مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت عمده چای فله کیسه ای

آنچه در این مقاله میخوانید...

چای کیسه ای چیستانواع چای کیسه ایچای کیسه ای فلهانواع برند چای کیسه‌ای فلهچای کیسه ای نیوشاچای کیسه ای زمردچای کیسه ای میعادقیمت عمده چای کیسه ای
چای فله کیسه ای

قیمت عمده چای فله کیسه ای بر اساس نوع برند و تعداد تیبگ های موجود در بسته بندی متفاوت است. چای کیسه ای چیست؟ برای خرید به قیمت مصرف کننده نیاز دارید یا قیمت عمده آن؟

چای کیسه ای چیست

چای کیسه ای در واقع همان کیسه کاغذی، پارچه ای و یا نایلونی می‌باشد که محتویات آن چای خشک است. این روش از بسته بندی چای برای دم کردن سریع آن تولید شده است.

انواع چای کیسه ای

انواع چای کیسه ای در ابعاد مختلف به صورت مربع، مستطیل، دایره و مثلث تولید می گردد. جنس کاغذ کیسه آن کاغذ صافی می باشد. اغلب این نوع کاغذ از چوب و الیاف گیاهی تهیه می شود. این روزها که بسیاری از افراد برای تهیه چای وقت و زمان کافی ندارند به این نوع چای ها روی آورده اند.

چای کیسه ای فله

انواع چای کیسه ای مورد استقبال بسیاری از نمایشگاه ها، سازمانها و ادارات دولتی و همچنین هتل ها و رستوران ها قرار گرفته است.

از این رو بسیاری از تولید کنندگان چای کیسه ای اقدام به بسته بندی و ارائه این نوع چای به صورت فله نموده اند. چای کیسه ای فله به صورت تعداد بالا موجود می باشد.

انواع برند چای کیسه‌ای فله

چای کیسه ای نیوشا

شرکت نیوشا یکی از تولید کنندگان چای کیسه ای می باشد. این شرکت چای سی تی سی و چای ارل گری خود را در بسته بندی های ۱۶۰ عددی به بازار عرضه نموده است. هر کارتن ۶ عددی این برند حاوی ۱۶۰ عدد چای کیسه ای می باشد.
 

چای کیسه ای زمرد

چای زمرد یکی دیگر از برند هایی است که انواع چای کیسه ای را به بازار عرضه نموده است. برای خرید چای زمرد به صورت عمده می‌توانید کارتون ۵۰ عددی این برند را تهیه نمایید. هر کارتون حاوی ۱۲۵۰ عدد چای تیبگ می باشد.

چای کیسه ای میعاد

چای میعاد از دیگر تولیدکنندگان چای کیسه ای می باشد. این چای در بسته بندی های ۲۵۰ عددی به بازار عرضه شده است. هر کارتون از این چای حاوی ۱۰۰۰ عدد چای کیسه ای است.

قیمت عمده چای کیسه ای

چنانچه قصد خرید عمده چای کیسه ای داشته باشید می توانید از قیمت عمده آن بهره‌مند شوید. پخش عمده چای کیسه ای در این سایت امکان پذیر می باشد. شما می توانید قیمت انواع برند را از طریق مشاوران فروش این سایت مطلع شوید.

سوده حسنی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

1

یک پاسخ به “قیمت عمده چای فله کیسه ای”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید