مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید اینترنتی چای سفید خالص و ترکیبی

آنچه در این مقاله میخوانید...

خرید اینترنتی چای سفید در ایرانقیمت چای سفید کیلویی خالصمشخصات و خرید چای سفید ترکیبی
خرید اینترنتی چای سفید

با خرید اینترنتی چای سفید خالص و ترکیبی، بهترین و باکیفیت‌ترین چای را بیابید. محصولات متنوع و با قیمت مناسب. حتی می‌توانید از تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه بهره‌مند شوید.

چاى سفيد كه از همان گياه كامليا سينسيس به دست مى آيد داراى كرك هاى سفيد بر روى برگ هاىش مي باشد و دليل نام گذاري اين چاى فوق العاده نیز همان كرك هاى سفيد مي باشد. زمانى كه فصل بهار آغاز مي شود و هنوز  غنچه ها باز نشده اند، آن ها مي چينند و بخار زده و خشك مي كنند كه پس از خشك شدن به رنگ سفيد در مي آيند و حالتى مخملى نقره دارند.

جالب است بدانيد دم كرده ى چاى سفيد به رنگ  زرد در مي آيد. اين چاى به دليل كافئين بسیار كمى كه دارد يك نوشيدنى سالم به حساب مى آيد و طعم شيرينش آن را بسيار محبوب كرده است.

چاى سفيد كه سرشار از مواد مغذي و انتي اكسيدان مى باشد براى تقويت بدن لازم و براى محافظت از سيستم بدنى نیز بسيار موثر است. علاوه بر خواصي كه گفته شد اين چاى حاوى ويتامين آ مى باشد كه خشكى دور چشم و صورت و همينطور شب كورى را درمان مي كند.

اين چاى حتى بيشتر از چاى  سبز از آنتي اكسيدان و فلاونوئيد بهره مند است كه از بدن در برابر بيمارى هایی چون آلرژی و عفونت جلو گيرى مي كند.

طرز تهيه چاى سفيد بسیار راحت است به گونه ای که ابتدا آب را به جوش مي آوريد و پس از جوش آمدن آن  را از روى حرارت برداشته تا از دما ى آن كاسته شود زيرا اگر در دماى صد درجه چاى را به آن اضافه كنيد آنتى اكسبدان هاى آن از بين مى رود. سپس  یک قاشق چاى اضافه كرده و اجازه دهید پنج الى هشت دقيقه دم  بکشد  آن وقت چاى شما اماده نوشیدن است.

نكته حائز اهمیتی وجود دارد كه بهترين زمان مصرف چاى يك ساعت بعد از غذا مي باشد تا تمامى خواص آن جذب بدن گردد.

خرید اینترنتی چای سفید در ایران

خرید اینترنتی چای سفید یکی از روش‌های سریع و آسان برای دسترسی به این محصول محبوب است. چای سفید با خواص زیادی همچون آنتی اکسیدانت بودن، کاهش استرس، افزایش انرژی و تقویت سیستم ایمنی مورد توجه قرار گرفته است. با وجود اینکه درخت چای سفید در کشورهایی مانند چین و هند کشت می‌شود، اما امروزه این محصول در ایران نیز به شدت مورد توجه قرار گرفته و در بازارهای اینترنتی ایرانی قابل تهیه است.

اگر شما نیز به دنبال خرید اینترنتی چای سفید در ایران هستید، می‌توانید از طریق وبسایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین معتبر اقدام به سفارش این محصول نمایید. با مراجعه به سایت‌های خرید اینترنتی معتبر و معرفی شده، می‌توانید انواع محصولات چای سفید از برندهای معتبر و با کیفیت را مشاهده و سفارش دهید. همچنین امکان مقایسه قیمت و ویژگی‌های مختلف این محصولات را دارید تا انتخاب بهتری داشته باشید.

برای اطمینان از خرید اینترنتی امن و مطمئن چای سفید در ایران، بهتر است از فروشندگان و وب‌سایت‌هایی که اعتبار و رضایت مشتریان را دارند استفاده نمایید. همچنین قبل از خرید، به مطالعه نظرات و بازخوردهای دیگران در مورد هر فروشگاه و محصول مورد نظر توجه کنید تا بهترین تجربه خرید را برای خود داشته باشید.

قیمت چای سفید کیلویی خالص

 

قیمت چای سفید کیلویی خالص

 

قیمت چای سفید خالص در بازار نسبت به انواع ترکیبی آن بسیار گران تر است چراکه از چای سفید سوزنی خالص در بسته بندی آن استفاده شده و عاری از هر گونه چای سبز و دیگر افزودنی ها می باشد.

قیمت چای سفید کیلویی در کیفیت های متفاوت برای بررسی بیشتر شما در ادامه آمده است:

نام چای

وزن هر کارتن قیمت هر کیلو (ریال)
چای سفید سوزنی پروتون

۱۰ kg

تماس بگیرید

چای سفید سوزنی توبک

۱۰ kg

تماس بگیرید

مشخصات و خرید چای سفید ترکیبی

چای سفید ترکیبی در واقع مخلوطی از چای سفید و سبز می باشد که طعم فوق العاده ای نیز دارد و اینکه چای سبز و سفید به دلیل وجود چای سفید طعم شیرین لطیفی دارد هم چنین این چای نیز هیچ گونه مواد افزودنی و شیمیایی ندارد. جالب است بدانید بسته بندی زیبای آن باعث تازه نگه داشتن چای در مدت طولانی  می گردد.

چای سفید سرشار از ویتامین و چای سبز سرشار از آنتی اکسیدان می باشد که سبب جلو گیری از بیماری ها و عفونت ها می گردند و به علت مقدار کافئینی که در چای سبز وجود دارد انرژی از دست رفته را باز می گرداند. لذا برای خرید چای سفید ترکیبی می توانید به مشاوران فروش این سایت مراجعه نمایید.

سوده حسنی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید