مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش چای خارجی زمرد در کرج + لیست قیمت

آنچه در این مقاله میخوانید...

فروش انواع چای خارجی بسته بندی زمردشرکت پخش چای زمرد در کرجخرید چای فله خارجی زمردفروش عمده چای باروتی کلکته زردار ۵ کیلوییلیست قیمت چای زمرد
فروش چای خارجی زمرد

فروش چای خارجی زمرد در بسته بندی های تیبگ، ۱۰۰ گرمی، نیم کیلویی و پنج کیلویی در بسیاری از شهرهای ایران از جمله کرج، قم، تهران، کرمان، مشهد، تبریز، ارومیه و … با بهترین قیمت ممکن انجام می گیرد.

چای خارجی یکی از پرطرفدارترین نوشیدنی های مورد پسند ایرانیان به شمار می رود که به صورت ترکیبی یا خالص در بازار موجود می باشد، می توانید انواع چای خارجی را در بسته بندی های کیسه ای، گرمی، کیلویی و فله به صورت ساده و عطری خرید و فروش کنید.

بهترین انواع چای خارجی را از برترین برند معتبر در کرج سفارش دهید و به صورت خرید اینترنتی و نازلترین قیمت بازار در سریعترین زمان  ممکن تحویل  بگیرید.

اگر به  دنبال مرغوبترین انواع چای خارجی در سراسر کرج  هستید و قیمت ارزان و کیفیت آن برای شما اهمیت ویژه ای دارد، کلیه سفارشات خود را  به صورت اینترنتی در  این مرکز  ثبت نمایید  و در  کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

فروش انواع چای خارجی بسته بندی زمرد

چای خارجی بسته بندی جهت مصرف راحت تر منازل، شرکت ها، سازمان های دولتی و … بهترین پیشنهاد می باشد، از این رو بسیاری از پخش کنندگان به دنبال چای های بسته بندی نیم کیلویی هستند.

فروش چای خارجی بسته بندی زمرد

فروش انواع چای خارجی بسته بندی با برند زمرد در بازار داخلی ایران با بهترین قیمت در حال انجام است لذا می توانید خارجی زمرد را در انواع بسته بندی های زیر از بازار چای ایران جویا شوید:

  1. چای تیبگ و کیسه ای
  2. چای بسته بندی ۱۰۰ گرمی
  3. چای بسته بندی نیم کیلوگرمی
  4. چای بسته بندی ۵ کیلوگرمی

تنوع بسته بندی این نوع برند سبب شده تا طعم های متفاوتی از چای خارجی ساده و عطری ارل گری به صورت یکجا در فروشگاه ها به نمایش گذاشته شود.

فروش اینترنتی چای خارجی زمرد از طریق این سایت امکان پذیر می باشد و شما می توانید علاوه بر خدمات مشاوره رایگان این سایت چای را با ارزان ترین قیمت ممکن در بازار داخلی ایران تهیه نمایید.

پخش چای زمرد در کرج

شرکت پخش چای زمرد در کرج

شرکت تولید کننده چای زمرد در شهر قم سعی بر این داشته است تا با کیفیت ترین و بی نظیرترین طعم چای خارجی را در بسته بندی های مختلف در اختیار مشتریان قرار دهد.

قیمت مناسب این نوع چای در کنار مرغوب ترین کیفیت آن سبب افزایش فروش این محصول توسط پخش کنندگان، عاملین فروش و نمایندگان در سراسر کشور شده است.

شرکت پخش چای زمرد در کرج به صورت عمده محصول را در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد، می توانید انواع بسته بندی از این برند معروف ایرانی را از هر نقطه از کشور مورد سفارش قرار دهید.

خرید چای فله خارجی زمرد

خرید چای فله خارجی زمرد

چای فله خارجی جزو پرفروش ترین چای های کیلویی در کشور می باشد که بسیاری از شهرها آن را به صورت فله و بدون بسته‌بندی در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان نهایی قرار می‌دهند.

چای فله خارجی این برند به صورت باروتی کلکته زردار تولید و بسته بندی شده است که جزو اعلا ترین نوع چای ها در بازار به شمار می رود. این چای مشتریان خاص خود را دارد و با مناسب ترین قیمت در اختیار پخش کنندگان و عمده فروشان قرار می گیرد.

پخش عمده چای باروتی کلکته زمرد توسط نمایندگی پخش و توزیع کننده آن در ایران جهت راحتی خرید مشتریان فراهم شده است تا بتوانند از حاشیه سود مناسب در بازار بهره مند گردند و البته این محصول را به صورت مستقیم و بدون واسطه تهیه نمایند.

فروش عمده چای باروتی کلکته زردار

فروش عمده چای باروتی کلکته زردار ۵ کیلویی

فروش عمده چای باروتی کلکته در بسیاری از شهرهای ایران با بهترین قیمت های مناسب بازار انجام می‌شود اما در ادامه به دو ویژگی منحصر به فرد چای زمرد اشاره شده است:

  1. زردار بودن نوع چای خارجی
  2. نوع بسته بندی ۵ کیلوگرمی چای

این دو ویژگی در کنار کیفیت بالای چای زمرد سبب شده تا مشتریان بتوانند محصول را به صورت عمده از نمایندگی های زمرد در ایران به صورت مستقیم و بدون واسطه تهیه نمایند و با بهترین قیمت به بازار شهرشان عرضه نمایند.

لیست قیمت چای زمرد

لیست قیمت چای زمرد

قیمت چای زمرد بر اساس دو ویژگی که در بالا بیان شد در واقع نوع چای و نوع بسته بندی آن در کنار کیفیت بالایی که دارد بسیار مقرون به صرفه است. عرضه چای خارجی زمرد به صورت خرده و عمده فروشی از طریق این سایت امکان پذیر می باشد که ارسال آن به سراسر ایران از طریق باربری انجام می گیرد.

پخش عمده چای زمرد در انواع بسته بندی کیسه ای، جعبه ای، و فله با لیست قیمت زیر در این سایت قابل سفارش می باشد:

شرح کالا

تعداد در کارتن قیمت هر بسته (ریال)
چای کیسه ای عطری زمرد

۵۰*۲۵*۲ g

۱۰۰٫۰۰۰

چای ترکیبی خارجی زمرد

۱۶*۴۵۰ g

۵۵۰٫۰۰۰
چای ترکیبی خارجی عطری زمرد

۱۶*۴۵۰ g

۵۵۰٫۰۰۰

چای باروتی کلکته زرین زمرد

۱۶*۴۵۰ g

۶۰۰٫۰۰۰
چای باروتی کلکته زرین عطری زمرد

۱۶*۴۵۰ g

۶۰۰٫۰۰۰

چای زرین خارجی زمرد

۲۴*۱۰۰ g

۱۷۰٫۰۰۰
چای زرین خارجی عطری زمرد

۲۴*۱۰۰ g

۱۷۰٫۰۰۰

چای باروتی کلکته زرین زمرد

۵ kg

۴٫۴۵۰٫۰۰۰

سوده حسنی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید