مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید پودر چای سبز ماچا ۳۰ عددی به صورت اینترنتی

آنچه در این مقاله میخوانید...

خرید پودر چای سبز ماچا به صورت اینترنتیمحل فروش ماچا با کیفیت معمولی و گرید تشریفاتینحوه تشخیص پودر چای سبز ماچا اصل را می دانید؟قیمت پودر چای سبز ماچا بسته ۳۰ عددی
خرید پودر چای سبز ماچا

خرید پودر چای سبز ماچا با بسته های ۳۰ عددی برند ماچانو به صورت اینترنتی از  نمایندگی فروش ماچا بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

چای ماچا یکی از انواع چای سبز می باشد که با استفاده از آسیاب های سنگی و گرانیتی به صورت پودری بسیار نرم به رنگ سبز زمردی به دست می آید.

در روش کشت این محصول معمولا دو هفته مانده به زمان برداشت روی گیاه را پوشانده  تا در سایه رشد کند به این ترتیب رنگ آن روشن تر بوده و اسید آمینه ها و کلروفیل موجود در چای بسیار بیشتر می باشند.

خرید پودر چای سبز ماچا به صورت اینترنتی

خرید پودر چای سبز ماچا به صورت اینترنتی در انواع مختلف برندها و بسته بندی های متنوع از نمایندگی های فروش در تهران با ارزان ترین قیمت بازار امکان پذیر است.

بهترین پیشنهاد برای شرکت های توزیع، فروشگاه های معتبر، مغازه‌داران و عطاری‌ها که در زمینه فروش چای ماچا فعال هستند خرید عمده این محصول به صورت غیر حضوری می باشد از حاشیه سود بالای بهره مند شوند.

چای ماچا  از جمله نوشیدنی های با قدمت زیاد می باشد اما مصرف آن در ایران در چند سال اخیر رونق پیدا کرده بیشتر در در فروشگاه های آنلاین به عرضه گذاشته شده است.

محل فروش ماچا با کیفیت معمولی و گرید تشریفاتی

محل فروش ماچا با کیفیت معمولی و گرید تشریفاتی-min

شرکت تولیدی ماچانو چای سبز ماچا را با کیفیت نرمال ومعمولی از ژاپن با حجم زیاد وارد کشور کرده و در بسته بندی های برند خود به بازار تزریق می نماید.

از با محبوب ترین برند های چای ماچا که در دنیا شناخته می شود برند ژاپنی  ناول تی می باشد زیرا این محصول را کیفیت درجه یک تولید و به سایر کشورها صادر می نماید.

بازرگانی آرشامین معتبر ترین محل فروش ماچا می باشد  که این محصول را با کیفیت معمولی و گرید تشریفاتی با قیمت مصوب در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

نحوه تشخیص پودر چای سبز ماچا اصل را می دانید؟

محل فروش ماچا با کیفیت معمولی و گرید تشریفاتی-min

برخی از خواص جادویی پودر ماچا عبارتند از:

  • کاهش استرس و اضطراب
  • ضد افسردگی
  • درمان کبد چرب
  • کاهش کلسترول خون
  • سلامت قلب
  • پیشگیری از سرطان
  • سم زدایی از کلیه ها
  • درمان شب کوری
  • جوانسازی پوست صورت

برای تشخیص پودر چای سبز ماچا اصل کافیست به رنگ آن دقت کنید تا شفاف و فسفری رنگ باشد همچنین پودری بسیار نرم و لطیف با مزه ای مایل به تلخ داشته باشد.

اگر به دنبال چای ماچا اصل با مارک ناول تی هستید بتوانید این محصول را در بسته های ۱۲ عددی حاوی ساشه های نیم گرمی در این سایت تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهید.

قیمت پودر چای سبز ماچا بسته ۳۰ عددی

قیمت پودر چای سبز ماچا بسته ۳۰ عددی-min

طبق تحقیقات و مطالعات صورت گرفته در یکی از دانشگاه‌های آمریکا در سال ۲۰۰۴ چای ماچا به عنوان غنی ترین منبع آنتی اکسیدان شناخته شده است.

از بارزترین تفاوت های چای ماچا با سایر چای ها پودر بودن آن است به همین دلیل خواص ۱ فنجان ماچا تقریبا ۱۰ برابر یک فنجان چای سبز معمولی می باشد زیرا پودر ماچا به طور کامل در آب حل شده وعصاره آن به طور کامل مصرف می شود.

قیمت پودر چای سبز ماچا با برند ماچانو ایرانی در بسته های ۳۰ عددی از برند های وارداتی مناسب تر بوده و در بازار ایران از فروش بالایی برخوردار می باشد.

سوده حسنی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید