مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز خرید چای ماچا با قیمت نمایندگی فروش

آنچه در این مقاله میخوانید...

بزرگترین مرکز خرید چای ماچا در ایرانبهترین قیمت چای ماچا در خرید های اینترنتینمایندگی فروش چای ماچا درجه یک و خالصخواص پرطرفدارترین چای در آسیا
مرکز خرید چای ماچا

مرکز خرید چای ماچا در استان‌های تهران، اصفهان، کرمان، مشهد، شیراز و… این محصول را با بهترین قیمت نمایندگی و به دو شیوه حضوری و اینترنتی عرضه می نمایند.

چای ماچا که یک نوشیدنی سنتی در کشورهای آسیایی به ویژه چین و ژاپن محسوب می شود برای اولین بار در قرن هشتم میلادی توسط یک راهب ژاپنی به عنوان هدیه ای گرانبها از چین به ژاپن آورده شد سپس با فرایند ویژه به تولید گسترده رسید و امروزه در سراسر جهان مخاطب جذب نموده است.

چای ماچا در تمام مناطق کشور ژاپن به کشت می رسد اما بهترین ناحیه برای پرورش این محصول تپه‌هایی با شیب زیاد، هوای مرطوب، خاک غنی و تفاوت دمایی زیاد بین شب و روز می باشد.

بزرگترین مرکز خرید چای ماچا در ایران

بزرگترین مرکز خرید چای ماچا در ایران این مجموعه  می باشد که توانسته با حذف واسطه ها محصول مورد نظر را مستقیماً از درب کارخانه برای خریدار ارسال نماید همچنین به دلیل واردات مستقیم چای ماچا از ژاپن بهترین شرایط خرید را در اختیار مشتریان قرار داده است.

چای ماچا در کشور به دو صورت فله و بسته بندی مورد خرید و فروش قرار گرفته که هر کدام طرفداران خاص خود را دارند و از پرفروش ترین برند های بسته بندی های چای ماچا در فروشگاه‌ها می‌توانند به ناولتی و ماچانو  اشاره نمود.

چای ماچا علاوه بر طعم منحصر به فردی که دارد از خواص دارویی و درمانی بی نظیری برخوردار است بنابراین در  سال‌های اخیر جایگاه ویژه ای در بازار چای ایران به خود اختصاص داده است.

بهترین قیمت چای ماچا در خرید های اینترنتی

بهترین قیمت چای ماچا در خرید های اینترنتی

در سال ۲۰۰۴ در یکی از موسسات ملی سلامت در کشور آمریکا بررسی های بسیاری را بر روی انواع نوشیدنی ها و مواد غذایی انجام دادند تا میزان آنتی اکسیدان موجود در آن ها را تشخیص دهند و چای ماچا به عنوان منبعی سرشار از آنتی اکسیدان EGCG  شناخته شد.

بهترین قیمت چای ماچا در خرید های اینترنتی ارائه خواهد شد زیرا با حذف هزینه های گزاف و بیهوده نظیر هزینه های حمل و نقل و برقراری ارتباط مستقیم با واحد تولیدی خریدار شاهد کاهش چشمگیر قیمت نهایی خواهد بود.

شایسته است بدانید چای ماچا دارای ارزش غذایی بسیار بالا می باشد و با توجه به این موضوع که به صورت پودر بوده مانند چای سبز احتیاج به دم ندارد در نتیجه تمام برگ چای که به پودر تبدیل شده مصرف خواهند شد بنابراین با نوشیدن یک فنجان چای ماچا تقریباً خواص ۱۰ فنجان چای سبز معمولی را دریافت خواهید کرد.

نمایندگی فروش چای ماچا درجه یک و خالص

نمایندگی فروش چای ماچا درجه یک و خالص

چای ماچا را می توان به روش های مختلف تهیه نمود که هر کدام دارای طعمی متفاوت می باشند و مهمترین آنها عبارتند از:

  • نوشیدنی گرم
  • نوشیدنی سرد
  • بستنی ماچا
  • ماچا لاته
  • انواع شیرینی و شکلات

نمایندگی فروش چای ماچا درجه یک و خالص این محصول را با برند ناولتی  و در بسته های ۱۲ عددی با مناسب ترین قیمت بازار عرضه  می نماید چنانچه قصد سفارش مستقیم این محصول را دارید از طریق اطلاعات  تماس ارائه شده در انتهای سایت اقدام نمایید.

خواص پرطرفدارترین چای در آسیا

خواص پرطرفدارترین چای در آسیا

از مهمترین خواص پرطرفدارترین چای در آسیا می‌توان به افزایش سوخت و ساز بدن که منجر به لاغری می شود، پیشگیری از پیری زودرس، منبع سرشار از آنتی اکسیدان، افزایش سطح انرژی بدن، تقویت حافظه و تمرکز، مقابله با سرطان اشاره نمود.

متقاضیان عمده چای ماچا می توانند جهت تکمیل اطلاعات تخصصی خود از نحوه سفارش و چگونگی ارسال بار با مشاور فروش تماس حاصل فرمایند تا شما را در همه زمینه‌ها راهنمایی سازد و خریدی به صرفه و پر سود داشته باشید.

سوده حسنی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید