مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

چای سبز لاغری فروش اینترنتی

آنچه در این مقاله میخوانید...

چگونه چای سبز باعث لاغری می شودمیزان مصرف چای سبز در طول روزمیزان مصرف چای سبز: یک فنجان برای قند خونمیزان مصرف چای سبز: دو فنجان برای انرژیمیزان مصرف چای سبز: سه فنجان برای چربی سوزیاز مصرف بی رویه چای سبز خودداری کنید فروش اینترنتی چای سبزانواع چای سبز
چای سبز لاغری

چای سبز لاغری با توجه به تقاضای بالای مشتریان به صورت اینترنتی به فروش می رسد. چای سبز خواص و فواید بیشماری دارد. ولی سوال اینجاست که چگونه چای سبز باعث لاغری می شود؟ میزان مصرف چای سبز در طول روز چقدر باید باشد؟

لاغری با انواع چای سبز موضوعی است که بدون شک به گوش شما خورده است. بله امکان لاغری و کاهش وزن با استفاده از انواع چای های سبز امکان پذیر می باشد. اما واقعا سوال اینجاست که لاغری به چه صورت اتفاق می افتد؟ در واقع میزان چای سبز در طول روز چقدر باید مصرف گردد تا به لاغری و کاهش وزن دست پیدا کرد؟

چگونه چای سبز باعث لاغری می شود

در رابطه با این سوال پیشنهاد می کنیم در ادامه با روش های مختلفی که افراد را به وزن آن می‌رسانند، آشنا شوید.

چای سبز جزو نوشیدنی‌های خاص است که به سوزاندن چربی های اضافی بدن کمک می کنو. در واقع افرادی که از اضافه وزن خود رنج می‌برند با نوشیدن چای سبز می‌توانند از انتقال قند در میکروارگانیسم های چربی جلوگیری کند. از طرفی دیگر باعث می‌شود سطح ldl کاهش یابد و مقدار hdl افزایش پیدا کند.

بسیاری از افراد که متابولیسم تنبلی دارند استعداد چاقی در آنها بسیار بالاست. برای بالا بردن متابولیسم بدن بهترین گزینه استفاده از چای سبز می باشد.

قند خون یکی دیگر از عوامل چاقی به شمار می رود. در واقع کاهش قند خون سبب افزایش سلول‌های چربی می‌شود. در این راستا می‌توان به آنتی اکسیدان موجود در چای سبز اشاره کرد. این آنتی اکسیدان به کاهش سطح قند خون کمک می کنند. تنها دلیل آن به خاطر وجود پلی فنول ها و پلی ساکارید هاست.

استرس بالا یکی دیگر از عوامل اضافه وزن می باشد. کمتر کسی پیدا می شود این روزها در فراز و نشیب های زندگی دچار استرس نگردد. لذا غافل نشوید این شرایط استرس‌زا به اضافه وزن منجر می شود. بنابراین نوشیدن چای سبز در طول روز می‌تواند با این مشکل مبارزه کند.

میزان مصرف چای سبز در طول روز

میزان مصرف چای سبز در طول روز موضوع حائز اهمیتی است که می‌تواند موجب کاهش وزن گردد. نتیجه تحقیقات در راستای میزان مصرف چای سبز در ادامه آمده است.

  • میزان مصرف چای سبز: یک فنجان برای قند خون

    از آنجا که قند خون از موارد مهم در کاهش وزن بیان شد، لازم است بدانید نوشیدن یک فنجان چای سبز و ورزش یک روز در میان موجب تثبیت این قند می گردد. نوشیدن یک فنجان از چای سبز در طول روز به میزان ۱۵۰ کالری از کالری های دریافتی بدن شما می کاهد. این موضوع با نیم کیلوگرم کاهش وزن در ۶ ماه برابر است. در حالت کلی تاثیر ناچیزی است اما با ورزش می‌توان نتایج مفیدی به همراه داشته باشید.

  • میزان مصرف چای سبز: دو فنجان برای انرژی

    انرژی برای بالا بردن سوخت و ساز و متابولیسم بدن ضروری است. با نوشیدن دو فنجان چای سبز در طول روز به راحتی می توانید سبب افزایش این انرژی شوید. از طرفی دیگر ۳۰ دقیقه بعد از نوشیدن دو فنجان چای سبز سبب افزایش گردش بهتر جریان خون و انتقال مواد غذایی می گردد.

  • میزان مصرف چای سبز: سه فنجان برای چربی سوزی

    نوشیدن ۳ فنجان چای سبز در طول روز برابر با سوختن ۳۸ هزار کالری در طول یکسال می گردد. چنانچه نوشیدن چای سبز با ورزش همراه شود قدرت چربی سوزی از روز سوم آغاز می گردد. روند منظم چای سبز و ورزش نتیجه بیان شده را افزایش خواهد داد.

از مصرف بی رویه چای سبز خودداری کنید

  • عوارضی از قبیل سردرد، تپش قلب، کم خوابی، عصبانیت، سوزش معده و … در راستای نوشیدن بیش از ۵ بار چای سبز در طول روز پیش خواهد آمد.
  • چنانچه داروی خاصی مصرف می کنید مراقب تداخل دارویی خود با چای سبز باشید.
  • زنان شیرده و باردار باید کاملاً از نوشیدن چای سبز خودداری نمایند.

 فروش اینترنتی چای سبز

فروش اینترنتی انواع محصولات در بسیاری از صنایع غذایی رو به افزایش است. خرید و فروش انواع چای های سیاه، سفید و سبز و … در این بازار از این قاعده مستثنا نیستند. برای دسترسی راحت ترین مشتریان به انواع محصولات امکان خرید و فروش اینترنتی مهیا شده است.

انواع چای سبز

  • چای سبز خالص
  • چای سبز مخلوط با گیاهان دارویی

هر دو نوع چای سبز در بسته بندی های تی بگی، گرمی، کیلویی نیز در این سایت موجود می باشد.

 

سوده حسنی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

0 پاسخ به “چای سبز لاغری فروش اینترنتی”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید