مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید چای سفید در تهران به صورت خالص و ترکیبی

آنچه در این مقاله میخوانید...

مرکز خرید چای سفید در تهرانخرید اینترنتی چای سفیدسوزنی خالصفروش عمده چای سفید ترکیبی با چای سبزاعلام قیمت چای سفید چینی در بازار
خرید چای سفید در تهران

خرید چای سفید در تهران به صورت کیلویی و عمده به روش مستقیم و بدون واسطه در انواع سوزنی، بلومینگ و مروارید از نمایندگی های فروش تهران امکان پذیر است.

چای سفید از ظریف ترین جوانه ها و غنچه های نوشکفته گیاه کاملیا درشهر فوجیان چین به دست می آید،که در نور مستقیم آفتاب خشک می شوند.

این چای علاوه بر طعم بی نظیر و مثال زدنی از خواص درمانی زیادی برخوردار است یکی از آنها کمک به سلامت قلب با جلوگیری از افزایش کلسترول ها و کاهش احتمال حمله قلبی می باشد.

مرکز خرید چای سفید در تهران

مراکز خرید چای سفید در تهران انواع مختلف این نوشیدنی را در انواع بسته بندی با قیمت مناسب و کیفیت مرغوب مناسب نیاز مشتریان به بازار ارائه می دهند.

چای سفید در انواع مختلف برداشت و به دست مصرف کننده می‌رسدمانند:

  • چای سفید سوزنی یا مخملی
  • چای سفید بلومینگ یا سکوفنده
  • چای سفید مروارید یا اژدها

برای خرید چای سفید با کیفیت درجه یک، پایین ترین قیمت بازار و ارسال سریع کافیست مشخصات خود را ثبت نمایید تا مشاوران فروش با شما تماس بگیرند.

خرید اینترنتی چای سفیدسوزنی خالص

خرید اینترنتی چای سفیدسوزنی خالص-min

چای سفید سوزنی که به دلیل پرزهای نرم روی آن به چای مخملی هم معروف است  یک چای سه بار دم است که برخی‌ها معتقدند مزه بار سوم دلنشین تر و خوش طعم تر است.

چای سفید سوزنی به دلیل  طعم ملیح و عطر خوش هنوز هم مانند زمان امپراطوری چین پرمصرف است این چای هم مثل چای سبز شرایط نگهداری ویژه‌ای دارد برای همیشه در جای خشک و تاریک نگهداری شود، و هرگز برای نگهداری در یخچال قرار نگیرد و از گرما، نور، اکسیژن و رطوبت دور نگه داشته شود.

در خرید اینترنتی شما می توانید پایین ترین قیمت بازار را برای با کیفیت ترین محصولات پرداخت کنید اگر از طریق نمایندگی های پرطرفدار اقدام کرده باشید. جهت ثبت سفارش این نمایندگی معتبر را دنبال کنید.

فروش عمده چای سفید ترکیبی با چای سبز

فروش عمده چای سفید ترکیبی با چای سبز-min

کشور چین بزرگترین تولید کننده چای سفید به صورت عمده می باشد که نیاز تمام بازارهای جهانی را تامین می کند در خرید و فروش به صورت عمده شما با کاهش قیمت محصول مواجه هستید.

واردکنندگان چای سفید ترکیبی را از کشورهای چین و ژاپن با بهترین درجه کیفیت و قیمت مناسب به بازار ایران تزریق کرده‌‌اند.

روش آماده سازی چای سفید به این صورت است که وقتی آب جوش آمده به درجه ۷۰ یا ۸۰ درجه رسید به ازای هر فنجان یک قاشق چای خوری در قوری ریخته و ۵ دقیقه زمان برای دم کشیدن لازم دارد.

اعلام قیمت چای سفید چینی در بازار

اعلام قیمت چای سفید چینی در بازار-min

برخی از خواص بی شمار چای سفید شامل ایجاد آرامش، تقویت دندانها و لثه ها، داشتن طعم مطلوب، افزایش سلامتی قلب، رفع سردرد، کاهش وزن، جلوگیری از پیری زودرس و کاهش ابتلا به سرطان می شود.

شرح کالا

وزن کالا قیمت هر کیلو (ریال)
چای سفید سوزنی

۱ kg

۱۱٫۵۰۰٫۰۰۰

چای سفید بلومینگ

۱ kg

۲۲٫۰۰۰٫۰۰۰
چای سبز و سفید مرواریدی

۱ kg

۸٫۵۰۰٫۰۰۰

اعلام قیمت چای سفید موجود در بازار با توجه به کیفیت محصول و برند آن از طریق نمایندگی های معتبر فروش اعلام می شود. شما می توانید برای استعلام قیمت این مرکز خرید را دنبال کنید. البته در بالا، جهت بررسی بهتر لیست قیمت چای سفید درج شده است لذا جهت دریافت قیمت در حجم های تناژ می توانید با مشاوران فروش این مجموعه در تهران در ارتباط باشید.

چای سفید چینی از جمله چای های خارجی و وارداتی در ایران است که محبوبیت خاصی در بین مردم دارد زیرا عطر و طعم آن واقعی و بدون ناخالصی می باشد. شرکت های بازرگانی واردات چای سفید را به بازار داخلی بر عهده دارند.

سوده حسنی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید