مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت چای ماسالا تکسو مدل دوی پک ۳۰۰ گرمی

آنچه در این مقاله میخوانید...

اعلام قیمت چای ماسالا تکسو مدل دوی پکخرید اینترنتی چای ماسالا تکسو ۳۰۰ گرمیبهترین قیمت چای ماسالا بسته بندی در بازارپخش عمده چای ماسالا در سراسر کشور
قیمت چای ماسالا تکسو

قیمت چای ماسالا تکسو در بسته بندی های ۳۰۰ گرمی با مدل دوی پک از این سایت فروش به صورت اینترنتی بسیار پایین تر از بازار آزاد می باشد.

چای ماسالا به‌عنوان چای سنتی هندوستان شناخته شده و از نظر درمانی خواص بیشتری نسبت به چای سیاه دارد علت نامگذاری این چای نیز نام ماسالا است که در زبان هندی به معنی ادویه های مخلوط می باشد.

سه عامل اصلی تشکیل دهنده این نوشیدنی دلچسب چای سیاه، شیر خوراکی و زنجبیل می باشد که با ادویه هایی همچون: دارچین، میخک، رازیانه، فلفل سیاه، جوز هندی و بادیان ختایی ترکیب شده است.

اعلام قیمت چای ماسالا تکسو مدل دوی پک

اعلام قیمت چای ماسالا تکسو مدل دوی پک توسط نمایندگی فروش آن در تهران  انجام می شود.  خریداران می‌توانند برای استعلام قیمت چای ماسالا با این برند با این سایت فروش در ارتباط باشند.

چای ماسالا مارک تکسو  تولید ایران بوده و از ترکیب چند نوع ادویه تند با طعم خوش مطابق با ذائقه و سلیقه ایرانیان تولید شده است و بهترین زمان توصیه شده برای صرف این چای فصل پاییز و زمستان می باشد.

مشتریان زیادی طرفدار مدل بسته بندی دوی پک یا ساندیسی هستند زیرا به صورت زیپ کیپ بوده و مانع از ورود رطوبت شده و در حفظ طعم و عطر چای ماسالا بسیار موثر است.

خرید اینترنتی چای ماسالا تکسو ۳۰۰ گرمی

خرید اینترنتی چای ماسالا تکسو ۳۰۰ گرمی-min

برای تهیه این چای شفا بخش در برند تکسو دیگر نیاز به مخلوط کردن آن با شیر نمی باشد زیرا در ترکیبات آن از پودر شیر استفاده شده اما اگر به طعم شیر بیشتری علاقه دارید می توان شیر داغ به آن اضافه نمایید..

کارخانه تولیدی چای ماسالا را در بسته بندی های ۳۰۰ گرمی متناسب با نیاز هر خانواده تولید و بسته بندی کرده است از این میزان حجم تولید مصرف کنندگان استقبال بسیار خوبی کرده اند.

از همین رو مراکز فروش در سراسر کشور خرید اینترنتی چای ماسالا تکسو را در بسته بندی های ۳۰۰  گرمی برای سهولت خرید مشتریان طراحی و اجرا کرده اند که از محبوبیت  زیادی نیز برخوردار شده است.

بهترین قیمت چای ماسالا بسته بندی در بازار

بهترین قیمت چای ماسالا بسته بندی در بازار-min

از جمله تولید کنندگان چای ماسالا در ایران که در تلاش بودند با تولید محصولاتی با کیفیت بالا نیاز بازار را تامین کنند عبارتند از:

  • برند بگتو
  • برند تکسو
  • برند نیوشا
  • برند سانتوس
  • برند آفرینش

بهترین قیمت چای ماسالا به صورت بسته بندی در بازار ایران تعلق به تولیدات داخلی می باشد که برند تکسو در این زمینه خوش درخشیده ومشتریان زیادی را به خود جذب کرده است.

همانطور که می دانید چای ماسالا سرشار از ادویه جات مفید بوده و مزایایی همچون کنترل دیابت رفع سردرد بهبود سرماخوردگی رفع آسیب های پوستی را دارد اما قابل توجه است که این چای به دلیل داشتن کافئین  برای  زنان باردار توصیه نمی شود.

پخش عمده چای ماسالا در سراسر کشور

پخش عمده چای ماسالا در سراسر کشور-min

فروشگاه ها، عطاری ها و توزیع کنندگان چای ماسالا درکشور می‌توانند با خرید عمده به صورت اینترنتی یک محصول با کیفیت مرغوب و قیمت مناسب تهیه و خود نیز از حاشیه سود بسیار بالایی برخوردار شوند.

این مجموعه بخش عمده چای ماسالا را در سراسر کشور به صورت حضوری یا غیر حضوری انجام داده تا خریداران بتوانند در بین انواع محصولات برند و نوع مورد نظر خود را سفارش و تهیه نمایند.

اگر می خواهید این محصول را در مدت زمان کوتاه با کیفیت عالی و قیمت استثنایی به صورت عمده تهیه نمایید لازم است مشخصات خود را ثبت نموده تا مدیر فروش با شما تماس گرفته و محصول تا ۴۸ ساعت بعد به دستتان برسد.

سوده حسنی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید