مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز فروش چای اولانگ سبز در تهران | کارتن ۱۰ کیلویی

آنچه در این مقاله میخوانید...

مرکز فروش چای اولانگ سبز در تهرانپخش عمده چای اولانگ سبز کارتن ۱۰ کیلویینمایندگی خرید و فروش چای اولانگ سبز فلهچای اولانگ سبز در مراکز خرید و فروش معتبر

فروش چای اولانگ سبز در معتبرترین مرکز فروش تهران با بهترین قیمت بازار و در کارتن های ۱۰ کیلویی صورت می پذیرد برای ثبت سفارش و استعلام قیمت این وب سایت را به یاد بسپارید.

چای اولانگ از جمله چای های سنتی چین می باشد که قدمت مکتوب آن به ۴۰۰ سال پیش تعلق دارد و مانند سایر چای ها از گیاه کاملیا سیننسیس بدست آمده اما فرایند تولید آن متفاوت است.

جالب است بدانید اولانگ در زبان چینی به معنی اژدها می باشند و این کلمه برای چینی‌ها نماد خوش یمنی می باشد بنابراین این چای را که سرشار از خواص درمانی است را چای اولانگ نامیده اند.

مرکز فروش چای اولانگ سبز در تهران

مرکز فروش چای اولانگ سبز در تهران و سایر شهر ها نظیر کرمان، اصفهان، شیراز، کرج، مشهد و… واقع شده تا نیاز بازارداخلی به بهترین نحو تامین گردد.

چای اولانگ نوعی چای نیمه اکسید شده می باشد که دارای خواص چای سبز و چای سیاه است و میزان اکسیداسیون آن بین این دو چای قرار گرفته است.

مرکز فروش پایتخت چای اولانگ را به صورت عمده و با قیمت و کیفیت تضمین شده به دو شیوه حضوری و اینترنتی در اختیار سایر فروشندگان در اقسام نقاط کشور قرار میدهد جهت برقراری ارتباط مستقیم با این مرکز با مدیر فروش تماس حاصل فرمایید.

پخش عمده چای اولانگ سبز کارتن ۱۰ کیلویی

چای اولانگ به دو صورت بسته بندی و فله در ایران مورد معامله قرار گرفته که نوع فله ای به دلیل قیمت مناسب تر متقاضیان بیشتری را جذب نموده است.

قیمت چای اولانگ  اصل چینی در بازار داخلی به دلیل نوسانات ارزی با تحولات چشم گیری همراه بوده و بنابراین متقاضیان حتماً قبل از خرید عمده جهت استعلام قیمت روز اقدام می‌نمایند.

لازم به ذکر است که قیمت روز این محصول از طریق نمایندگی های رسمی و فروشگاه های آنلاین معتبر اعلام میگردد.

پخش عمده چای اولانگ سبز کارتن ۱۰ کیلویی را شرکت آرشامین که به صورت تخصصی در این حوزه فعالیت می کند انجام می دهد برای ثبت سفارش مشخصات خود را در فرم های مشاور تکمیل نمایید.

نمایندگی خرید و فروش چای اولانگ سبز فله

به طور کلی مراحل اکسیداسیون چای اولانگ شامل موارد زیر خواهد بود:

  1. مرحله پلاس
  2. مرحله مالش
  3. مرحله غربال
  4. مرحله اکسیداسیون
  5. مرحله خشک کردن

نمایندگی خرید و فروش چای اولانگ سبز فله  این محصول را با کیفیت  اصل و ممتاز از کشور چین وارد و مستقیماً برای خریداران ارسال می نماید تا حاشیه سود قابل توجهی از آن خریدار گردد.

قابل توجه خریداران گرامی شرایط نگهداری چای اولانگ نیز مانند دیگر چای ها بوده و باید در جای خشک با دمای ۲۰ الی ۳۰ درجه سانتیگراد نگه داشته شود فراموش نکنید که مکان های مرطوب باعث خراب شدن چای خواهد شد.

چای اولانگ سبز در مراکز خرید و فروش معتبر

چای اولانگ دارای ارزش غذایی بسیار بالایی می باشد و مهمترین ترکیبات آن شامل کافئین، پتاسیم، سدیم، منیزیم، نیاسین، منگنز و فلوراید خواهند بود.

برخی از مهم ترین خواص چای اولانگ که مورد توجه علاقمندان این چای قرار گرفته اند عبارتند از:

  • موثر در کاهش وزن
  • بهبود کیفیت خواب
  • کاهش فشار خون
  • موثر در تنظیم قند خون
  • پیشگیری از ابتلا به سرطان سینه
  • بهبود عملکرد مغز
  • کاهش کلسترول خون
  • کاهش خطر سکته مغزی
  • کم شدن استرس

چای اولانگ سبز در مراکز خرید و فروش معتبر با قیمت مناسب و در کارتن های ۱۰ کیلویی عرضه خواهد شد بنابراین سفارشات زیادی را سمت خود معطوف نموده اند.

مشتریان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق تماس تلفنی یا واتساپ با مدیر فروش ارتباط برقرار نمایند.

سوده حسنی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید