مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت چای ماسالا خارجی مارک تاج محل

آنچه در این مقاله میخوانید...

دریافت لیست قیمت چای ماسالا خارجیخرید چای ماسالا رژیمی و بدون شکر اسپایسیچای ماسالا مارک تاج محل از کجا بخرمنمایندگی فروش بهترین مارک چای ماسالا
قیمت چای ماسالا خارجی

قیمت چای ماسالا خارجی مارک تاج محل نسبت به دیگر  برندها بالاتر است اما فراموش نکنید همیشه کیفیت اصل و مرغوب قیمت بالا تری دارد.

چای ماسالا به دلیل طعم و عطر تندی که دارد در هند از محبوبیت خاصی برخوردار است و به عنوان چای سنتی این کشور شناخته می شود.و در طب سنتی به دلیل ترکیبات مفیدی که دارد بسیار توصیه می شود.

موادتشکیل دهنده پودر این نوشیدنی دلچسب را می توان: رازیانه، شیر، زنجبیل، چای سیاه، هل، چوب دارچین، میخک، جوزهندی، بادیان ختایی و فلفل سیاه نام برد.

دریافت لیست قیمت چای ماسالا خارجی

چای ماسالا درجه یک از جمله چای های وارداتی به ایران می باشد که مخاطبان زیادی را به خود اختصاص داده و وارد کنندگان این محصول را با کیفیت اصل از هندوستان وارد می کنند.

این چای در مراکز فروش تخصصی و رسمی در ۲ برند پرطرفدار تاج محل و ماساتی هندی به صورت بسته بندی و کیفیت عالی یافت می شود برای اطلاع از قیمت محصولات این سایت را دنبال فرمایید.

قیمت چای ماسالا خارجی در بازار ایران متفاوت است در واقع به موارد زیر بستگی دارد:

  • تولید داخل یا خارج
  • کیفیت اصل با معمولی
  • مدل بسته بندی
  • حجم بسته بندی

خرید چای ماسالا رژیمی و بدون شکر اسپایسی

خرید چای ماسالا رژیمی و بدون شکر اسپایسی-min

کارخانه تاج محل چای ماسالا را در ۲طعم پر طرفدار کلاسیک و اسپایسی را تولید کرده که کلاسیک دارای طعم شیرین ملایم با تندی کم و اسپایسی طعم و عطر تند تری دارد که هر کدام طرفداران خاص خود را دارند.

از ویژگی های بسته بندی چای ماسالا رژیمی برند تاج محل می توان گفت: این محصول ارگانیک، دارای پودر شیر خشک و ادویه های هندی طبیعی می باشد ودر هر ۱۰۰گرم ۹/۸ گرم شکر استفاده شده است.

مواد اصلی تشکیل دهنده چای ماسالا در هر برند تولید شده متفاوت است وشما مناسب با سلیقه و ذائقه خود انتخاب می کنید برای مثال چای ماسالا رژیمی بدون شکر تهیه شده و کالری آن تا حد ممکن پایین است این چای به علت وجود زنجبیل و دارچین باعث چربی سوزی در بدن می شود.

چای ماسالا مارک تاج محل از کجا بخرم

چای ماسالا مارک تاج محل از کجا بخرم-min

در مراکز معتبر خرید و فروش چای ماسالا در سراسر کشور انواع مارک های تولید ایران و خارجی موجود است که شما با مشاوره گرفتن از آن مجموعه می توانید برند تاج محل را که اصل  وتولید هند می باشد را انتخاب کنید.

یکی از دلایل محبوبیت برند تاج محل علاوه بر کیفیت عالی بسته بندی های شیک و مدرن می باشد که مناسب با نیاز خریداران به صورت ۱۵۰گرمی و ۵۰۰گرمی تولید کرده اند.

چند مورد از مزایای چای ماسالا تاج محل شامل: پیشگیری از سرماخوردگی، رفع گرفتگی سینوس ها، کمک به بهبود سینوزیت، بهبود درد مفاصل، کمک به هضم غذا و رفع سردرد می شود.

نمایندگی فروش بهترین مارک چای ماسالا

نمایندگی فروش بهترین مارک چای ماسالا-min

نمایندگی فروش این نوشیدنی منحصر به فرد را در بهترین برند بسته بندی که تاج محل و بهترین مارک فله میس ایندیا  می باشد با مناسب ترین قیمت بازار در اختیار مشتریان قرار می دهد.

برای خرید هر یک از محصولات به طور انلاین و ۲۴ساعته کافیست مشخصات خود را ثبت نمایید تا خیلی سریع مدیر فروش این مرکز با شما تماس برقرار کندو با صرف هزینه و زمان کمتر محصول به دستتان برسد.

به افرادی که دنبال یک چای با طبع گرم مناسب با ذائقه خود هستند چای ماسالا بهترین انتخاب است زیرا از ادویه های زیاد و پر فایده ای برای تهیه آن استفاده شده است.

سوده حسنی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید