مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت چای ماسالا آماده با کیفیت ۲ مدل ایرانی و هندی

آنچه در این مقاله میخوانید...

قیمت چای ماسالا آماده با کیفیت و درجه یکتولید چای ماسالا آماده و فوری ایرانیخرید چای ماسالا آماده ۵۰۰ گرمی هندیطریقه مصرف چای ماسالا آماده بدون شیر و شکر

قیمت چای ماسالا آماده با کیفیت در ۲ مدل ایرانی و هندی با هم متفاوت می باشد لذا شما را جهت اطلاع از قیمت و طریقه مصرف چای ماسالا آماده به این وب سایت دعوت می نماییم.

چای ماسالا که در کشورهای اروپایی با نام چای هندی شناخته می شود امروزه به یکی از نوشیدنی های پر طرفدار تبدیل شده زیرا برای پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری ها مفید می باشد.

ماسالا نسبت به دیگر چای ها طعمی ویژه و منحصر به فرد خواهد داشت زیرا مزه آن شیرین و تند خواهد بود ارزش غذایی این نوشیدنی بسیار بالا می باشد چون به صورت ترکیبی بوده و مهمترین مواد تشکیل دهنده آن شامل چای سیاه، زنجبیل، فلفل سیاه، میخک، دارچین و… می شوند.

قیمت چای ماسالا آماده با کیفیت و درجه یک

قیمت چای ماسالا آماده با کیفیت و درجه یک را می توان به سادگی از سایت های اینترنتی استعلام بگیرید با توجه به این موضوع که نرخ چای ماسالا شاهد تغییرات زیادی بوده توصیه میشود قبل از سفارش جهت مشاهده لیست به روز قیمت ها اقدام نمایید.

در مراکز پخش و فروشگاه‌ها انواع برندهای مختلف چای ماسالا به چشم می خورد که هر کدام از نظر بسته بندی، سطح کیفی و قیمت متفاوت می باشند لذا متقاضیان این نوشیدنی با کیفیت عالی و قیمت مناسب می‌توانند به مشاور فروش این مجموعه مراجعه نمایند.

تولید چای ماسالا آماده و فوری ایرانی

تولید چای ماسالا آماده و فوری ایرانی

ریشه و اصالت چای ماسالا متعلق به کشورهای آسیای جنوبی به ویژه هندوستان می باشد و قدمت آن بین ۵ الی ۹ هزار سال پیش بینی شده و معمولاً در آن زمان از این نوشیدنی به عنوان داروی گیاهی استفاده می شده است.

تولید چای ماسالا آماده و فوری ایرانی در کارخانه بگتو با استفاده از ادویه جات درجه یک و همچنین جایگزین کردن کریمر به جای شیر خشک و بهره مندی از دستگاه های مجهز و تمام اتوماتیک صورت می پذیرد.

از پرفروش ترین برندهای چای ماسالا در کشور می‌توان به برند بگتو اشاره داشت زیرا این محصول را به صورت کاملا ارگانیک و بدون مواد افزودنی تولید و با نازلترین قیمت ها به طور مستقیم و بی واسطه از طریق نمایندگی ها در دسترس خریداران قرار داده است.

خرید چای ماسالا آماده ۵۰۰ گرمی هندی

خرید چای ماسالا آماده 500 گرمی هندی

خرید چای ماسالا آماده ۵۰۰ گرمی هندی در مدل های کلاسیک و اسپایسی با برند محبوب تاج محل بیشتر به روش اینترنتی انجام می شود زیرا مزایای بسیاری برای خریدار خواهد داشت که مهمترین آنها عبارتند از:

  1. دریافت محصول با کیفیت درجه یک
  2. پرداخت پایین ترین قیمت بازار
  3. صرف کمترین زمان و تحویل به موقع در شهر خود
  4. حذف هزینه های گزاف و بیهوده
  5. مشاهده لیست روز قیمت ها و مقایسه با سایر سایت های رقیب
  6. تنوع بالای برند های داخلی و خارجی

شرکت تولیدی تاج محل در کشور هند به عنوان بهترین برند جهانی شناخته شده و این نوشیدنی لذیذ در دو طعم کلاسیک با شیر و شکر و اسپایسی بدون افزودنی تولید نموده تا همه افراد با توجه به ذائقه خود محصول مورد نظر را تهیه و استفاده نمایند.

طریقه مصرف چای ماسالا آماده بدون شیر و شکر

طریقه مصرف چای ماسالا آماده بدون شیر و شکر

شایسته است بدانید یکی از خواص اساسی چای ماسالا تاثیر در کاهش وزن می باشد لذا برای بهره مندی از این خاصیت جایز است از طریقه مصرف چای ماسالا آماده بدون شیر و شکر اطلاع داشته باشید.

برای تهیه این نوشیدنی کافیست پودر آماده ماسالا را در آب جوش حل نمایید و بدون استفاده از شیر و شکر آن را میل کنید تا میزان کالری را کاهش و درصد چربی این چای صفر شود.

مشتریان گرامی برای دریافت اطلاعات بیشتر از نحوه ثبت سفارش و شیوه ارسال بار می توانند از قسمت مشاوره و فروش با مدیر مجموعه در ارتباط باشند.

سوده حسنی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید