مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید چای ماسالا فله ۲۵ کیلویی ایرانی و هندی

آنچه در این مقاله میخوانید...

مرکز خرید چای ماسالا فله ۲۵ کیلوییبرزگترین مرکز تخصصی فروش چای ماسالاقیمت هر کیلو چای ماسالا ایرانی و هندیبهترین قیمت استثنایی چای ماسالا در آرشامین
خرید چای ماسالا فله

خرید چای ماسالا فله ۲۵ کیلویی در برند سانتوس ایرانی و میس ایندیا هندی بسیار زیاد بوده است و مصرف کنندگان می توانند برای اطلاع از قیمت هر کیلو چای ماسالا استعلام بگیرند.

اگر به دنبال یک نوشیدنی گرم و پرخاصیت برای جمع دوستانه خود هستید چای ماسالا پیشنهاد بسیار مناسبی می باشد زیرا از ترکیب چای، شیر، زنجبیل و بسیاری از ادویه های هندی تشکیل است.

قدمت این چای بین ۵ تا ۹ هزار سال پیش می باشد که به عنوان چای سنتی مردم هندوستان در مراسم های مخصوص  مورد استفاده قرار می گرفت امروزه به دلیل عطر و طعم خاصی که این چای دارد در تمام دنیا شناخته شده میباشد.

مرکز خرید چای ماسالا فله ۲۵ کیلویی

خرید چای ماسالا فله ۲۵ کیلویی در برند سانتوس با بهترین کیفیت و  قیمتی ارزان تر از برند های هندی از نمایندگی فروش این محصول در تهران وسایر شهر های بزرگ انجام دهید.

فروشگاه ها و کافی شاپ ها می‌توانند این محصول را در بسته های ۲۵ کیلویی با برند داخلی که از نظر قیمت بسیار به صرفه تر است تهیه نمایند برای اطلاع بیشتر از نحوه ثبت سفارش و ارسال بار با مدیر فروش مجموعه تماس بگیرید.

چای ماسالا به دلیل داشتن ادویه هایی همچون دارچین، هل، فلفل سیاه، زنجبیل، میخک، رازیانه و بادیان ختایی دارای طبعی گرم و مناسب افرادی با مزاج سرد می‌باشد.

برزگترین مرکز تخصصی فروش چای ماسالا

بزرگترین مرکز تخصصی فروش چای ماسالا-min

به دلیل افزایش روز به روز طرفداران این نوشیدنی که بسیاری آن رامعجز سلامتی میدانندکارخانه سانتوس توانسته این محصول را با کیفیت اصل در حجم زیاد از هند وارد کشور کرده و در بسته بندی های متنوع خود به فروش می رساند.

این مجموعه بزرگترین مرکز تخصصی فروش چای ماسالا در ایران می باشد که در چند سال اخیر توانست این محصول را با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت ها به صورت عمده و خرده در بازار ایران عرضه نماید.

یکی از بهترین روش های فروش این مرکز به صورت غیر حضوری و اینترنتی می باشد که خریداران به شدت از آن استقلال کرده‌اند زیرا از مزایای بسیاری همچون صرفه جویی در زمان، قیمت و کیفیت مناسب و تنوع زیاد برندها بهرمند می باشند.

قیمت هر کیلو چای ماسالا ایرانی و هندی

قیمت هر کیلو چای ماسالا ایرانی و هندی-min

معروف ترین برند های تولید کننده چای ماسالا ایرانی و هندی به صورت بسته بندی عبارتند از:

  • مارک تاج محل
  • مارک ماساتی
  • مارک بگتو
  • مارک سانتوس
  • مارک نیوشا
  • مارک آفرینش

به صورت کیلویی و فله:

  • برند هندی میس ایندیا{۲۵ کیلویی}
  • برند ایرانی بگتو {۱۰ کیلویی}
  • برند ایرانی سانتوس{۲۵ کیلویی}

قیمت به روز هر کیلو چای ماسالا ایرانی و هندی با هر یک از برندهای بالا در این سایت قرار داده شده است به عنوان مثال هر کیلو چای ماسالا برند بگتو ۱۱۵ هزار تومان می باشد برا مشاهده لیست کامل این مجموعه را دنبال کنید.

این چای علاوه بر طعم و عطر خاص خواص درمانی  بی نظیری مانند: کاهش وزن، تقویت حافظه، درمان سرماخوردگی، بهبود گلودرد، کاهش دردهای قاعدگی، تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از سرطان دارد.

بهترین قیمت استثنایی چای ماسالا در آرشامین

بهترین قیمت استثنایی چای ماسالا در آرشامین-min

در مرکز فروش آرشامین خریداران بهترین قیمت استثنایی چای ماسالا را برای مرغوب ترین کیفیت پرداخت می نمایند این امر سبب شهرت و محبوبیت این مجموعه در بین مصرف کنندگان شده است.

چای ماسالا را میتوانید به عنوان یک جایگزین بسیار مناسب برای چای سیاه انتخاب کنید زیرا این چای سرشار از مواد مفید،مغذی و انواع آنتی اکسیدان است.

در این سایت فروش  رضایت مشتریان از اهمیت زیادی برخوردار است  پس اگر بعد از تحویل محصول از نظر تاریخ انقضا یا بسته بندی معیوب بود بدون نگرانی با مشاورین تماس گرفته و محصول را مرجوع نمایید تا بعد از تعویض برای شما مجدد ارسال گردد.

سوده حسنی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید