مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت یک کیلو چای ماسالا بگتو مقدار ۱۰۰۰ گرم

آنچه در این مقاله میخوانید...

اعلام قیمت یک کیلو چای ماسالا بگتوخرید چای ماسالا ایرانی مقدار ۱۰۰۰ گرمنمایندگی فروش عمده چای ماسالاخرید اینترنتی چای ماسالا مارک ایرانی
قیمت یک کیلو چای ماسالا

قیمت یک کیلو چای ماسالا در برند بگتو که توسط تولید کنندگان ایرانی با بهترین کیفیت تولید وبه بازار عرضه می کنند ۱۱۵هزار تومان است.برای اطلاع از قیمت سایر برند های ایرانی مانند:نیوشا و سانتوس به این سایت مراجعه کنید.

هندی ها از ترکیب چای،شیر،زنجبیل،هل،رازیانه،میخک،فلفل سیاه، آنسیون ستاره ای وجوز هندی یک دمنوش با عطر و طعم فوق العاده به دست آوردند که چای ماسالا نام دارد.

چای ماسالا سنتی که در گذشته مردم هندوستان و تایلند استفاده می کردند به عنوان یک دمنوش گیاهی و دارویی بوده و فقط ادویه ها در آن وجود داشته اما در سال ۱۸۳۵چای سیاه و شیر توسط انگلیسی ها به این مواد اضافه شد و چای ماسالا به وجود آمد.

اعلام قیمت یک کیلو چای ماسالا بگتو

قیمت چای ماسالا وارداتی در بازار نسبت به تولیدات ایرانی بسیار بالاتر بوده است شایسه است بگوییم که کارخانه های تولیدی برند بگتو در تهران محصولاتی با کیفیت عالی و مرغوب با مناسب ترین قیمت بازار برای ارائه به مصرف کننده تولید می کنند.

چای ماسالا دارای طعم شیرین و تند است از همین رو بیشتر ذائقه ها را به خود جذب کرده این دمنوش بی نظیر و پرخاصیت را می توان به صورت گرم و سرد میل نمایید.

نمایندگی محصولات بگتو برای سهولت در خرید مصرف کننده آماده ارسال محصول به سراسر کشور می باشد،شما می توانید برای خرید بسته ۱۰۰۰گرمی چای ماسالا بگتو به قیمت ۱۱۵هزار تومان ایم سایت را دنبال کنید.

خرید چای ماسالا ایرانی مقدار ۱۰۰۰ گرم

خرید چای ماسالا ایرانی مقدار ۱۰۰۰ گرم-min

چای ماسالا به دلیل عطر وطعم دلنشین در همه دنیا طرفداران خاص خود را پیدا کرده در ایران نیز این افراد کم نیستند و خرید و فروش این چای روز به روز در حال افزایش است و همین امر سبب شده تولید کنندگان ایرانی شروع به تولید محصولات در انواع بسته بندی و بالاترین کیفیت کنند.

از جمله بهترین و پرفروش ترین برند های تولیدداخلی چای ماسالا که محصول را در انواع بسته بندی به بازار ارائه می دهند عبارتند از:

  1. برند بگتو
  2. برند سانتوس
  3. برند نیوشا
  4. آفرینش

چای ماسالا به دلیل ترکیبات مفید و مغذی که دارد از خواص بیشماری برخوردار است بعضی از آنها شامل:کمک به هضم غذا،افزایش انرژی،تقویت سیستم ایمنی بدن،بهبود درد مفاصل،آرامبخش و رفع خستگی می شود.

نمایندگی فروش عمده چای ماسالا

نمایندگی فروش عمده چای ماسالا-min

فروشندگان و پخش کنندگان عمده چای ماسالا در ایران برای کسب سود بیشتر همیشه از طریق نمایندگی های معتبر در سراسر کشور اقدام می کنند زیرا پایین ترین قیمت بازار توسط آن ها اعلام می شود.

اگر قصد خرید چای ماسالا رابه صورت عمده و با پایین ترین قیمت بازار و بالاترین کیفیت در انواع برند های ایرانی و خارجی در بسته بندی های متفاوت دارید با مشاوران فروش این مجموعه ارتباط برقرار کنید.

چای ها از آن دسته از نوشیدنی هایی هستند که در همه یدنیا مخاطبان ویژه خود را دارتد و در انواع و اقسام متفاوتی تولید می شوند مانند:چای سیاه، چای سبز، چای سفید،چای ماسالاو چای ترش .امروزه چای ماسالا یکی از پر طرفدار ترین انواع چای شناخته می شود.

خرید اینترنتی چای ماسالا مارک ایرانی

خرید اینترنتی چای ماسالا مارک ایرانی-min

از مهم ترین مزایای خرید اینترنتی چای ماسالا پرداخت پایین ترین قیمت بازار،کیفیت مرغوب و دسترسی آسان به محصول می باشد خریداران قبل از خرید می توانند انواع برند های ایرانی را مشاهده و بعد سفارش مورد نظر خود را ثبت کنند.

چای ماسالا  را بیشتر مواقع در کافی شاپ ها می توانستید میل کنید زیرا به اندازه کافی این محصول در بازار وجود نداشت اما چند سال اخیر مصرف آن به طور چشمگیری افزایش داشته و تولید کنندگان ایرانی به خوبی نیاز بازار را تامین کرده اند .

اکنون می توانید چای ماسالا را در انواع برند ایرانی بصورت اینترنتی سفارش دهید تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال شود و در کنار اعضای خانواده نوش جان کنید.

سوده حسنی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید