مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز خرید عمده چای خارجی درجه یک

آنچه در این مقاله میخوانید...

واردات چای خارجیانواع چای خارجی درجه یکانواع چای های موجود در این مرکز خریدبهترین چای خارجی درجه یکخرید چای خارجیآیا امکان خرید چای خارجی برای شهرهای دور امکان پذیر است؟
خرید عمده چای خارجی

مرکز خرید عمده چای خارجی یکی از بهترین مراکز خرید و فروش عمده چای بدون واسطه می باشد. انواع چای خارجی وارداتی از طریق پخش و فروش عمده به سراسر بازارهای داخلی از طریق این مرکز انجام گرفته و در دسترس شما قرار می گیرد. خرید چای خارجی با نازلترین قیمت بازار انجام می شود.

واردات چای خارجی

مرکز خرید عمده چای خارجی، وارد کننده مستقیم انواع چای می باشد. پخش عمده انواع چای خارجی در انواع بسته بندی ها از طریق این مرکز به راحتی انجام می گیرد.  همچنین این مرکز خرید به صورت آنلاین اقدام به فروش انواع چای و دمنوش های خارجی با قیمت ویژه و مناسب در سراسر بازارهای داخلی پرداخته است.

سفارش خرید شما برای انواع چای خارجی با نازلترین قیمت بازار و ارزان در دسترس شما قرار می گیرند.

انواع چای خارجی درجه یک

انواع چای خارجی درجه یک از گروه چای سیاه، سبز، سفید در انواع برندهای چای خارجی در این مرکز موجود است. انواع چای خارجی از طریق فروش عمده به سراسر بازارهای داخلی عرضه می شوند.

شما می توانید بدون هیچگونه نگرانی در تمام طول سال بهترین کیفیت انواع برندهای چای خارجی را در کمترین زمان ممکن سفارش دهید.

این مرکز خرید عمده چای تلاش کرده است تا انواع چای خارجی مرغوب و درجه یک را از مراکز اصلی تولید آن با بالاترین کیفیت و توزیع مستقیم و ارزانترین قیمت در دسترس شما قرار دهد.

لذا انواع چای خارجی از برندهای شناخته شده و شرکت های اصلی عرضه چای خارجی تهیه می شود. علاوه بر تضمین کیفیت، شما می توانید مجموعه ای از انواع چای خارجی را از کشورهای اصلی تولید کننده با قیمت ارزان و مناسب تهیه کنید.

انواع چای های موجود در این مرکز خرید

  • چای سیلان
  • چای کلکته
  • چای کنیا
  • چای چین
  • چای هندی

بهترین چای خارجی درجه یک

در بین انواع چای خارجی که در بالا بیان شد، بهترین نوع چای شکسته به کشور سریلانکا برمی گردد. چای سیلان شکسته که در این کشور برداشت می شود بهترین چای دنیاست. عطر و طعم و همچنین رنگ چای در ادامه آمده است.

چای شکسته سیلان

سایز: نصف چای قلم / دم: دیر دم / زمان دم: ۸-۱۰ دقیقه

چای قلم کلکته

سایز: برگ های درشت / دم: دیر دم / زمان دم: ۱۵ دقیقه

اما بهترین چای قلم در جهان تولید کشور هند است. بسیاری از مشتریان آن را با نام چای آسام یا چای کلکته خرید می کنند.

چای کله مورچه کنیا

سایز: ریز / دم: زود دم / زمان دم: ۳-۵ دقیقه

چای باروتی یا همان کله مورچه از کشور کنیا بهترین نوع چای ctc می باشد.

چای سفید

سایز: سوزنی و توپی / دم: دیر دم / زمان دم: ۱۵ دقیقه

از گران قیمت ترین و پرخاصیت ترین چای جهان غافل نمانیم، بهترین چای سفید برداشت کشور چین است.

چای ماسالا

سایز: پودری / دم: زود دم / زمان دم: ۵-۱۰ دقیقه

همانطور که می دانید چای ماسالا در بسیاری از نقاط کشور تولید می شود. اما ناگفته نماند بهترین چای ماسالا تولید کشور هند است.

خرید چای خارجی

خرید چای خارجی در کشور ایران رو به افزایش است. از آنجا که ایرانیان طعم و رنگ چای های خارجی را می پسندند، واردات آن به ایران در بیشترین حجم ممکن انجام می شود. چنانچه دقت کرده باشید برندهای فله بسیاری از انواع چای ها در بازار خرید و فروش می گردد.

چای خارجی که در این مرکز به فروش می رسد به صورت کارتن های فله ۱۰ کیلوگرمی می باشد. از انواع چای سیلان، کلکته، کنیا، چین و هند برندهای متنوعی تقاضا می شود. این مرکز سعی بر این داشته تا درصد بالایی از تقاضای مشتریان را رفع نماید.

آیا امکان خرید چای خارجی برای شهرهای دور امکان پذیر است؟

خرید چای خارجی در حجم های بالا از طریق این سایت نشان دهنده میزان رضایت مشتریان بوده است. در این راستا سعی بر این داشتیم خرید چای خارجی توسط فعالان اقتصادی عرصه چای در سراسر ایران را پوشش دهیم. ارسال بار توسط باربری های خرده بار و دربستی و همچنین اتوبوسرانی انجام می گیرد.

سوده حسنی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

2

2 پاسخ به “مرکز خرید عمده چای خارجی درجه یک”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید