مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

محل فروش ماچا تنها مرجع رسمی در ایران

آنچه در این مقاله میخوانید...

محل فروش ماچا در انواع طعم و بسته بندی مختلفتنها مرجع رسمی چای ماچا در بازار ایراننحوه خرید چای ماچا اصل و خالص ژاپنینمایندگی چای ماچا درجه یک در کشور
محل فروش ماچا

محل فروش ماچا تنها مرجع رسمی در ایران شرکت ماچانو در تهران است که شما می توانید با خرید اینترنتی چای ماچا از این سایت این محصول را تهیه مورد استفاده قرار دهید.

طعم شیرین چای ماچا و خواص بیشماری که دارد به روش کشت آن باز می گردد و زیرا کشاورزان ژاپنی ۲۰ روز قبل از برداشت روی گیاه را سایبان های چوبی ایجاد می کنند تا از تابش مستقیم نور خورشید جلوگیری کنند.

با این کار اسید آمینه های موجود در این چای افزایش داشته و رنگ آن به سبز زمردی تبدیل می شود سپس قسمت های اضافه برگ های چای را جدا کرده و آن را به شکل پودری بسیار نرم در می آورند.

محل فروش ماچا در انواع طعم و بسته بندی مختلف

محل فروش ماچا در انواع طعم و بسته بندی مختلف در استان تهران قرار دارد محصولات خود را به صورت اینترنتی  به کلیه شهرهای سراسر کشور  ارسال می نماید.

قیمت چای ماچا اصل در بازار ایران براساس کیفیت و نوع و شیوه تولید آن تعیین می شود و انواع چای ماچا ژاپنی و چینی با قیمت های مناسب در طعم های مختلف با بسته بندی های متنوع در  ایران به چشم می خورد.

به طور کلی چای ماچا به صورت بسته بندی با برندهای ناولتی و ماچانو بسیار پرفروش بودند زیرا کیفیت آنها  تایید شده است این بسته بندی ها عبارتند از:

  • ناولتی هر بسته شامل ۱۲ ساشه نیم گرمی
  • ماچانو هر بسته شامل ۳۰ ساشه نیم گرمی

تنها مرجع رسمی چای ماچا در بازار ایران

     تنها مرجع رسمی چای ماچا در بازار ایران-min

از مهمترین تفاوت های چای سبز ماچا با سایر چای ها می توان به پودر بودن آن اشاره نمود زیرا در این صورت شما تمام خواص موجود در برگ چای را استفاده می نماید اما در سایر چای ها اینگونه نیست.

طبق تحقیقات انجام شده هر فنجان چای ماچا ۱۰ برابر چای سبز معمولی برای بدن مفید است از همین رو مصرف این چای در ایران در حال افزایش است.

شرکت ماچانو به عنوان تنها مرجع رسمی چای ماچا در بازار ایران شناخته می‌شود زیرا توانسته چای ماچا را با کیفیت مرغوب از کشور ژاپن در حجم زیاد وارد کرده و با بسته بندی های خود به  بازار عرضه نماید.

نحوه خرید چای ماچا اصل و خالص ژاپنی

نحوه خرید چای ماچا اصل و خالص ژاپنی-min

چای ماچا ژاپنی سرشار از آنتی اکسیدان بوده و مصرف آن معجزه سلامتی بدن خواهد بود برخی از این خاص شامل: سلامت کبد، بهبود عملکرد مغز، افزایش تمرکز و تقویت حافظه، پیشگیری از سرطان، جلوگیری از بیماری های قلبی، کاهش سکته قلبی، افزایش چربی سوزی بدن وموثر در کاهش وزن می شود‌.

مراکز فروش معتبر در ایران با فروش اینترنتی و بدون واسطه خرید چای ماچا اصل و خالص ژاپنی را برای تمام متقاضیان این چای به راحتی فراهم کرده اند.

اگر قصد خرید چای ماچا ژاپنی را با گرید تشریفاتی در برند ناولتی دارید  فقط کافیست مشخصات خود را در فرم های مشاوره تکمیل نمایید تا مدیر فروش با شما تماس برقرار کند.

نمایندگی چای ماچا درجه یک در کشور

نمایندگی چای ماچا درجه یک در کشور-min

چای ماچا فله ای محصول کشور ژاپن دارای کیفیت درجه یک بوده زیرا کشاورزان بهترین روش تولید این چای را داشته و از مجهزترین امکانات برای تولید آن استفاده می نماید.

روش تهیه چای ماچا به اینگونه است که ابتدا پودر ماچا را در کمی آب سرد ریخته و با یک همزن به نام بامبو به سرعت هم زده تا روی سطح آن حباب جمع شود سپس به آن مناسب با سلیقه خود آب یا شیر گرم اضافه نمایید.

برای خرید عمده و بدون واسطه می توان به این نمایندگی چای ماچا درجه یک مراجعه کرده و این محصول را با پایین ترین قیمت در اسرع وقت تحویل بگیرید.

سوده حسنی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید