مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی فروش انواع برند چای خارجی

آنچه در این مقاله میخوانید...

سفارش چای خارجی
بهترین انواع برندهای چای خارجی از طریق نمایندگی فروش چای ایرانی به سراسر بازارهای داخلی عرضه شده و سفارش شما برای دریافت بهترین برند چای خارجی از مراکز اصلی تولید آن در کمترین زمان ممکن در دسترس شما قرار می گیرد.

سفارش چای خارجی

آیا به دنبال بهترین کیفیت برندهای چای خارجی با توزیع مستقیم، بدون واسطه و نازلترین قیمت بازار هستید؟ تنها کافیست سفارش خود را برای انواع برندهای شناخته شده و معتبر جهانی درخواست دهید و بهترین کیفیت چای خارجی را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

شرکت انگلیسی تتلی به عنوان دومین تولیدکننده چای در سراسر جهان بعد از شرکت یونیلور شناخته شده و این شرکت تقریباً در تمام جهان شبکه توزیع چای دارد و بیش از ۴۰ کشور را تحت پوشش قرار میدهد، چای کیسه معروف این شرکت ۶۰ طعم مختلف داشته و محصولات چای سبز و غیره را نیز در انواع بسته بندی ها ارائه می دهد، این برند متعلق به شرکت معروف تاتا چای هند است که در سال ۲۰۰۰ خریداری شده و با این کمپانی ادغام شده است.

برند معروف چای سیاه یورکشایر چای توسط بتی و تیلور در کمپانی هاروگیت تولید شده و از سال ۱۸۸۶ شروع به فعالیت کرده است، در آن زمان این محصول توسط تیلور فروخته میشد، ولی بعداً توسط بتی خریداری شد و این کمپانی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان چای و قهوه در سراسر جهان شناخته شده و محصولات خود را در انواع بسته بندی ها و در نامهای چای لوکس طلای، یورکشایر فصل و غیره عرضه می کند.

سوده حسنی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید