مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت یک بسته چای ماسالا مقدار ۱۰۰۰ گرم

آنچه در این مقاله میخوانید...

استعلام قیمت یک بسته چای ماسالاخرید چای ماسالا اصل مقدار ۱۰۰۰ گرمخرید اینترنتی چای ماسالا هندیبزرگترین تولیدکننده چای ماسالا در ایران
قیمت یک بسته چای ماسالا

قیمت یک بسته چای ماسالا در بسته بندی های ۱۰۰۰ گرمی با مارک بگتو از طریق نمایندگی فروش این محصول در تهران اعلام میگردد.برای تهیه به صورت غیر حضوری و اینترنتی از این مرکز می توانید اقدام نماید.

بر خلاف ایرانیان که چای سیاه دمنوش سنتی آنهاست چای ماسالانوشیدنی سنتی کشور هند می باشد و از ترکیب سه عنصر اصلی چای سیاه، شیر و زنجبیل با ادویه های گیاهی و مفید به دست می آید.

علت نامگذاری این معجزه سلامتی به همین منظور است زیرا در زبان هندی ماسالا به معنی ادویه های مخلوط می باشد و این ادویه ها شامل: هل سبز، فلفل سیاه، رازیانه، میخک، بادیان ختایی و دارچین می باشد.

استعلام قیمت یک بسته چای ماسالا

استعلام قیمت یک بسته چای ماسالا در برند بگتو در این مرکز فروش امکان پذیر است شما می توانید برای دریافت لیست قیمت ها در این سایت از طریق پیام کوتاه، تماس تلفنی، فضای مجازی و تلگرام، واتساپ یا اینستاگرام اقدام نمایید.

قابل به ذکر است این مجموعه علاوه بر فروش انواع چای ماسالا در تولید این محصول با کیفیت عالی و قیمت بسیار مناسب با نام تجاری بگتو خوش درخشیده است.

قیمت این چای در برند های تولید داخل کشور بسیار مناسب تر از محصولات وارداتی می باشد و شما با خرید این چای از تولیدات ایرانی حمایت به عمل آورده اید.

خرید چای ماسالا اصل مقدار ۱۰۰۰ گرم

خرید چای ماسالا اصل مقدار ۱۰۰۰ گرم-min

طریقه مصرف چای ماسالا اصل در حجم یک کیلو گرمی  باید چند قاشق غذاخوری از پودر داخل بسته را در یک لیوان آب جوش به خوبی  حل کنید در صورت تمایل از شیرگرم به جای آب جوش استفاده نمایید.

برای خرید چای ماسالا اصل در بسته بندی ۱۰۰۰ گرمی خریداران می‌توانند مشخصات خود را در فرم  مشاوره ابتدای سایت تکمیل و ارسال نمایید تا با شما تماس گرفته شود.

مارک هایی همچون سانتوس  چای ماسالای اصل هندی را وارد و در کارخانه های خود در بسته بندی های مختلف متناسب با نیاز خریداران با نام برند خود تولید و به بازار عرضه می نماید.

خرید اینترنتی چای ماسالا هندی

خرید اینترنتی چای ماسالا هندی-min

این نوشیدنی گرم و دلچسب علاوه بر طعم و عطر خاص خود از خواص شگفت انگیزی برخوردار است که  با دانستن آنها قطعا از نوشیدن این چای لذت بیشتری خواهید برد:

  • پیشگیری از سرماخوردگی گرفتگی بینی
  • ضد التهاب
  • انرژی بخش
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • کمک به هضم غذا
  • کنترل فشار خون
  • افزایش متابولیسم
  • جلوگیری از نفخ
  • کاهش درد های قاعدگی

خرید اینترنتی چای ماسالا هندی به دلیل مزایایی همچون :صرفه جویی در زمان،حذف هزینه های جانبی، قیمت مناسب تر  و تنوع محصولات  توانسته خریداران زیاد ایران به خود جذب نماید.

بزرگترین تولیدکننده چای ماسالا در ایران

بزرگترین تولیدکننده چای ماسالا در ایران-min

به دلیل افزایش متقاضیان چای ماسالا در کشور تولید کنندگان بسیاری شروع به فعالیت نموده اند تا با تولید یک محصول با کیفیت نیاز بازار را به بهترین نحو برطرف کنند.

برخی از این کارخانه ها که در ایران شناخته شده هستند به ترتیب  شامل:برند بگتو،برند سانتوس،برند نیوشا،برند آفرینش، برند نیتل و برند ویتاسیب می شود.

از همین رو برند بگتو به عنوان بزرگترین تولید کننده چای ماسالا در ایران در حال تولید محصولاتی با کیفیت مرغوب و با مناسب ترین قیمت بازار یعنی هر بسته یک کیلو گرمی ۱۱۵ هزار تومان هستند.

سوده حسنی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید