مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت چای ماسالا اسپایسی تاج محل اصل

آنچه در این مقاله میخوانید...

بهترین مارک چای ماسالا اسپایسیقیمت چای ماسالا اسپایسیچای ماسالا را از کجا تهیه کنیمخرید چای ماسالا اسپایسی اصل
قیمت چای ماسالا اسپایسی

قیمت چای ماسالا اسپایسی تاج محل با بهترین مارک موجود در بازار ایران در بسته بندی ۱۵۰ و ۵۰۰ گرمی متفاوت می باشد. برای خرید چای ماسالا اسپایسی اصل با شرکت آرشامین در تماس باشید تا به راحتی بتوانید بهترین قیمت محصول را تهیه کنید.

چای های ماسالا در واقع جزو نوشیدنی های گرم بر پایه ادویه و گیاهان دارویی می‌باشد که اصالت کاملاً هندی دارند. تولید چای ماسالا در دنیا در ۲ لاین کلاسیک و اسپایسی انجام می‌شود و تنها تفاوت آنها در طعم و مزه شان می باشد. در واقع چای ماسالا کلاسیک طعمی شیرین رو به تندی دارد و چای ماسالا اسپایسی در مقابل آن طعمی تند رو به شیرینی دارد.

بهترین مارک چای ماسالا اسپایسی

بهترین مارک چای ماسالا اسپایسی با برندهای متنوع و بسته بندی های مختلف در بازار ایران سبب شده تا حجم خرید و فروش از طریق نمایندگی ها و مراکز فروش معتبر در تهران افزایش پیدا کند. برای دریافت لیست قیمت بهترین چای ماسالا هندی کافیست از طریق بازرگانی و وارد کننده اصلی محصول در ارتباط باشید. و همچنین از جمله بهترین برندهای چای ماسالا اسپایسی ایرانی می توان به مارک های زیر اشاره نمود:

  1. چای ماسالا برند بگتو
  2. چای ماسالا برند دماوند

قیمت چای ماسالا اسپایسی

قیمت چای ماسالا اسپایسی بر اساس بسته بندی و تنوع برندی که در بازار وجود دارد متفاوت است، لذا در ادامه لیست قیمت انواع چای ماسالا مدل اسپایسی آمده است تا شما به راحتی بتوانید قبل از خرید با تنوع بی‌نظیر این نوع ماسالا ها آشنا شوید:

شرح کالا

تعداد در کارتن قیمت هر بسته (ریال)
چای ماسالا بگتو

۱۲*۱۰۰۰ g

۹۰۰٫۰۰۰

چای ماسالا بگتو

۲۴*۲۵۰ g

۲۸۰٫۰۰۰
چای ماسالا اسپایسی تاج محل

۲۰*۵۰۰ g

۹۰۰٫۰۰۰

چای ماسالا اسپایسی تاج محل

۴۰*۱۵۰ g

۳۲۰٫۰۰۰
چای ماسالا اسپایسی دماوند

۱۲*۵۰۰ g

۶۰۰٫۰۰۰

چای ماسالا اسپایسی دماوند

۲۰*۱۵۰ g

۲۱۰٫۰۰۰

چای ماسالا را از کجا تهیه کنیم

برای اینکه دغدغه سوالاتی همچون چای ماسالا را از کجا تهیه کنیم به پایان برسد کافیست با مشاوران فروش سایت در ارتباط باشید تا قبل از خرید محصول با بهترین مارک و برند، نحوه مصرف و طر تهیه هر یک، و همچین ترکیبات شگفت انگیز چای ماسالا بیشتر آشنا شوید.

قطعا برای شما هم حائز اهیمت خواهد بود قبل از تهیه چای ماسالا از کیفیت و طعم و مزه ی آن مطمئن شوید و با خیالی آسوده تر اقدام به خرید نمایید.

خرید چای ماسالا اسپایسی

خرید چای ماسالا اسپایسی اصل

در امر خرید چای ماسالای اسپایسی اصل، کیفیت و برند و از همه مهمتر قیمت برای شما جزو فاکتور های اساسی خواهد بود بخصوص اگر شما عمده فروشی و فروشگاه داشته باشید.

بنابراین پیشنهاد می گردد با مراجعه به نمایندگی فروش چای ماسالا بهترین نوع محصول را انتخاب و خرید نمایید حتی اگر دسترسی به این مراکز فروش در تهران ندارید روش خرید اینترنتی سریع ترین روش دسترسی به محصولات در این روزها می باشد.

سوده حسنی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید