مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید چای ماچا اصل ژاپنی | گرمی و کیلویی

آنچه در این مقاله میخوانید...

خرید چای ماچا اصل ژاپنیبهترین زمان مصرف چای ماچااعلام مراکز و محل فروش ماچاچای ماچا را از کجا بخریمخواص چاى سبز ماچامرکز خرید عمده چای ماچا در ایرانمضرات چای ماچانو را می دانید؟پودر چاي سبز ماچا اصل در بسته بندی ۱۰۰ گرمیخرید چای ماچا خالص ژاپنیپودر ماچا برای پوست و درمان آنطرز تهیه چای ماچا با شیر گرمفروش چای ماچا کشت شده در کشور ژاپنقیمت چای ماچانو در بسته بندی های ساشه ۳۰ عددیخرید اینترنتی پودر ماچا اصلساشه پودر ماچا با برند معتبر ماچانوقیمت پودر ماچا ارگانیک و طبیعی در ایرانچای ماچا خالص (آنتی اکسیدان، کاهش وزن، افزایش انرژی)
خرید چای ماچا اصل

خرید چای ماچا اصل و خالص ژاپنی به صورت عمده با بهترین قیمت و کیفیت در ایران از طریق نمایندگی های فروش و مراکز پخش صورت می گیرد. جالب است بدانید چای ماچا اصل را از کجا بخریم؟

چاى ماچا معروف ترين چاى سنتى ژاپنى است و همچنين از چاى هاى محبوب در آسيا به شمار مى رود كه در گذشته براى درمان برخى بيمارى ها از آن استفاده مى شده است.

چاى ماچا كه نوعى پودر سبز رنگ مى باشد از خانواده ى چاى سبز محسوب مى شود و علاوه بر خواص زيادى كه دارد داراى رنگ و بوى بسيار خوبى است.
نام ديگر چاى ماچا چاى ريزگرد است كه مى توانيد براى خريد چاى ماچا اصل از اين سايت اقدام كنيد.

چای ماچا، یکی از محصولات برتر ژاپن و جهان در زمینه صنعت چای است. به عنوان یکی از مهمترین مواردی که در خرید چای ماچا اصل باید مورد توجه قرار گیرد، می‌توان به مکان کشت و تولید آن اشاره کرد. خرید چای ماچا اصل تحت کنترل فروشندگان امین و معتبر به‌منظور اطمینان از سطح و کیفیت بالای محصول و اعتبار برند است.

خرید چای ماچا اصل ژاپنی

جالب است بدانيد كه پودر ماچا براى لاغرى بسيار موثر است كه با استفاده يك دوره مى توانيد به معجزه اين چاى پى ببريد بنابراین کافیست خرید چای ماچا را به صورت اصل و ارگانیک انجام دهید تا بهترین نتیجه حاصل شود.

بهترين زمان مصرف چاى ماچانو صبح مى باشد كه مى تواند انرژى بدن شما را در تمام روز تامين و باعث تمركزتان شود و همچنين سبب گردش خون در بدنتان نيز مى شود.

دراين سايت، به خوبی توانسته ایم خريد اينترنتى پودر چاى را به ساده ترين روش محيا كنیم و شما مي توانيد با تماس با مشاورين اين سايت سفارش خود ثبت و در اولين وقت آن را دريافت نماييد.

بهترین زمان مصرف چای ماچا

همانطور که خودتان بهتر می‌دانید یکی از سالم ترین و ارگانیک ترین نوشیدنی های گرم، چای سبز می باشد که سرشار از آنتی اکسیدان بالایی است. این دمنوش یکی از مکمل های تاثیر گذار بر کاهش وزن به شمار می‌رود که مصرف روزانه ۳ تا ۵ فنجان از آن مجاز می باشد.

چای سبز ماچا نمونه‌ای از این دمنوش است که توسط کشور ژاپن تولید و به بازار عرضه شده است، بهترین زمان مصرف چای سبز ماچا همراه با غذا توصیه شده تا سوخت و ساز بدن بالا رود و مانع از ذخیره شدن چربی ها گردد، البته چای سبز ماچا برای رفع خستگی و همچنین برای کاهش وزن چند دقیقه قبل از ورزش پیشنهاد مناسبی ست.

اعلام مراکز و محل فروش ماچا

اعلام مراکز و محل فروش ماچا

برای تهیه چای ماچا اصل کافیست از مرجع رسمی و مراکز تحقیق و توسعه و فروش چای ماچاها در ایران اقدام نمایید. این مراکز و محل فروش ماچا قطعاً این محصول را با کیفیت بالا و قیمت مناسب در اختیار شما قرار خواهند داد.

برای سفارش های خرد و عمده می توانید از طریق دفتر مرکزی پخش و فروش چای ماچا در تهران اقدام به ثبت سفارش نمایید. این مرکز فروش در تهران انواع چای ماچا بسته بندی و فله ای را به صورت خرده و عمده در اختیار خریداران قرار داده است تا از سراسر کشور به صورت مستقیم و بدون واسطه دسترسی آسان به محصول داشته باشند.

چای ماچا را از کجا بخریم

چای ماچا را از کجا بخریم

براى تهيه ى چاى ماچا نياز به دم كردن نيست شما مى توانيد يك تا يك و نيم قاشق چاى خورى چاى ماچا را صرفا در آب جوش ريخته و آن را آنقدر هم بزنيد تا حباب هاى آن محو شود.

نكته ى جالب اين چاى اين است كه علاقه مندان چاى ماچا مى توانند اين چاى فوق العاده را با شير ميل نمايند. براى تهيه چاى ماچا سرد نيز مى توانيد با افزودنى هاى همچون وانيل و عسل آن را سرو نماييد، حتى مى توانيد به آن يخ اضافه كنيد.

به دليل وجود كاتچين و آمينو اسيد در تركيبات چاى ماچا می توان گفت باعث افزايش سوخت و ساز بدن می شود و هم چنين براى كاهش وزن موثر است.

خواص چاى سبز ماچا

  • سم زدايي از كبد
  • ضد سرطان بودن
  • ضد التهاب
  • انرژى بخش
  • افرايش چربى سوز بدن
  • كنترل قندخون و آدرنالين

آيا براى شما اين سوال پيش مى آيد كه چاى ماچا را از كجا بخريم؟
بنابراین لازم است براى خريد پودر چاى سبز ماچا با مشاورين اين سايت ارتباط بگيريد تا بتوانید بهترین نوع چای سبز ماچا را تهیه نمایید.

مرکز خرید عمده چای ماچا در ایران

خرید عمده چای ماچا

خريد عمده چاى ماچا كاملا به صرفه تر از خريد آن در كافى شاپ مى باشد كه با خريد اينترنتى پودر ماچا، اصل اين چاى را در هر كجاى كشور كه باشيد دريافت نماييد.

مركز خريد چاى ماچا در ايران با اقدام به فروش اين چاى فوق العاده به صورت عمده و خرده بدون هيچ واسطه ای و همچنين با سنجيدن شرايط اقتصادى به توزيع اين چاى پر خاصيت مي پردازد.

نمايندگى فروش چاى ماچا در ايران اين سايت را در اختيار شما گذاشته تا راحت تر محصول دلخواه خود را سفارش دهيد و این موضوع قطعا بر کاهش زمان و هزینه های رفت و آمد شما تاثیر مثبت خواهد داشت.

مضرات چای ماچانو را می دانید؟

در این مقاله با خواص و فواید چای شگفت انگیز ماچا آشنا شدید اما اگر همچنان به دنبال عوارض این نوشیدنی هستید لازم است بدانید تنها عارضه نوشیدن این نوع چای سبز “افت فشار خون” می باشد، بنابراین با در نظر گرفتن این مسئله به راحتی می توانید از دیگر خواص درمانی این نوشیدنی بیشترین استفاده را ببرید.

پودر چاي سبز ماچا اصل در بسته بندی ۱۰۰ گرمی

 

پودر چای سبز ماچا اصل یکی از محصولاتی است که اکثر طرفداران و مشتریان این حوزه دوست دارند با کیفیت ترین نوع را تهیه نمایند بنابراین از طریق شرکت ها و مراکز پخش بسیاری اقدام به جستجو می کنند.

لازم بذکر است بسته بندی ۱۰۰ گرمی این نوع چای سبز با کیفیت عالی دارای طعم شیرین ظریف و پنهانی می باشد که با برند معتبر و معروف “ماچانو” به بازار عرضه شده است. برای تجربه طعم این پودر بسیار خوش رنگ و بو و دارای خواص فراوان می توانید هم اکنون از طریق این سایت اقدام به ثبت سفارش نمایید.

خرید چای ماچا خالص ژاپنی

خرید چای ماچا خالص ژاپنی

خرید چای ماچا اصل، علاوه بر محل کشت و تولید، به وجود نوع کاشتی که از آن استفاده می‌شود نیز بستگی دارد. با توجه به اینکه چای ماچا یکی از کم‌آبی‌ترین محصولات کشاورزی در جهان است، سبک کشت آن بسیار حائز اهمیت است. کشت ماچا با استفاده از سیستم بندی صحیح آبیاری و استفاده بهینه از منابع آب، برای حفظ محیط زیست و حفظ منابع آب استراتژیک است.

پودر ماچا در واقع یکی از چای های سنتی کشور ژاپن به شمار می‌رود و با فواید بسیاری که دارد روانه بازار جهانی شده است، این روزها این نوع چای را در بسته بندی های ساشه، ۱۰۰ گرمی و حتی فله ۱ کیلویی می توانید به راحتی از طریق بازار جویا شوید.

کافئین این نوع چای سبب افزایش انرژی می شود و در واقع می توان گفت کافئین یک لیوان از این نوع چای معادل یک دوم فنجان اسپرسو می باشد. و البته افزایش و تامین انرژی به مدت طولانی تری که با سرعت یکنواخت حفظ خواهد شد. برای خرید چای ماچا ژاپنی در وزن های مختلف هم اکنون از طریق مشاوران فروش اقدام نمایید.

تامین انرژی با چای ماچا

پودر ماچا برای پوست و درمان آن

از خواص آنتی اکسیدانی و قدرت ضدپیری پودر چای ماچا برای پوست و درمان آن نمی‌توان غافل شد، این نوشیدنی شگفت انگیز پیشنهاد مناسبی برای حفظ زیبایی و کنترل پیری پوست به شمار می رود.

ماسک صورت ماچا یک آبرسان طبیعی و آرامش بخش پوست شناخته شده است که در نهایت منجر به ریلکس شدن پوست می گردد.

ترکیب پودر ماچا و عسل برای پوست های چرب و ترکیب این پودر با آلوئه ورا برای پوست های خشک پیشنهاد می شود و البته برای پوست های حساس کافیست پودر ماچا را با عسل و ماست به صورت همزمان ترکیب و بر روی پوست خود قرار دهید.

طرز تهیه چای ماچا با شیر گرم

برای نوش جان کردن یک لیوان چای ماچا دستور مصرف های متفاوتی پیشنهاد شده، لذا برای لذت بردن از این چای پسته ای رنگ و گران قیمت یکی از ترکیباتی که قابلیت حل شدن چای ماچا را داشته‌باشد، شیر گرم است.

در واقع کافیست برای یک قاشق چای خوری پودر ماچا از نصف پیمانه آب داغ و نصف پیمانه شیر گرم به همراه عسل یا شیره و یا هر شیرین کننده دیگری استفاده نمایید.

فروش چای ماچا کشت شده در کشور ژاپن

فروش چای ماچا

از آنجایی که چای سبز ماچا با قیمت گرانی به فروش می رسد، جزو سوپر لاکچری ترین نوشیدنی های موجود در ایران به شمار می رود. از طرفی دیگر یک فنجان از این نوشیدنی ۱۰ برابر آنتی اکسیدان بیشتری نسبت به انواع چای های سبز دیگر دارد که در بسته بندی های مختلف می توانید آن را تهیه نمایید.

چای ماچا کشت‌شده در کشور ژاپن به علت شرایط جوی و خاکی ویژه‌ای که این کشور دارد، برتری خاصی نسبت به سایر کشورها دارد. کشور ژاپن با برخورداری از آب و هوای سرد و ارتفاعاتی که در آن وجود دارند، باعث می‌شود که برگ‌های چای ماچا که در تولید آن استفاده می‌شوند، زنده و تازه باقی بمانند. این امر به منزله‌ای است که عطر و طعم چای ماچا اصل، متفاوت و منحصر به فرد باشد و به کیفیت بالای آن بیفزاید.

بنابراین، این تولید چای ماچا، علاوه بر شناخت طعم آن در سراسر جهان، به عنوان یک محصول حاکی از فرهنگ و هنر ژاپنی مورد توجه و تمایل قرار می‌گیرد. در نتیجه، فروش چای ماچا اصل کشت شده در کشور ژاپن، به عنوان یک منبع درآمد قابل توجه در این کشور محسوب می‌شود و در بازار جهانی نیز با استقبال فراوان مواجه شده است.

قیمت چای ماچانو در بسته بندی های ساشه ۳۰ عددی

قیمت چای ماچانو ساشه 30 عددی

چای ماچانو در بسته بندی های ۳۰ عددی در بازار با قیمت 180 هزار تومان به فروش می‌رسد، این نوع بسته بندی از شرکت ماچانو به صورت ساشه ای عرضه شده است تا در هر زمان و مکانی به راحتی مورد مصرف قرار گیرد.

پودر ماچا برخلاف انواع دیگر چای و دمنوش ها نیازی به دم کردن ندارد و می‌توان آن را به صورت ماچا گرم و یا ماچا سرد نوش‌جان نمود.

وزن هر چای ماچا با برند ماچانو ۰٫۵ گرم می باشد که بسته بندی آن دارای شماره پروانه بهداشت است و همین موضوع سبب شده تا به راحتی در بازار مورد خرید و فروش تاجران این حوزه قرار گیرد.

خرید اینترنتی پودر ماچا اصل

خرید اینترنتی پودر ماچا اصل

خرید اینترنتی پودر ماچا اصل سبب دسترسی راحت تر و استفاده از بهترین قیمت نمایندگی آن شده است، این روش خرید به شما کمک می کند تا در هر نقطه از کشور که هستید این محصول را از طریق پست، تیپاکس و باربری در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید بدون اینکه نیاز باشد شما برای خرید آن به نمایندگی اصلی چای ماچا در تهران مراجعه نمایید.

ساشه پودر ماچا با برند معتبر ماچانو

همانطور که در بالا با نوع بسته بندی و خواص و فواید ماچا آشنا شدید لازم است بدانید طرز درست کردن آن بسیار راحت می باشد، به گونه ای که کافیست یک گرم از این پودر را در یک لیوان حل نمایید، برای برداشتن این پودر بهترین وسیله قاشق چاشاکو می باشد.

البته ناگفته نماند آب داغی که برای این نوشیدنی مورد استفاده قرار می گیرد ۸۰ درجه سانتیگراد باشد، ویسک هم زنی از جنس بامبو که به شما کمک می کند تا این پودر را به راحتی در آب داغ با حرکت W یا  Mحل نمایید.

پس از انجام این مراحل نوشیدنی شما آماده مصرف است که برای هر فنجان یک تا دو ساشه مجاز به استفاده هستید.

قیمت پودر ماچا ارگانیک و طبیعی در ایران

قیمت چای ماچا در ایران

قيمت چاى ماچا در ايران از 90 هزار تومان در بسته بندى هاى متفاوت شروع شده كه خواص بسيار زياد آن نيز باعث شده يكى از پرفروش ترين چاى در گروه چاى سبز به شمار رود.

محصول مدل مارک بسته بندی قیمت هر بسته
چای ماچا تشریفاتی پپتینا 12 ساشه نیم گرمی 900.000
چای ماچا تشریفاتی پپتینا 30 ساشه نیم گرمی 2.100.000
چای ماچا تشریفاتی پپتینا 15 ساشه 1 گرمی 1.600.000
چای ماچا تشریفاتی پپتینا 12 بسته 40 گرمی 3.900.000
چای ماچا تشریفاتی پپتینا 12 بسته 100 گرمی 8.500.000
چای ماچا تشریفاتی پپتینا 12 بسته 200 گرمی 1.500.000
چای ماچا تشریفاتی پپتینا 12 بسته 500 گرمی 38.000.000
چای ماچا نرمال ماچانو 30 ساشه نیم گرمی 1.800.000
چای ماچا نرمال ماچانو 12 بسته 50 گرمی 2.900.000
چای ماچا نرمال ماچانو 12 بسته 100 گرمی 6.500.000
چای ماچا نرمال ماچانو 12 بسته 500 گرمی 28.000.000

محل فروش ماچا به صورت سنتى در مغازه هاى اکثر بازارها، عمده فروشی ها، پخش کننده ها مى باشد اما خريد اينترنتى آسان ترين راه براى دريافت محصول مورد نظرتان مي باشد كه به صورت مستقيم مى توانيد آن را در شهر خود دريافت كنيد.

چاى ماچانو بسته ۳۰ عددى يا چاى ماچا ۱ كيلويى ماچانو با كيفيت فوق العاده اى كه دارد مقرون به صرفه تر است براى كسانى كه دائما از اين چاى استفاده مي كنند.

شرح کالا

وزن قیمت هر کیلوگرم (ریال)
چای ماچا ژاپنی درجه یک فله

۱ kg

73.000.000

چای ماچا ژاپنی درجه دو فله

۱ kg

43.000.000

چای ماچا چینی فله

۱ kg

0

چای ماچا خالص (آنتی اکسیدان، کاهش وزن، افزایش انرژی)

چای ماچا خالص در واقع از برگ های جوان و دارای کیفیت که در سایه و به دور از نور خورشید خشک شده باشند، به دست می آید. برگ هایی که زیر سایبان های مخصوص کشور ژاپن رشد و نمو کردند و پس از برداشت و خشک شدن، آنها را پودر و آسیاب می کنند.

این چای منبع غنی آنتی اکسیدان ها به شمار می‌رود و برای کاهش وزن و افزایش انرژی در طول روز مورد استفاده قرار می گیرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در ارتباط با خرید چای ماچا می توانید هم اکنون عضو کانال های فضای مجازی شرکت آرشامین شوید.

سوده حسنی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید