مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

چای ماسالا اصل را با چه قیمتی از کجا بخرم

آنچه در این مقاله میخوانید...

لیست قیمت چای ماسالا اصلانواع چای ماسالای اصلنکاتی برای تهیه چای ماسالاخرید چای ماسالا اصل از نمایندگی هانمایندگی خرید و فروش چای ماسالاقیمت عمده چای ماسالا هندی در طعم و برند مختلفخرید پودر چای ماسالا تاج محل نیم کیلوییخرید اینترنتی چای ماسالا هندی در انواع برند مختلفبهترین مارک چای ماسالا در مراکز فروشچای ماسالا بگتو بسته بندی ۱ کیلوگرمیقیمت چای ماسالا هندی فله miss indiaچای ماسالا از کجا بخرممراکز فروش چای ماسالا اصل هندی در تهرانطرز تهیه چای ماسالا فوریطرز تهیه چای ماسالا با پودرروش دم كردن چاي ماسالا آماده
چای ماسالا از کجا بخرم

چای ماسالا اصل را از کجا بخرم؟ این سوالی است که اغلب مشتریان و مصرف کنندگان در بازارهای داخلی ایران هر روز تکرار می کنند. از آنجا که چای ماسالا اصل در ایران به صورت فله و بسته بندی مورد خرید و فروش قرار می گیرد دسترسی به آن محصول نیز آسان گشته است. آیا شما هم از قیمت چای ماسالا اصل در بازار آگاهی کافی ندارید؟

چای ماسالا از چای سیاه و ادویه های سنتی با عطرهای تند و قوی همچون دارچین، زنجبیل، هل و میخک تولید و به بازار عرضه گردیده است. واردات آن در حجم بسیار بالایی صورت می گیرد چرا که این روزها این نوشیدنی خاص به خوبی توانسته مطابق با نیاز ذائقه مشتری تولید گردد.

در هند چای ماسالا طبق مراسم خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرد و از نوشیدنی های مهم در این کشور به شمار می رود.
از این رو بسیاری از تاجران در داخل کشور اقدام به واردات و عرضه این محصول در بازارهای داخلی نموده اند.

چای ماسالا هندی

بازار چای ایران یکی از معتبرترین مراکز عرضه چای ماسالا می باشد که انواع محصولات را به طور مستقیم و بدون واسطه جهت خرید و دسترسی راحت تر مشتریان قرار داده است.

چنانچه قصد خرید چای ماسالا اصل داشته باشید به راحتی تنها با یک تماس می توانید از مشاوران سایت راهنمایی بگیرید.

لیست قیمت چای ماسالا اصل

محصول مدل مارک بسته بندی قیمت هر بسته
چای ماسالا هندی کلاسیک تاج محل 200 گرمی 1.650.000
چای ماسالا هندی اسپایسی تاج محل 200 گرمی 2.000.000
چای ماسالا هندی کلاسیک تاج محل 500گرمی 3.300.000
چای ماسالا هندی اسپایسی تاج محل 500گرمی 4.000.000
چای ماسالا ایرانی اسپایسی بگتو 1 کیلویی 3.390.000
چای ماسالا ایرانی اسپایسی بگتو 250 گرمی 1.200.000

همانطور که در بالا مشاهده می کنید قیمت های درج شده به ریال می باشند، لازم به ذکر است قیمت های درج شده در جدول غیرقطعی است، برای دریافت لیست قیمت به روز چای ماسالا اصل با مشاوران فروش سایت در ارتباط باشید.

انواع چای ماسالای اصل

تاریخچه چای ماسالای اصل به آسیای جنوبی برمی‌گردد که قدمتی پنج هزار ساله دارد. مصرف این نوشیدنی خاص و معطر در همه جای دنیا به صورت گرم و سرد می‌باشد اما تولید آن در بسیاری از مناطق و کشورها متفاوت است.

انواع چای ماسالا با توجه به منطقه و کشور های مختلف در سراسر جهان به دستور های متفاوتی تهیه می گردد. بسیاری از مناطق چای ماسالا را با ادویه جات معطر به بازار عرضه کرده‌اند و برخی دیگر با گیاهان دارویی.

البته برخی از کشورها از میوه و سبزیجات در تولید این چای ماسالا نیز استفاده کرده اند. از این‌رو انواع چای ماسالا با ترکیب‌های ادویه، گیاهان و میوه و سبزیجات نیز در بازارهای جهانی به چشم می‌خورد.

نکاتی برای تهیه چای ماسالا

  • همانطور که می دانید حرارت بیش از اندازه چای، عطر و طعم آن را تغییر خواهد داد، از این رو برای داشتن چای ماسالای خوش طعم در حرارت دادن آن دقت کنید.
  • به جای عسل می‌توانید چای ماسالا را با شیرین کننده های دیگری همچون نبات یا شکر نوش جان کنید.
  • چنانچه چای ماسالا اصل را در منزل تهیه می کنید، برای کیفیت بالاتر و خوش عطر و طعم تر شدن آن می توانید ادویه های تازه و معطر دیگر به آن بیافزایید.

خرید چای ماسالا اصل از نمایندگی ها

 

خرید چای ماسالا اصل

 

برای خرید چای ماسالا اصل بهترین پیشنهاد نمایندگی و مراکز فروش در ایران می باشند. چای ماسالا اصل در بسته بندی های ۱۰۰، ۱۵۰، ۵۰۰ و ۱۰۰۰ گرمی در بازار موجود می باشد که می توانید برای خرید آن به صورت اینترنتی اقدام نمایید.

طرز تهیه چای ماسالا کار چندان دشواری نیست و به راحتی با یک لیوان آب جوش قابل حل و دم کشیدن می باشد، از آنجا که چای ماسالا اصل هندی در انواع بسته بندی مختلف در بازار خرید و فروش می گردد لذا قیمت این محصول متفاوت می باشد.

در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین مارک چای ماسالا آشنا شوید.

نمایندگی خرید و فروش چای ماسالا

 

نمایندگی فروش چای ماسالا

 

نمایندگی خرید و فروش انواع چای ماسالا اصل و هندی با برندهای متنوع در تهران آماده ارسال این محصول به صورت عمده به سراسر کشور می باشد.

از جمله برندهایی که در این نمایندگی خرید و فروش می گردد می توان به مارک های تاج محل، سانتوس، شاهسوند، نیوشا، لترا، مازو و دماوند اشاره کرد.

در طرز تهیه چای ماسالای هندی که به صورت فوری تولید شده است نیاز به شیر و شکر نخواهید داشت و در هر زمان و مکانی می توانید آن را مورد مصرف قرار دهید.

قیمت عمده چای ماسالا هندی در طعم و برند مختلف

همان طور که با چای ماسالا هندی آشنا شدید و بهتر می دانید این محصول در طعم ها و برندهای مختلف در بازار خرید و فروش می گردد، لذا می‌توانید قیمت عمده آن را از طریق این نمایندگی فروش دریافت نمایید.

قیمت چای ماسالا در کافی شاپ چندین برابر قیمت تمام شده مصرف چای ماسالا در منزل می باشد، اما شاید برای شما این دغدغه وجود داشته باشد که چای ماسالا را به چه صورت تهیه و در چه زمان هایی مصرف کنم؟

در پاسخ به این قبیل سوالات لازم است بدانید طرز تهیه چای ماسالا بسیار راحت و آسان می باشد به گونه ای که در کوتاه‌ترین زمان ممکن می توانید پودر چای ماسالا را در آب بریزید و آن را با شکر یا بدون شکر نوش جان نمایید.

چای ماسالای هندی به صورت تیبگ و همچنین گرمی و فله در بازار خرید و فروش می گردد که در این مقاله با انواع برند و مارک چای ماسالا آشنا خواهید شد.

خرید پودر چای ماسالا تاج محل نیم کیلویی

ترکیبات چای ماسالا به گونه ای می باشد که در روش دم کردن آن به هیچ مواد اولیه یا ابزار خاصی نیاز نخواهید داشت.

ترکیبات فوق العاده خوشمزه چای ماسالا سبب شده تا بسیاری از شرکت های معتبر در دنیا اقدام به تولید و عرضه این محصول نمایند، البته ناگفته نماند برخی چای ماسالا همچون مارک نیوشا بدون شکر و افزودنی می باشند که در بسته بندی دوی پک به فروش می‌رسد.

خرید چای ماسالا تاج محل

در مقابل این برند ایرانی باید پودر چای ماسالا تاج محل را نام برد که به صورت بسته بندی نیم کیلویی در بازار موجود می باشد، این پودر چای ماسالا با شیر و شکر همراه می باشد و در طرز تهیه آن تنها به آب جوش نیاز خواهید داشت.

خرید چای ماسالا تاج محل نیم کیلویی

خرید اینترنتی چای ماسالا هندی در انواع برند مختلف

خرید اینترنتی چای ماسالا هندی در انواع مارک و برند های مختلف از طریق این مرکز فروش دسترسی به محصول را بسیار آسان نموده است.

این روش از خرید چای ماسالا سبب شده تا بسیاری از پخش کنندگان، مغازه داران و حتی عطاری ها در بسیاری از شهرهای کشور به راحتی این محصول را مورد خرید و فروش قرار دهند.

البته فروشگاه اینترنتی دیجی کالا یکی از مراکز فروش چای ماسالا می باشد که می توانید این محصول را در بسته بندی هایی خرد برای مصارف شخصی و خانگی تهیه نمایید. و همچنین شرکت آرشامین برای تهیه ماسالا به صورت عمده پیشنهاد می شود.

بهترین مارک چای ماسالا

بهترین مارک چای ماسالا در مراکز فروش

چای ماسالا با طرز تهیه راحتی که دارد در منزل، اداره، کافی شاپ و … موارد مصرف بالایی دارد، با توجه به خواص شگفت انگیز چای ماسالا بسیاری از مصرف کنندگان آن را برای بهبود و درمان بسیاری از بیماری ها مورد استفاده قرار می دهند.

از جمله بهترین مارک چای ماسالا که در این نمایندگی و مرکز فروش می توانید مورد سفارش قرار دهید، در ادامه آمده است:

  1. چای ماسالا بگتو
  2. چای ماسالا تاج محل
  3. چای ماسالا میس ایندیا
  4. چای ماسالا پپتینا
  5. چای ماسالا سانتوس
  6. چای ماسالا نیوشا
  7. چای ماسالا لترا
  8. چای ماسالا شاهسوند
  9. چای ماسالا جیوراج
  10. چای ماسالا مازو
  11. چای ماسالا تی شاپ

چای ماسالا بگتو بسته بندی ۱ کیلوگرمی

در طرز تهیه چای ماسالای خانگی قطعاً با این دغدغه رو به رو خواهید شد که چرا این چای ماسالای من با چای ماسالا کافی شاپ متفاوت است؟

قطعا ترکیبات چای ماسالایی که در خانه تهیه می‌کنید با ترکیبات چای ماسالا که در کارخانه ها تولید می گردد، کاملا متفاوت خواهد بود.

قطعا درصد استفاده از مواد اولیه در ترکیب و تولید چای ماسالا بسیار حائز اهمیت است و همین موضوع سبب شده تا برند معتبری همچون mazo بتواند جزو بهترین چای ماسالا در ایران قرار گیرد که امروزه با بسته بندی جدید بگتو در اختیار مشتریان قرار داده شده است.

mazo قیمت چای ماسالا

قیمت چای ماسالا با برند بگتو که در بسته بندی یک کیلوگرمی به بازار عرضه شده است 339.000 تومان می باشد، البته ناگفته نماند که ماسالای مازو در کارتن های ۶ عددی به صورت عمده قابلیت ارسال به سراسر کشور دارد که برای دریافت قیمت عمده کافیست با نماینده فروش این سایت در ارتباط باشید.

از جمله چای ماسالا های پرفروش در ایران که در کنار چای ماسالای مازو قرار گرفته است می توان به چای ماسالا سانتوس، چای ماسالا کیوجی، چای ماسالا دماوند، چای ماسالا آرون، چای ماسالا خلیج و چای ماسالا نیوشا اشاره کرد.

قیمت چای ماسالا هندی فله miss india

قیمت چای ماسالا هندی فله miss india

چای ماسالا فله یکی از پرفروش ترین محصولات این سایت می باشد که با برند میس ایندیا به بازار داخلی ایران تزریق گردیده است، این محصول بهترین مارک چای ماسالا برای بسته بندی با برند خودتان می باشد که می‌توانید برای خرید عمده چای ماسالا فله از طریق این مرکز فروش اقدام نمایید.

طرز تهیه این چای نیز همانند انواع دیگر چای ماسالا فوری در بازار می باشد و به راحتی قابلیت مصرف در هر زمان و مکانی دارد، که قیمت چای ماسالا خارجی 553.000 تومان می باشد و در بسته بندی های ۲۵ کیلوگرمی در بازار مورد خرید و فروش قرار گرفته است البته ناگفته نماند می توانید این محصول را با قیمت عمده تر از شرکت آرشامین تهیه کنید. برای این امر کافیست با مشاران فروش شرکت تماس حاصل نمایید.

چای ماسالا از کجا بخرم

قبل از اینکه بدانید چای ماسالا از کجا بخریم لازم است با بهترین برند چای ماسالا در ایران آشنا شده باشید، پس از شناخت بازار انواع برند پر فروش در ایران می توانید بر اساس حجم فروش خود و نوع بسته بندی محصول، چای ماسالا را از نمایندگی فروش در تهران تهیه نمایید.

طعم، عطر و مزه چای ماسالا آماده برای مصرف را می توانید در کافی شاپ ها تجربه کنید اما برای خرید عمده نمایندگی فروش بهترین پیشنهاد برای تهیه بهترین برند می باشد.

چای ماسالا با خواص اعجاب انگیزی که دارد طبع گرمی دارد و برای مصرف می توان آن را با شکر یا بدون شکر و همچنین با شیر یا بدون شیر مورد استفاده قرار داد.

مراکز فروش چای ماسالا

مراکز فروش چای ماسالا اصل هندی در تهران

مراکز فروش چای ماسالا اصل هندی در تهران یکی از معتبرترین محل های تهیه این محصول می باشد که قابلیت ارسال به سراسر کشور را دارد که شما می توانید چای ماسالای اصل هندی را به صورت حضوری و اینترنتی تهیه نمایید.

با ارتباط با نمایندگی و مراکز فروش معتبر در ایران دغدغه این که چای ماسالا از کجا بخرم برای شما به پایان خواهد رسید چراکه به راحتی می توانید چای ماسالای هندی اصل را در انواع بسته بندی مختلف مورد تجارت خود قرار دهید.

طرز تهیه چای ماسالا فوری

چای ماسالا فوری با طرز تهیه راحتی که دارد در منوی ۹۰ درصد کافی‌شاپ ها قرار گرفته است، حتی بسیاری از مصرف کنندگان خانگی با ارتباط با این مرکز درخواست خرید چای ماسالا فوری دارند.

طرز تهیه چای ماسالا به روش هندی کمی متفاوت است، در واقع به زمان بیشتری برای تهیه آن نیاز خواهید داشت، البته ناگفته نماند مواد اولیه آن نیز آسیاب نشده و متفاوت تر خواهد بود.
لذا در این طریقه مصرف چای ماسالا نکات دم فراوانی وجود دارد که در بالا با برخی از این نکات آشنا شدید.

طرز تهیه چای ماسالا

طرز تهیه چای ماسالا با پودر

در طرز تهیه چای ماسالا با پودر آماده برخی افراد از شیر و شکر استفاده می کنند و برخی دیگر بدون شیر و شکر.

در ترکیبات این قبیل چای های ماسالا که آسیاب نشده به بازار عرضه شده اند از همان چای سیاه، دارچین، زنجبیل، هل و میخک استفاده شده که بدون شکر، شیر و مواد افزودنی دیگر می باشد.

در طرز تهیه چای ماسالا لازم است کمی پودر آن را حرارت داده سپس با آب جوش آن را دم بگذارید، در نهایت به آن شیر و شکر می توانید اضافه و آن را نوش جان کنید.
از مزیت برجسته چای ماسالا با پودر می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • چای ماسالا برای لاغری
  • چای ماسالا برای بیماران دیابتی
  • چای ماسالا برای گروهی از افراد که شیر چای را دوست ندارند

روش دم كردن چاي ماسالا

روش دم كردن چاي ماسالا آماده

چای ماسالا آماده در واقع توسط بسیاری از برندهای معتبر به صورت آسیاب شده و پودری که با شیر، شکر و مواد افزودنی تولید شده است و در بازار با بسته بندی های مختلف زیر خرید و فروش می گردد:

  1. چای ماسالا ۱۵۰ گرمی
  2. چای ماسالا ۲۵۰ گرمی
  3. چای ماسالا ۵۰۰ گرمی
  4. چای ماسالا ۱۰۰۰ گرمی
  5. چای ماسالا ۲۰۰۰ گرمی

همانطور که در بالا بیان شد در طرز تهیه چای ماسالا آماده و فوری شما به هیچ ترکیب خاصی نیاز نخواهید داشت، کافیست از پودر آسیاب شده این محصول در آب جوش حل و نوش جان کنید. بنابراین به خاطر داشته باشید در چای ماسالا فوری که دارای کریمر و شکر هستند، تنها ترکیب با آب توصیه می گردد.

سوده حسنی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید