مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت چای ترش نیوشا در فروش اینترنتی

آنچه در این مقاله میخوانید...

قیمت چای ترش نیوشافروش اینترنتی چای ترش کیسه ایزمان مصرف دمنوش چای ترش نیوشا
قیمت چای ترش نیوشا

قیمت چای ترش نیوشا در فروش اینترنتی بسیار مقطوع تر از بازار می باشد، چای ترش یا هیبیسکوس که امروزه در نواحی گرمسیری و نیمه گرمسیری کشت و برداشت می شود و یکی از چای های پرطرفدار در بازار می باشد.

چای ترش که آن را چای سرخ یا مکی هم می نامند در بسیاری از مناطق دنیا هم به صورت سرد و هم به صورت گرم مصرف می شود. این چای ترش مزه می باشد و با شکر صرف می شود و به دلیل ویتامین c  موجود در آن خاصیت ضد سرما خوردگی دارد. این چای در اکثر نقاط آفریقا و آسیا مصرف می شود و حتی در بعضی جاها از آن به عنوان نوشابه استفاده می گردد.

در طب سنتی قدیم از این چای برای درمان فشار خون و تب و بیماری های کبدی استفاده می شد، حتی در تایلند از این چای برای درمان سنگ کلیه استفاده می کردند. از خواص بی شمار این پای می توان به چند مورد اشاره کرد:

  • تنظیم فشار خون: نوشیدن چای ترش توسط افرادی که فشار خون بالایی دارد بسیار مفید است زیرا بررسی ها نشان داده است که با مکانیزم هایی که این چای دارد فشار خون را کاهش می دهد و حتی باعث گشاد شدن رگ ها و کاهش ضربان قلب می گردد.
  • کاهش وزن فوری: این چای به دلیل کم کالری و مدری بودنش باعث دفع تمام سموم بدن می گردد، این چای به کم کردن طبیعی وزن کمک می کند و کم اشتهایی بعد از خوردن آن سبب می شود هیچ چربی جذب بدن نگردد.
  • ضد سرطان: چای ترش به دلیل دارا بودن اسید پروتوکاتکویک خاصیت آنتی اکسیدانی دارد احتمال سرطان را پایین می آورد.
  • کاهش درد های قاعدگی: نوشیدن این چای به هورمون های بدن کمک می کند و درد قاعدگی را کاهش می دهد.
  • ضد افسردگی: چای ترش سرشار فلاوونوئید هاست که خاصیت ضد افسردگی دارد مصرف روزانه این چای استرس را کاهش و از اضطراب می کاهد.
  • تنظیم قند خون: عصاره های موجود در این چای به انسولین بدن می افزاید و باعث کاهش قند خون می گردد.

قیمت چای ترش نیوشا

چای ترش نیوشا که سرشار از خاصیت می باشد طبعی سرد و خشک دارد و در بین چای های موجود در بازار جزو محبوب ترین هاست. در هر بسته چای ترش نیوشا ۲۰ عدد تی بگ ۲ گرمی وجود دارد که برای اطلاع از قیمت چای ترش نیوشا می توانید با مشاوران فروش این سایت ارتباط بگیرید.

فروش اینترنتی چای ترش کیسه ای

فروش اینترنتی چای ترش کیسه ای

فروش اینترنتی چای ترش کیسه ای در سایت های معتبر انجام می شود امروزه یکی از آسان ترین راه ها برای سفارش چای ها از اینترنت می باشد چرا که با اطمینان خاطر می توانید محصول مورد نظر  را سفارش و در سریع ترین زمان بدون هیچ واسطه ای دریافت نمایید.

زمان مصرف دمنوش چای ترش نیوشا

بهترین زمان مصرف دمنوش چای ترش نیوشا ۱ یا ۲ ساعت قبل و ۸ ساعت بعد از غذا می باشد زیرا ممکن است باعث سرگیجه و حالت تهوع شود. برای نوشیدن این چای خوش طعم باید حد مجاز داشته باشید که بهترین مصرف آن روزانه بین ۱ تا ۳ فنجان می باشد.

سوده حسنی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید