابل اطمینان تر است شما نیز می توانید با خرید اینترنتی چای اولانگ خالص، محصول خود را در کم ترین زمان و به صورت مستقیم و هم چنین بدون هیچ واسطه ای دریافت  نمایید. ناگفته نماند چای اولانگ در بسته بندی ۲۰۰ گرمی به صورت خرده نیز به فروش می رسد.

مراکز فروش چای اولانگ فله

چای اولانگ با خواصی که دارد بهترین جایگزین برای دارو های شیمیایی می باشد همانطور که می دانید چای اولانگ در ایران توسط برند های مختلفی در بسته بندی های متنوع تولید می گردد که مشتریان زیادی نیز دارد همچنین شما می توانید برای خرید این محصول به مراکز فروش چای اولانگ فله مراجعه نمایید. این نکته قابل ذکر است که چای اولانگ فله ای برای عمده فروشان و پخش کنندگان در شهرهای مختلف در این سایت نیز موجود می باشد.

سوده حسنی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید