مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت روز چای ماسالا مقدار 500 گرم هندی

آنچه در این مقاله میخوانید...

قیمت روز چای ماسالا مقدار 500 گرم هندیخرید چای ماسالا اصل هندی مارک تاج محلبازرگانی فروش چای ماسالا تاج محل هندیخرید اینترنتی چای ماسالا با قیمت روز
قیمت روز چای ماسالا

قیمت روز چای ماسالا با برندهای متنوع ایرانی و هندی در حجم های متفاوت از جمله مقدار ۵۰۰ گرم و ۱۵۰ گرم را می توانید از مراکز فروش مختلف استعلام بگیرید.

چای ماسالا یکی از منحصر به فرد ترین انواع چای می باشد که ریشه و اصالت هندی داشته و علت طعم متفاوت آن ترکیبی بودن این چای است زیرا از مخلوط کردن چای سیاه با شیر و ادویه جاتی مفید همچون زنجبیل، دارچین  میخک، فلفل سیاه، رازیانه، جوز هندی و انیسون ستاره ای این چای به دست خواهد آمد برای اطلاع دقیق از مراکز فروش آن در کشور با ما در این وبسایت همراه باشید.

قیمت روز چای ماسالا مقدار 500 گرم هندی

قیمت روز چای ماسالا مقدار ۵۰۰ گرم هندی را از مرکزفروش پیش رو جویا شوید تا بتوانید با آگاهی بیشتر و مقایسه دقیق تعرفه ها بهترین تجربه خرید خود را داشته باشید.

همانگونه که اشاره شد خاستگاه چای ماسالا متعلق به هندوستان می باشد از همین رو بهترین کیفیت این محصول در هند با بهره مندی از بهترین مواد اولیه به تولید خواهد رسید و به بازارهای جهان عرضه خواهد شد.

چای ماسالا هندی در دو طعم فوق العاده کلاسیک و اسپایسی با بسته‌بندی‌های ۵۰۰ گرمی یکی از پرفروش‌ترین چای های وارداتی ایران محسوب می شود که به دلیل کیفیت درجه ممتاز طرفداران بسیار زیادی دارد.

خرید چای ماسالا اصل هندی مارک تاج محل

خرید چای ماسالا اصل هندی مارک تاج محل

خرید چای ماسالا اصل هندی مارک تاج محل را می توانید از نمایندگی رسمی این محصول در تهران به دو روش حضوری و اینترنتی انجام دهید البته در سال های اخیر سفارشات غیر حضوری افزایش چشمگیری داشته است.

کارخانه تاج محل در هندی از معتبرترین برندهای تولید چای ماسالا در دنیا محسوب می شود که این چای را با عطر و طعم واقعی و سنتی به تولید رسانده است.

چنانچه قصد سفارش عمده این محصول را دارید فرصت را از دست نداده و اکنون از قسمت مشاوره و فروش با مدیر مجموعه ارتباط برقرار نمایید تا از اولین نفراتی باشید که از تخفیفات فوق العاده بهره مند می شود.

بازرگانی فروش چای ماسالا تاج محل هندی

بازرگانی فروش چای ماسالا تاج محل هندی

چای ماسالا که یک نوشیدنی خوش عطر و خوشمزه محسوب می شود به دلیل ادویه جات موجود در آن از خواص بی نظیری برخوردار است که در این قسمت به بررسی سه مورد از آنها پرداخته ایم:

  1. دارچین (خواص ضد التهابی، سرشار از آنتی اکسیدان، کاهش خطر بیماری های قلبی، پایین آوردن قند خون، درمان عفونت های قارچی)
  2. زنجبیل (موثر در کاهش وزن، تقویت رشد مو، کاهش دردهای قاعدگی، جلوگیری از لخته شدن خون و گرفتگی عروق، ضد سرفه، پیشگیری از روماتیسم)
  3. میخک ) درمان ریزش مو، خواص ضد ویروس، درمان سرماخوردگی و آبریزش بینی، کاهش استرس، از بین بردن بوی بد دهان، تقویت کننده کبد)

تخصصی ترین بازرگانی فروش چای ماسالا تاج محل هندی در ایران شرکت آرشامین می باشد که در این حوزه سالها تجربه درخشان داشته و با واردات مستقیم محصول و ارائه دادن آن بدون واسطه در اختیار مشتریان مورد استقبال واقع شده است.

خرید اینترنتی چای ماسالا با قیمت روز

خرید اینترنتی چای ماسالا با قیمت روز

چای ماسالا در بازار ایران با توجه به برند تولیدکننده آن با قیمت های متفاوت مورد خرید و فروش قرار می‌گیرد لذا بهترین توصیه به متقاضیان گرامی استعلام قیمت روز قبل از ثبت سفارش می باشد.

خرید اینترنتی چای ماسالا با قیمت روز را از وب سایت پیشرو انجام دهید تا با بهره‌مندی از خدمات پس از فروش و تضمین کیفیت خریدی مطمئن و به صرفه داشته باشید.

جهت تکمیل اطلاعات تخصصی خود از شیوه ارسال بار سراسر کشور و همچنین اطلاع از سایر برند ها و بسته بندی ها می توانید از طریق درگاه های ارتباطی با مشاور فروش تماس حاصل فرمایید.

سوده حسنی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید