مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش محصولات چای خارجی دوغزال شیرنشان و کشتی نشان

آنچه در این مقاله میخوانید...

قیمت چای دوغزال شیر نشانقیمت چای دوغزال نیم کیلویی ساده و عطری در بازارخرید چای دوغزال اصل در بسته بندی ۵۰۰ گرمینمایندگی چای دوغزال مشکی در تهرانقیمت چای دوغزال قرمزخرید و فروش عمده چای دوغزالتشخیص چای دوغزال اصلی از تقلبیخرید اینترنتی چای دوغزال ساده و عطری ۵۰۰ گرمی
قیمت چای دوغزال شیر نشان

سفارشات مشتریان برای تهیه چای خارجی دوغزال به صورت خرده و عمده در این نمایندگی امکان پذیر است و همچنین فروش عمده چای خارجی  دو غزال شیر نشان  با مناسب ترین قیمت  بازار  به سراسر کشور ارسال می شود.

چای دو غزال  شیر نشان  که محبوبیتی خاص در بازار ایران پیدا کرده است تولید شده  از بهترین مزارع   جهان و سریلانکا   است  و  کیفیت  مرغوب  آن در سراسر بازارهای جهانی شناخته شده است.

چای دو غزال  شیر نشان   محصول  کشور سریلانکا،  علاوه بر  کیفیت عالی  و  شناخته شده چای  با  شرایط  ویژه  برداشت  و همچنین به صورت دستچین شده در کوه های  سریلانکا  دارای بهترین کیفیت چای می باشد و  عطر  دل انگیز آن در نوشیدن یک میان وعده از چای بسیار دلنشین است.

قیمت چای دوغزال شیر نشان

قیمت چای دوغزال شیر نشان را برای خرید عمده از طریق این سایت می توانید جویا شوید، مجموعه آرشامین یکی از مراکز فروش عمده چای دوغزال خارجی در تهران می باشد که برای دریافت قیمت انواع چای در بازار کافیست با نماینده فروش سایت تماس حاصل نمایید.

قیمت چای دوغزال نیم کیلویی

قیمت چای دوغزال نیم کیلویی ساده و عطری در بازار

چای دوغزال نیم کیلویی پرسفارش ترین محصولات بازار به شمار می رود که خرید و فروش عمده ی بسیاری از شهرها را به خود اختصاص داده است.

چای دوغزال نیم کیلویی در کارتن های ۲۴ عددی به بازار عرضه شده است، با یک تماس می توانید لیست قیمت عمده چای دوغزال خارجی را دریافت نمایید.

البته چای دوغزال ۵۰۰ گرمی به صورت ساده و عطری تولید و بسته بندی شده اند تا میزان ذائقه ی بیشتری از مصرف کنندگان را پوشش دهند. قیمت چای دوغزال ساده نسبت به نوع عطری آن دارای تفاوت چندانی نیست اما دوغزال شیر نشان و کشتی نشان دارای تفاوت قیمت می باشند.

خرید چای دوغزال اصل

خرید چای دوغزال اصل در بسته بندی ۵۰۰ گرمی

خرید چای دوغزال اصل در بسته بندی ۵۰۰ گرمی توسط عمده فروشان، پخش کنندگان و فروشگاه های سراسر کشور انجام می گیرد.

از طریق این سایت می توانید به صورت آنلاین چای دوغزال خارجی را مورد سفارش قرار دهید چراکه چای دوغزال عطری و ساده در بسته بندی های ۵۰۰ گرمی و ۱۰۰ گرمی هم اکنون آماده ارسال به سراسر کشور می باشند.

نمایندگی چای دوغزال

نمایندگی چای دوغزال مشکی در تهران

چای دوغزال مشکی در واقع یکی از محصولات این شرکت پرطرفدار می باشد که نوع چای آن شکسته زرین با عطر ارل گری تولید و بسته بندی شده است.

چای دوغزال مشکی اصلی در کنار چای دوغزال قرمز جزو پرفروش ترین محصولات این مجموعه به شمار می روند که به صورت عمده درخواست بالایی را از آن خود نموده اند. لذا برای ارتباط با نمایندگی انحصاری چای دوغزال در تهران می توانید از طریق سایت رسمی شرکت اقدام نمایید.

قیمت چای دوغزال قرمز

قیمت چای دوغزال قرمز

چای دوغزال قرمز یکی دیگر از محصولات شرکت دو غزال اکبر برادرز می باشد که به صورت اینترنتی در بسته بندی ۵۰۰ و ۱۰۰ گرمی مورد سفارش مشتریان قرار گرفته است.

برای دریافت لیست قیمت روز چای های شرکت دوغزال می توانید از طریق فروشندگان و مراکز فروش عمده در تهران اقدام نمایید البته ناگفته نماند مشخصات، قیمت و نحوه خرید چای دوغزال در کانال تلگرام شرکت آرشامین آمده است تا به راحتی بتوانید اقدام به انتخاب محصول نمایید.

فروش عمده چای دوغزال

خرید و فروش عمده چای دوغزال

خرید و فروش عمده چای دوغزال خارجی در دو رنگ قرمز و مشکی توسط تاجران این حوزه رو به افزایش است چرا که با وجود افزایش قیمت چای خارجی و نوسانات ارزی که ایجاد شده است این شرکت همچنان چای سیاه شکسته سیلان را با همان کیفیت قبل به بازار عرضه نماید.

تشخیص چای دوغزال اصلی از تقلبی

متاسفانه این روزها محصولات بسیاری در معرض دسترسی افراد ناشناس قرار گرفته است که با سوء استفاده از این کالا اقدام به تولید نوع تقلبی آن می نمایند، چای دوغزال خارجی نیز از این قاعده مستثنا نیست چرا که نوع تقلبی و قاچاق آن همچنان در بازار مشاهده می گردد.

علاوه بر این که چای دوغزال را از مراکز فروش معتبر چای در تهران خرید می کنید می توانید به دیگر نشانه‌های آن توجه و دقت بیشتری نمایید:

  1. آرم فارسی و عکس ساختمان و آزمایشگاه شرکت اکبر در سمت راست لوگو فارسی
  2. علامت کشتی طلایی که نشانگر کالای تولید ایران می باشد
  3. لوگوی لاتین و عکس مزارع شرکت اکبر در سمت چپ پاکت
  4. علائم سازمان غذا و دارو، استاندارد و اطلاعات مربوط به تاریخ تولید و انقضا، سری ساخت و قیمت مصرف کننده در انتهای پاکت چای دوغزال تجاری

خرید اینترنتی چای دوغزال

خرید اینترنتی چای دوغزال ساده و عطری ۵۰۰ گرمی

خرید اینترنتی چای دوغزال مانند انواع چای های دیگر از جمله چای احمد، محمود، کاپیتان توسط مشتریان از طریق فروشگاه اینترنتی انجام می گیرد.

چنانچه شما قصد خرید عمده چای دوغزال را داشته باشید و دسترسی مستقیم به این محصول در شهر خود نداشته باشید می توانید از طریق این سایت به صورت اینترنتی سفارش خود را نهایی نمایید. از جمله محصولات پر فروش چای دوغزال می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • چای دوغزال قرمز
  • چای دوغزال ارل گری
سوده حسنی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید