مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز فروش چای سفید اصل در تهران ۳ مدل چینی

آنچه در این مقاله میخوانید...

۳ مدل چای سفید اصل چینیمرکز فروش چای سفید در تهرانقیمت عمده بهترین چای سفید
مرکز فروش چای سفید در تهران

مرکز فروش چای سفید در تهران ۳ مدل چای سفید اصل را در بازار داخلی ایران با بهترین قیمت وارداتی عرضه می کند.. بهترین چای سفید اصل کدام است؟ شما هم دوست دارید قبل از خرید چای سفید با خواص آن آشنا شوید؟ ظیشنهاد می کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

۳ مدل چای سفید اصل چینی

۳ مدل چای سفید اصل چینی

همانطور که می دانید چای سفید همان چاییست که از غنچه های تازه شکفته شده گیاه چای برداشت می شود. این چای پس از دم، طعمی ملایم و شیرین دارد. چای سفید اصل از برداشت اول گیاه چای بدست می آید.

چای سفید با خاصیت آنتی اکسیدانی فراوانی که نسبت به دیگر چای ها دارد، برای شادابی و نشاط پوست بهترین گزینه محسوب می گردد. البته ناگفته نماند بسیاری از افراد آن را برای تقویت و هماهنگی قلب، کلیه، گردش خون و مغز نوش جان می کنند.

۳ مدل پر فروش در بازار که جزو محصولات اصل چینی به شمار می‌روند، با عنوان چای سفید سوزنی، چای سفید بلومینگ و چای سفید مروارید شناخته شده اند. هر یک از محصولات در بسته بندی های یک کیلوگرمی به صورت فله ای در این سایت به فروش می‌رسند که می توانید محصولات را به صورت مستقیم و بدون واسطه تهیه و خریداری نمایید.

مرکز فروش چای سفید در تهران

در ایران چای سفید با قیمت مناسب به فروش می رسد. این نوع چای از کشورهایی همچون هند، چین و ژاپن وارد می گردد. واردات چای سفید اصل بر قیمت آن تاثیرگذار بوده است. چای سفید چینی با قیمت تمام شده ۸۵۰ هزار تومان تا ۱٫۲۰۰٫۰۰۰ تومان در بازار ایران به فروش می رسد. می توانید قیمت روز چای سفید را از کارشناسان این سایت جویا شوید.

مرکز فروش چای سفید در تهران آماده ارسال انواع مدل های چای سفید با قیمت خرده و عمده به مشتریان می باشد و از مزایای این مرکز می‌توان به بدون واسطه بودنش اشاره نمود که محصولات را با قیمت کف بازار در اختیار مصرف‌کنندگان قرار داده است.

قیمت عمده بهترین چای سفید

قیمت عمده بهترین چای سفید

بهترین نوع چای سفید تحت فرایند تخمیر قرار نمی گیرد. همین دلیل سبب افزایش کیفیت آن و افزایش قیمت این محصول گردیده است. بهترین چای سفید را می توان در کشور چین بیابید.

قیمت عمده چای سفید را می توانید از طریق نمایندگی های فروش در تهران جویا شوید چرا که این قبیل مراکز به صورت رسمی چای سفید را به بازار عرضه می نمایند. بهترین قیمت وارداتی چای سفید درجه یک از طریق شرکت‌های پخش و مراکز فروش عمده می‌تواند بالاترین حاشیه سود را برای مغازه داران به دنبال داشته باشد.

شرح کالا

وزن کالا قیمت هر کیلو (ریال)
چای سفید سوزنی

۱ kg

3.900.000

چای سفید بلومینگ

۱ kg

2.500.000
چای سبز و سفید مروارید

۱ kg

0

سوده حسنی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

1

یک پاسخ به “مرکز فروش چای سفید اصل در تهران ۳ مدل چینی”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید