مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید چای ماچا در تهران با ۲ مدل بسته بندی

آنچه در این مقاله میخوانید...

مرکز خرید چای ماچا در تهرانتولید چای ماچا ۲ مدل بسته بندی ساشه و گرمیمحل فروش ماچا اصل و خالص ژاپنیخرید اینترنتی چای ماچا گرید معمولی و تشریفاتی
خرید چای ماچا در تهران

خرید چای ماچا در تهران با گرید تشریفاتی و درجه یک از طریق نمایندگی های معتبر صورت می پذیرد برای اطلاع از قیمت محصولات به سایت مراجعه کنید.

چای ماچا پودری به دست آنده از جوانه های تازه باز شده چای سبز می باشد در روش کشت این چای باید ۳هفته مانده به زمان برداشت از رسیدن مستقیم  نور خورشید  به گیاه جلو گیری کرد.

با این روش تولید کلروفیل افزایش می یابد و رنگ گیاه  سبز تیره تر می شود ،طبق مطالعات انجام شده چای ماچا برای محافظت از کبد،سلامت قلب و همچنین کاهش وزن بسیار موثر است.

مرکز خرید چای ماچا در تهران

چای ماچا به دلیل کافئن بالایی که دارد برای صرف صبحانه بهترین پیشنهاد است این نوشیدنی نیاز به دم آوردن ندارد و می توانید  با ترکیب آن با آب یا شیر میل فرمایید.

چای ماچا محصول دو کشور آسیایی چین و ژاپن می باشد و از خواص درمانی بی مظیری برخوردار است به همین دلیل مورد علاقه ایرانی ها نیز قرار گرفته و متقاضیان آن در حال افزایش هستند.

بعد از شنیدن خواص بی شمار چای ماچا این سوال برای شما پیش می اید که این چای را از کجا تهیه کنید؟ پیشنهاد ما به شما نمایندگی ها و مراکز خرید معتبر در تهران می باشد زیرا این محصول را با کیفیت بالا از وارد کننده تهیه و با مناسب ترین قیمت  به بازارعرضه می کنند.

تولید چای ماچا ۲ مدل بسته بندی ساشه و گرمی

تولید چای ماچا ۲ مدل بسته بندی ساشه و گرمی-min

کارخانه ماچانو تنها برندی است که به صورت تخصصی و حرفه ای برای خرید و فروش چای ماچا در ایران فعالیت می کند این شرکت با سابقه محصولات با کیفیت کشور ژاپن را در حجم بالا سفارش داده و وارد ایران می کند تا در بسته بندی های برند خود به فروش برساند.

این شرکت با ۳ سال سابقه فروش نیاز مصرف کننده را دانسته و متناسب یا آن محصولات خود را بسته بندی می کند تا فروش بالایی داشته باشید.

هر بسته بندی برند ماچانو حاوی ۳۰عدد ساشه نیم گرمی به ازای یک فنجان چای ماچا می باشد و بسته بندی برند ناولتی ۱۲ عددی می باشد.

محل فروش ماچا اصل و خالص ژاپنی

محل فروش ماچا اصل و خالص ژاپنی-min

بسیاری از مشتریان این  چای خاص و دلنشین برای تهیه آن از فروشگاه های و عطاری ها دچار مشکل هستند زیرا نیاز بازار های داخلی هنوز به طور کامل تامین نشده و خرید و فروش بیشتر به صورت اینترنتی و از سایت های معتبر صورت می گیرد.

شما می توانید با مراجعه به این سایت خریدی راحت و با کمترین هزینه اضافه به طور مستقیم انجام دهید و بعد از ثبت سفارش محصول به سراسر کشور ارسال خواهد شد.

هر فنجان چای ماچا ۱۰ برابر چای سبز معمولی خاصیت داردبرخی از مهم ترین فواید آن عبارتند از:

  • تقویت عملکرد مغز
  • محافظت از کبد
  • سرشار از آنتی اکسیدان
  • کاهش ابتلا به بیماری های قلبی و سکته قلبی
  • افزایش چربی سوزی و کاهش وزن

خرید اینترنتی چای ماچا گرید معمولی و تشریفاتی

خرید اینترنتی چای ماچا گرید معمولی و تشریفاتی-min

برای تهیه یک چای ماچا با طعم واقعی در منزل باید اصولی را رعایت فرمایید، مثلا نباید آبی که ابتدا استفاده می کنید جوش و ۱۰۰ درجه باشد زیرا پودر چای را سوزانده و طعم آن تلخ می شود.

اگر در شهرستان زندگی می کنید و نمی توانید چای ماچا اصل با درجه تشریفاتی تهیه کنید نگران نباشید زیرا نمایندگی فروش چای ماچا در تهران این نوشیدنی پر طرفدار را در گرید تشریفاتی و اصل به صورت اینترنتی در اختیار مشتریان قرار می دهد.

برند ناولتی این محصول را با کیفیت تشریفاتی و برند ماچانو با کیفیت معمولی تولید می کنند برای سفارش هر کدام از این تولیدات کافیست سفارش خود را ثبت نمایید.

سوده حسنی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید