مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید دمنوش لاغری سریع

آنچه در این مقاله میخوانید...

روند کاهش وزندمنوش لاغری با دارچیندمنوش لاغری با چای سبزدمنوش لاغری با زنجبیلدمنوش لاغری با گل محمدیطریقه مصرف دمنوش لاغریخرید دمنوش لاغری
خرید دمنوش لاغری

خرید دمنوش لاغری سریع یکی از بحث های داغ روز می باشد. روش های بسیاری از قبیل بالن معده، ورزش، میوه های لاغر کننده، رژیم های سخت غذایی، دمنوش های گیاهی و … را می توان مثال زد. آیا به راستی کدام یک نتیجه بهتری دارند؟ آیا راه جادویی در کار است؟ تا به حال در دنیای واقعی شنیده اید با خواندن یک ورد فردی لاغر شده باشد.

روند کاهش وزن

صحبت در رابطه با روند کاهش وزن به چربی‌های اضافه، اندازه گیری کالری و مواردی از این قبیل ختم می شود. همانطور که می دانید کالری واحدی برای اندازه گیری انرژی هاست.

بدن تحت تاثیر فعل و انفعالات شیمیایی چربی های اضافه بدن را به انرژی تبدیل می کند. در نهایت منجر به ذخیره سازی انرژی اضافی می گردد.

حال در راستای کاهش وزن کافیست میزان انرژی مصرفی را نسبت به میزان کالری دریافتی افزایش دهید. در راستای این عملکرد بدن مجبور می شود چربی های ذخیره شده را به کار ببندد که در نهایت منجر به لاغری می گردد.

تمام عوامل و روند کاهش وزن که بیان شد به مواردی همچون رژیم غذایی مناسب شرایط ژنتیکی و محیطی افراد بستگی 100 درصد دارد.

چنانچه بخواهید در کنار این عملکرد تاثیرات مثبتی بر روند کاهش وزن بگذارید و به لاغری سرعت ببخشید، پیشنهاد می کنیم از چربی سوزترین دمنوش های گیاهی استفاده نمایید.

دمنوش لاغری با دارچین

همانطور که می دانید قند خون تاثیر مستقیم بر روی وزن افراد دارند. قند خون می‌تواند میزان گرسنگی افراد را تحت تاثیر قرار دهد. به عبارتی می‌توان گفت یکی از فاکتورهای تعیین کننده انرژی بدن به شمار می رود. در واقع هر چقدر انرژی فرد بیشتر شود تمایل به ورزش کردن در او افزایش پیدا خواهد کرد.

از طرف دیگر متعادل بودن قند خون سبب از بین رفتن اشتهای کاذب می گردد. از زمان‌های گذشته تاثیر دارچین بر قند خون بر بسیاری از افراد ثابت شده است.

دارچین مدیریت فوق العاده ای بر میزان سطح قند خون دارد. بنابراین مصرف دمنوش لاغری دارچین هیچ ضرری نخواهد داشت و جزو پرفروش ترین محصولات لاغری به شمار می رود.

دمنوش لاغری با چای سبز

همانطور که می دانید چای سبز ماده ای موثر در کاهش وزن شناخته شده است. سه ماده اصلی چای سبز سبب لاغری و کنترل وزن می گردد.

کافئین سبب افزایش کارکرد سیستم بدن و همچنین افزایش متابولیسم بدن می گردد. رابطه متابولیسم با کاهش بدن بر کسی پوشیده نیست.

کاتچین یکی دیگر از مواد اصلی چای سبز می باشد. از آن به عنوان یک فعالیت آنتی اکسیدانی یاد می شود. تنها تفاوت چای سبز با چای سیاه به همین کاتچین موجود در آن برمی‌گردد. این ماده به کاهش جذب چربی از روده کمک به سزایی می کند.

و سومین ماده اصلی چای سبز که تیامین می‌باشد. در واقع این ماده، اسید آمینه موجود در آن است. این ماده با کاهش استرس تاثیر مثبتی بر افزایش نشاط و آرامش دارد. از طرفی سبب کاهش استرس می شود.

دمنوش لاغری با زنجبیل

زنجبیل از چربی سوز ترین گیاهان دارویی باشد که در تولید دمنوش های لاغری مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع زنجبیل در بهبود فرایند هضم غذا تاثیر گذار است.

دمنوش لاغری با گل محمدی

دمنوش گل محمدی از پرمصرف ترین نوشیدنی ها در میان ما ایرانی ها به شمار می رود. گل محمدی در واقع همان گل سرخ می باشد که از ماده دیورتیک برخوردار است. این ماده ادرار آور سبب می شود کلیه ها مقدار بیشتری سدیم از بدن خارج کنند. با این فرآیند یک عمل سم زدایی بدن انجام می گیرد.

از طرفی دیگر مصرف دمنوش گل محمدی سبب مصرف آب بیشتر می‌گردد. دریافت بیشتر آب در طول روز باعث پاکسازی سیستم بدن و نگهداری هیدرات بدن می‌گردد. لذا این موضوع در کم کردن وزن تاثیر گذار است.

طریقه مصرف دمنوش لاغری

طریقه مصرف دمنوش لاغری به نوع آن دمنوش برمی گردد. دمنوش دارچین، چای سبز، زنجبیل، گل محمدی به مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه زمان برای دم نیاز دارند. چنانچه هر کدام را به تنهایی مورد استفاده قرار می دهید، تا دو فنجان در روز مانعی ندارد. برای نتیجه بهتر می‌توانید از هر کدام یک فنجان در طول روز نوش جان کنید.

چای های سبز را میتوانید نیم ساعت قبل از غذا با معده خالی میل نمایید دمنوش چربی سوز از قبیل دارچین زنجبیل بلوبری و میان وعده و قبل از تحرک و ورزش بهترین زمان مصرف می باشند

خرید دمنوش لاغری

خرید دمنوش لاغری در این سایت همراه با مشاوره می باشد. از آنجا که آناتومی بدن افراد متفاوت است و هر بدن به دمنوش های لاغری یک واکنش متفاوت نشان می دهند، پیشنهاد می گردد قبل از خرید حتما با محصول آشنا شوید، سپس اقدام به سفارش نمایید.

*

سوده حسنی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید