مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سفارش چای سیلان نیوشا در سایت

آنچه در این مقاله میخوانید...

چای نیوشا در عطاری
چای سیلان نیوشا

چای سیلان نیوشا چیست؟ سفارش آن در کدام یک از سایت ها امکان پذیر می باشد؟ بسته بندی و قیمت این چای به چه صورت است؟ علاوه بر سایت آیا محصولات شرکت نیوشانیک در عطاری و فروشگاه های بزرگ امکان پذیر می باشد؟

چای سیلان نیوشا در واقع ترکیبی از آسام هند و سیلان سریلانکا می باشد که جزو پرطرفدارترین چای های خاص و ویژه در میان مشتریان محسوب شده است.

آسام در واقع چین دوم از چای می باشد و از جمله مرغوب ترین نوع چای های موجود در کشور هندوستان به شمار می رود. چای آسام و سیلان نیوشا به عنوان چای مجلسی به فروش می‌رسد و طعم و اسانسی غیر طبیعی ندارد.

چای نیوشا در عطاری

سفارش انواع چای نیوشا در بسیاری از سایت های معتبر که تحت نظارت شرکت نیوشانیک فعالیت دارند امکان پذیر می باشد، این چای به صورت بسته‌بندی 450 گرمی به صورت فله به بازار عرضه شده‌ و دوی پک بودن این محصول از برجسته‌ترین ویژگی های شرکت نیوشانیک به شمار می‌رود.

این محصول با قیمت 24700 تومان بدون مالیات به بازار عرضه شده است و می توانید آن را با قیمت تمام شده ۲۷ هزار تومان در سایت تهیه نمایید.

از آنجا که شرکت نیوشانیک انواع محصولاتش را به صورت انحصاری به فروش می رساند لذا هیچ یک از محصولات را اعم از انواع چای ها، دمنوش ها، هات چاکلت و کافی میکس ها نمی توانید در عطاری ها و حتی فروشگاه های معتبر بیابید.

سوده حسنی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید