مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت فروش چای خارجی خوب

آنچه در این مقاله میخوانید...

چای خارجیفرهنگ چای در جهانفرهنگ چای در ایرانخواص چایچای خارجی خوبقیمت چای خارجیفروش چای خارجینمایندگی پخش چای خارجی
چای خوب خارجی

چای خوب خارجی و باکیفیت را با قیمت فروش نمایندگی و ارزان در این مرکز سفارش دهید. چای خارجی خوب و فله در بسته بندی 10 کیلوگرمی را به صورت کلی و جزیی در سراسر بازار ایران دریافت کنید. خریدی آسان و ارزان را از انواع چای خارجی مرغوب تجربه کنید.

چای خارجی

چای پرمصرف ترین نوشیدنی داغ در دنیاست. قدمت چای به 5 هزار سال قبل برمی گردد. این قدمت از کشور چین سرچشمه گرفته است. زراعت چای بعد از چین در کشورهای هند و ژاپن راه یافت. بیشتر کشورهای خارجی تولیدکننده چای همچون کنیا، هند و بنگلادش با روش غیررسمی توانسته اند چای را به این عرصه تزریق کنند.

فرهنگ چای در جهان

روسیه: در این کشور چای جزو نوشیدنی های محبوب می باشد. بیشتر واژه ها مانند استکان و سماور که در فرهنگ چای وجود دارند واژه هایی کاملا روسی هستند.

چین: در این کشور مراسماتی مرسوم می باشد. نوشیدن چای پس از چیدن برگ های چای، نوشیدن چای هنگامی که به منزلی وارد می شوید و مواردی از این قبیل. ناگفته نماند بیشترین تنوع چای به کشور چین بازمی گردد.

انگلیس: در این کشور نوشیدن چای جزو میان وعده ها محسوب می شود. صرف چای و کیک عصرانه جزو آداب این کشور است. این فرهنگ در کشور انگلیس یک فرهنگ ملی می باشد.

فرهنگ چای در ایران

نوشیدن چای در ایران جزو آداب رسمی به شمار می رود. دید و بازدیدهای ایرانیان با پذیرایی چای آغاز می گردد. به عبارتی دیگر در کشور ایران هیچ کافه، چایخانه ، مهانسرا و رستورانی بدون چای نیست.

خواص چای

  • کاهش ابتلا به بیماری های قلبی
  • جلوگیری از رشد سرطان
  • تقویت عملکرد مغز
  • جلوگیری از بروز بیماری آلزایمر
  • تصفیه کننده خون
  • کنترل کننده فشارخون
  • افزایش سرعت هضم غذا

چای خارجی خوب

چای خارجی خوب و باکیفیت چایی است که دارای ویژگی های زیر باشد:

  1. چای سیاه و درشت باشد.
  2. با ریختن آب سرد روی چای نباید رنگ دهد.
  3. پس از گذشت زمان دم، چای نباید تغییر رنگ دهد.
  4. چای عطر و طعم غیرطبیعی نداشته باشد.

قیمت چای خارجی

قیمت چای خارجی با توجه به واردات آن به صورت قیمت تمام شده و تحویل در بازار تهران ارائه می شود. از آنجا که انواع چای خارجی شکسته، باروتی، قلم و … با برندهای مختلف در این سایت موجود است می توانید جهت دریافت قیمت دقیق محصول تماس بگیرید.

   

فروش چای خارجی

فروش چای خارجی در ایران رو به افزایش است. همانطور که می دانید چای های خارجی در ایران بیشترین مصرف را دارند. این افزایش تقاضای مشتریان سبب افزایش واردات چای خارجی شده است. عموما فروش چای خارجی در بسته بندی های 5 و 10 کیلوگرمی انجام می شود.

نمایندگی پخش چای خارجی

نمایندگی پخش چای خارجی توانسته است که بهترین و مرغوبترین انواع برند چای خارجی را به صورت کلی، خرده فروشی و اینترنتی در سراسر بازارهای ایران پخش نماید. با عرضه بدون واسطه، خریدی ارزان را از چای خارجی خوب خواهید داشت.

پذیرش کلیه سفارشات چای خارجی شما در همه جای ایران در این نمایندگی انجام می شود. سفارش شما در سریعترین زمان ممکن از طریق پست، تیپاکس، اتوبوسرانی، باربری و راههای ارتباطی دلخواه شما در دسترس شما قرار خواهد گرفت. لذا با این سایت خریدی ارزان و بدون واسطه را تجربه خواهید کرد.

سوده حسنی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید