مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت چای اولانگ خارجی ۲ مدل ساده و قلبی

آنچه در این مقاله میخوانید...

لیست قیمت چای اولانگ خارجی در بازار داخلینحوه خرید چای اولانگ اصیل چینیخواص چای اولانگ و عوارض آن را می دانید؟خرید اینترنتی چای اولانگ فله و بسته بندی
قیمت چای اولانگ

قیمت چای اولانگ خارجی در بازار بزرگ تهران بستگی به ۲ مدل قلبی و ساده آن دارد و پایین ترین نرخ توسط مراکز فروش چای اولانگ ارائه می شود.

چای اولانگ یکی از انواع چای سبز بوده که مانند چای سیاه و چای سبز ساده از گیاه کاملیا سیننسیس به دست می آید و به عنوان چای سنتی کشور چین شناخته می شود.

در روش تولید آن از میزان اکسیداسیون بیشتری نسبت به چای سبز استفاده شده به همین دلیل رنگ و طعمش تفاوت خواهد بود و در چای نوعی اسید آمینه به نام تیانین وجود دارد که بسیار آرامش بخش است.

لیست قیمت چای اولانگ خارجی در بازار داخلی

لیست قیمت چای اولانگ خارجی در بازار داخلی توسط نمایندگی فروش محصولات تهران اعلام می شود برای  مشاهده آن به صورت به روز  کافیست با کارشناسان فروش این سایت در ارتباط باشید.

از مهم‌ترین عوامل تعیین قیمت چای سبز اولانگ خارجی در بازار ایران می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. درجه کیفیت
  2. مدل فله یا بسته بندی
  3. برند تولید کننده
  4. حجم بسته بندی شده
  5. نرخ ارز
  6. روابط ایران و چین

در بازار ایران چای سبز اولانگ در بسته بندی ها و برندهای مختلف با قیمت های متفاوت به چشم می خورد می توانید برای  تشخیص بهترین کیفیت این محصول ما را در این سایت همراهی کنید.

نحوه خرید چای اولانگ اصیل چینی

نحوه خرید چای اولانگ اصیل چینی-min

چای سبز اولانگ از جمله محصولاتی است که تولیدات وارداتی آن در بین مردم ایران بسیار طرفدار جذب کرده از همین رو مراکز فروش این محصول بازار پر رونقی داشته اند.

اگر به دنبال باکیفیت ترین مدل این چای منحصر به فرد هستند باید بگوییم که این محصول در استان فوجیان کشور چین کشت و برداشت شده ودر بازارهای جهانی مورد معامله قرار می گیرد.

خرید چای اولانگ اصیل چینی از طریق: مراکز توزیع اینترنتی، سایت های فروش آنلاین، خرید مستقیم از پخش کننده،فروشگاه ها و هایپر مارکت ها امکان پذیر می باشد.

خواص چای اولانگ و عوارض آن را می دانید؟

خواص چای اولانگ و عوارض آن را می دانید؟-min

قبل از خرید بهتر است به این سوال پاسخ دهید که آیا خواص چای اولانگ و عوارض آن را می دانید؟ در این بخش به بررسی این موضوع پرداخته شده است.

این چای سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی و آنتی اکسیدان های بسیار مفید بوده است که از همین رو مصرف آن بسیار توصیه می شود برخی از خواص آن شامل: کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع ۲، کاهش کلسترول خون، بهبود عملکرد مغز، درمان اگزما، کمک به سلامت قلب، تناسب اندام و جلوگیری از آلزایمر می شود.

از جمله عوارضی که زیاده روی در مصرف این چای به همراه دارد می توان به: سردرد و بی خوابی، کمبود آهن به دلیل وجود فلاونوئید های ، ایجاد تداخل دارویی از مصرف دارویهایی مانند آدنوزین و دی پیریدامول با چای اولانگ،اشاره نمود همچنین بهتر است در زمان بارداری از خوردن این چای  صرف نظر شود.

خرید اینترنتی چای اولانگ فله و بسته بندی

خرید اینترنتی چای اولانگ فله و بسته بندی-min

کارخانه تولیدی تکسو چای اولانگ را در بسته بندی های ۲۰۰ گرمی تولید به بازار عرضه  نموده و به دلیل قیمت بسیار مناسب مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است.

چای اولانگ خارجی در بسته های فله ۱۰ کیلویی با ۲ مدل پرفروش ساده و قلبی برای فروشگاه ها، کافی شاپ ها و مراکز پخش در نمایندگی ها به فروش می رسد.

می‌توانید خرید اینترنتی چای اولانگ رابه صورت فله و بسته بندی با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت بازار از این مرکز فروش انجام دهید و در کوتاه ترین زمان ممکن محصول را در سراسر کشور دریافت کنید.

سوده حسنی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید