مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

آخرین قیمت چای ماچا اصل ژاپنی 2 کیفیت تشریفاتی و نرمال

آنچه در این مقاله میخوانید...

آخرین قیمت چای ماچا اصل ژاپنیفروش بهترین برند چای ماچا 2 کیفیت تشریفاتی و نرمالخرید چای ماچا فله ژاپنی با قیمت وارداتنمایندگی فروش چای ماچا اصل درجه یک
قیمت چای ماچا اصل

قیمت چای ماچا اصل ژاپنی در خرید چای ماچا فله ای بسیار به صرفه خواهد بود مشتریان می توانند برای مشاهده آخرین فایل قیمت ها در ۲ درجه کیفیت تشریفاتی و نرمال این وبسایت را دنبال فرمایند.

چای ماچا که نوعی چای سبز محسوب می شود به صورت پودر و به رنگ سبز زمردی می باشد که با فرآیند ویژه  کشت شده و با استفاده از آسیاب های گرانیتی مخصوصا به پودری نرم تبدیل می شود.

جالب است بدانید در یکی از موسسه های ملی سلامت در آمریکا آزمایشاتی برای تعیین میزان آنتی اکسیدان موجود در انواع غذاها و نوشیدنی ها صورت گرفته است که طبق آن ها چای ماچا بیشترین میزان آنتی اکسیدان را دارد.

آخرین قیمت چای ماچا اصل ژاپنی

آخرین قیمت چای ماچا اصل ژاپنی را می توان در این مرکز فروش استعلام بگیرید و با اطلاع از قیمت به روز محصول و مقایسه با سایر تعرفه ها بهترین  تجربه خرید خود را داشته باشید.

چای ماچا که از نوشیدنی های سنتی به شمار می رود قدمتی چهار هزار ساله دارد و ابتدا در کشور چین با هدف درمان التهاب و تب از آن استفاده می‌شد و در آن زمان توسط راهبان ژاپنی به عنوان هدیه گرانبها از چین به ژاپن رسیده و در آنجا روش کشت آن به صورت گسترده با تغییراتی ویژه رواج پیدا کرده است از همین رو کیفیت درجه یک و اصل چای ماچا امروزه در ژاپن به تولید می‌رسد.

فروش بهترین برند چای ماچا 2 کیفیت تشریفاتی و نرمال

فروش بهترین برند چای ماچا 2 کیفیت تشریفاتی و نرمال

کیفیت تشریفاتی چای ماچا که در دنیا طرفداران بسیاری را به خود جذب نموده به برند ناولتی اختصاص دارد که در کشور ژاپن با بهره مندی از بهترین دستگاه ها و امکانات به تولید رسیده است.

در ایران کیفیت نرمال چای ماچا توسط کارخانه تولیدی ماچانو به بازار عرضه شده است.

فروش بهترین برند چای ماچا در ۲ کیفیت تشریفاتی و نرمال در مراکز فروش رسمی در استان های تهران، اصفهان، کرمان، مشهد و… به دو شیوه سنتی و نوین اینترنتی رواج پیدا کرده است.

خرید چای ماچا فله ژاپنی با قیمت واردات

خرید چای ماچا فله ژاپنی با قیمت واردات

فرآیند تولید چای ماچا در ژاپن به ترتیب مراحل زیر می باشد:

  1. کشت گیاه چای
  2. ایجاد سایه بان های چوبی بر روی گیاه ۲ الی ۳ هفته قبل از برداشت
  3. دستچین کردن برگ های ماچا در مراسمی خاص
  4. بخار دهی ملایم در طول ۲۴ ساعت بعد از برداشت
  5. خشک کردن تدریجی برگ ها
  6. جدا کردن ساقه ها و رگبرگ ها
  7. آسیاب کردن با آسیاب هایی از جنس گرانیت
  8. بسته بندی و عرضه به بازار

در بازار ایران چای ماچا به صورت فله با ۲ کیفیت درجه یک و درجه دو مورد خرید و فروش قرار می گیرد که کیفیت اصل تولید کشور ژاپن و درجه ۲ محصول چین می باشد.

خرید چای ماچا فله ژاپنی با قیمت واردات به صورت مستقیم و بدون واسطه بهترین راهکار برای کسب سود بیشتر می باشد مشتریان جهت سفارش می توانند از قسمت مشاوره و فروش اقدام نمایند.

نمایندگی فروش چای ماچا اصل درجه یک

نمایندگی فروش چای ماچا اصل درجه یک

چای ماچا از جمله نوشیدنی هایی است که می توان آن را به روش های مختلف مورد استفاده قرار داد که پرطرفدارترین آنها شامل نوشیدنی گرم، نوشیدنی سرد، ماچا لاته و بستنی ماچا می باشد.

نمایندگی فروش چای ماچا اصل درجه یک در تهران  این محصول را با قیمت ۱۰۰ درصد تضمین شده در دسترس خریداران قرار داده است لازم به ذکر است که مشتریان می توانند برای اطمینان از کیفیت محصول ابتدا آن را برای نمونه دریافت کنند سپس سفارشات خود را به ثبت رسانند.

سوده حسنی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید