مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت چای ماسالا درجه یک 2 مدل ایرانی هندی

آنچه در این مقاله میخوانید...

استعلام قیمت چای ماسالا درجه یک در بازار داخلیخرید چای ماسالا باکیفیت 2 مدل ایرانی و هندیتولید چای ماسالا درجه یک ایرانی در تهرانواردات چای ماسالا هندی درجه یک مارک میس ایندیا
قیمت چای ماسالا درجه یک

قیمت چای ماسالا درجه یک در خرید اینترنتی به دلیل حذف واسطه ها در دو مدل ایرانی و هندی بسیار به صرفه خواهد بود به همین دلیل افراد از خرید غیر حضوری اسقبال ویژه‌ای به عمل آورده‌اند.

چای ماسالا از متفاوت ترین چای ها می باشد که در سال های اخیر مصرف آن در ایران رواج پیدا کرده اما در مجموعه یک نوشیدنی با قدمتی بیش از پنج هزار سال در کشور هندوستان است.

تفاوت اصلی چای ماسالا با سایر چای ها ترکیبی بودن آن می باشد زیرا مواد اولیه تشکیل دهنده ماسالا شامل چای سیاه، زنجبیل، دارچین، میخک، رازیانه، جوز هندی، فلفل سیاه، انیسون ستاره ای و هل سبز می شوند.

استعلام قیمت چای ماسالا درجه یک در بازار داخلی

استعلام قیمت چای ماسالا درجه یک در بازار داخلی از طریق مرکز فروش پیشرو به سادگی امکان پذیر است لذا تولید کنندگان داخلی و خارجی با هدف ایجاد شرایط خرید بهتر برای خریداران قیمت محصولات را به صورت روزانه اعلام می نمایند.

قیمت و کیفیت با یکدیگر در رابطه متقابل هستند یعنی هر چه محصول از کیفیت بالاتری برخوردار باشد بدون تردد قیمت آن نیز بیشتر است لذا برای دریافت نازلترین قیمت بازار باید به مجموعه‌ای مراجعه نمایید که محصول را به صورت مستقیم عرضه می نمایند.

اگر قصد مشاهده فایل لیست قیمت چای ماسالا در انواع مختلف را دارید میتوانید از طریق فضای مجازی با مدیر فروش ارتباط برقرار نمایید تابا اطلاع از قیمت روز بهترین انتخاب خود را داشته باشید.

خرید چای ماسالا باکیفیت 2 مدل ایرانی و هندی

خرید چای ماسالا باکیفیت 2 مدل ایرانی و هندی

چای ماسالا در ایران به دو صورت فله و بسته بندی مورد خرید و فروش قرار گرفته در کدام طرفداران خاص خود را دارند البته چای ماسالا به صورت فله به دلیل حذف هزینه‌های بسته‌بندی از قیمت مناسب تری برخوردار است.

خرید چای ماسالا با کیفیت در ۲ مدل ایرانی و هندی را می‌توانید با قیمت کف بازار از تخصصی ترین مرکز در حوزه عرضه انواع چای و دمنوش در کشور می باشد انجام دهید جهت کسب آگاهی بیشتر با مشاور فروش ارتباط برقرار کنید.

چای ماسالا به دلیل ادویه جات معطر به کار رفته در تولید آن از خاصیت های فوق العاده برخوردار است که مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفتند برخی از مهمترین آنها شامل موارد زیر می شود:

  1. کمک به سلامت قلب
  2. تاثیر در کاهش قند خون
  3. بهبود هضم غذا و گوارش
  4. تاثیر در کاهش وزن
  5. درمان سرماخوردگی و گرفتگی بینی
  6. تقویت سیستم ایمنی
  7. کاهش درد قاعدگی
  8. خواص ضد سرطانی

تولید چای ماسالا درجه یک ایرانی در تهران

تولید چای ماسالا درجه یک ایرانی در تهران

قابل توجه علاقمندان به چای ماسالا برای بهره‌مندی از خواص بی نظیر چای ماسالا باید در مصرف آن در طول روز حد اعتدال را رعایت نمایید زیرا این چای دارای کافئین نیز می باشد و مصرف بیش از حد آن در روز توصیه نمی شود.

تولید چای ماسالا درجه یک ایرانی در تهران در کارخانه بگتو با بهره مندی از ترکیبات اولیه مرغوب و دستگاه‌های مجهز صورت می پذیر و به صورت بسته بندی و فله به بازار عرضه گشته است.

واردات چای ماسالا هندی درجه یک مارک میس ایندیا

واردات چای ماسالا هندی درجه یک مارک میس ایندیا

کارخانه میس ایندیا ماسالا را در بسته بندی های ۲۵ کیلویی و برند بگتو در بسته های ۱۰ کیلویی به بازار عرضه داشته است که هر کدام از قیمت های متفاوتی برخوردار هستند برای دریافت هر یک از محصولات میتوان به این مجموعه مراجعه نمایید.

واردات چای ماسالا هندی درجه یک مارک میس ایندیا به صورت فله ای در کشور از طریق نمایندگی های رسمی انجام می‌شود که محصول مورد نظر را بدون واسطه در دسترس خریداران قرار می دهند.

سوده حسنی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید