مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید عمده انواع چای ماسالا در طرح و بسته بندی مختلف

آنچه در این مقاله میخوانید...

تولید چای ماسالا در بسته بندی مختلفنحوه خرید چای ماسالا هندی خالصروش دم كردن چاي ماسالا آمادهتولید عمده چای ماسالا با بهترین مارکبهترین برند چای ماسالا عرضه شده در ایران کدامندخرید چای ماسالا تاج محل هندی در بسته بندی نیم کیلوییچای ماسالا اصل را از کجا بخرمتولید بهترین چای ماسالا های بسته بندیچای ماسالا اسپایسی بسته بندی ۱۵۰ و ۵۰۰ گرمیخرید عمده چای ماسالا دارای creamerچای ماسالا جیوراج ۲۵۰ گرم در مراکز فروش
تولید چای ماسالا

تولید چای ماسالا در حجم عمده در انواع حجم و بسته بندی مختلف با بهترین مارک ها و برندها در بسیاری از کشورها به خصوص ایران انجام می شود که می توانید بسته بندی های گرمی، کیلویی و فله چای ماسالا را از نمایندگی و مراکز فروش اصلی در تهران تهیه نمایید.

انواع چای ماسالا ها که در کشورهای مختلف تهیه و تولید می گردند پایه ای یکسان دارد که اصالت هندیان در آن حفظ گردیده است. اما در برخی از کشورها در کنار ادویه های پایه این چای ماسالا از مواد دیگری نیز استفاده می گردد.
در واقع تولید چای ماسالا در صنعت چای هندوستان به صورت عمده رو به افزایش است و تنوع این چای در این کشور نیز شروع گردید.

به طور کلی چای ماسالای این کشور از دارچین، زنجبیل و … نیز استفاده می کند و در درصد بالای از دستورالعمل ها میخک و هل نیز جزو مواد اولیه اصلی این چای می باشد.

کشورهای متفاوت که در این نوع چای ماسالا ها دست می برند باید در انتخاب ادویه‌ها دقت نمایند چرا که دلیل کیفیت چای ماسالا به ادویه های تازه و معطر آن بر می‌گردد.

تولید چای ماسالا در بسته بندی مختلف

همانطور که مشاهده می کنید این روزها تولید چای ماسالای فوری با پودر آسیاب شده و آماده رو به افزایش می باشد که تنها دلیل آن پر طرفدار شدن این نوشیدنی در فرهنگ ما ایرانی ها شناخته شده است.

در واقع می توان گفت این نوشیدنی پرطرفدار، دومین نوشیدنی پس از آب در دنیا به شمار می‌رود، از این رو کشورهای مختلفی در سراسر جهان این محصول را به شکل های مختلف با ترکیبات و دستورالعمل های متفاوتی تولید و به بازار عرضه نموده اند.

از جمله بسته بندی های شناخته شده و تولید شده چای ماسالا در ایران نیز می‌توان به برندهای زیر اشاره نمود:

  1. چای ماسالا سانتوس یک کیلوگرمی
  2. چای ماسالا سانتوس ۲۵۰ گرمی
  3. چای ماسالا بگتا یک کیلوگرمی
  4. چای ماسالا بگتا ۲۵۰ گرمی
  5. چای ماسالا لترا ۲ کیلوگرمی
  6. چای ماسالا دماوند ۵۰۰ گرمی
  7. چای ماسالا آفرینش ۳۰۰ گرمی
  8. چای ماسالا نیوشا ۱۰۰ گرمی

نحوه خرید چای ماسالا هندی خالص

چای ماسالای هندی خالص که بسیاری از مشتریان آن را با نام “ماسالاتی” می شناسند توسط برندهای معتبر با برترین ادویه ها تولید و به بازار عرضه شده اند.

خرید چای ماسالا هندی خالص

نحوه خرید چای ماسالای هندی خالص بر اساس حجم سفارش ها متفاوت است چرا که می توانید این محصول را هم با قیمت مصرف کننده و هم با قیمت عمده برای پخش و فروشگاه تهیه نمایید.

در بالا با انواع بسته بندی چای ماسالا در طعم های مختلف آشنا شدید، این قبیل محصولات به صورت فوری و آسیاب شده تولید شده‌اند که طرز تهیه بسیار راحتی دارند و همین موضوع سبب شده تا سفارش چای ماسالا در کافی شاپ ها بیشترین حجم را به خود اختصاص بخشد.

روش دم كردن چاي ماسالا آماده

همانطور که در بالا اشاره شد چای ماسالا آماده و فوری پودرهای آسیاب شده از برترین ادویه های دنیا هستند که کریمر یکی دیگر از ترکیبات اصلی این محصول به شمار می رود.

روش دم کردن چای ماسالا آماده بسیار راحت می باشد چراکه برای تهیه آن به ابزار و مدت زمان خاصی نیاز نخواهید داشت، در حقیقت برای لذت بردن از این چای سنتی خوش عطر و طعم کافیست آن را با آب جوش یا شیر ترکیب و حل نمایید.

تولید عمده چای ماسالا

تولید عمده چای ماسالا با بهترین مارک

تولید عمده چای ماسالا با بهترین مارک های ایرانی این روز ها رو به افزایش است همان طور که می بینید این محصول جایگاه خاصی در بازار داخلی ایران پیدا کرده است.

با برندهای معتبر و معروف تولید چای ماسالا در ایران آشنا شدید که محصولات خود را با بهترین کیفیت و بسته بندی به بازار عرضه نموده اند، برای عمده فروشان و پخش کنندگان در شهرستان ها بهترین قیمت درب کارخانه در نظر گرفته شده است تا بتوانند به راحتی این محصول را در مراکز فروش خود عرضه نمایند.

تولید عمده انواع چای ماسالا در طرح های مختلف بر اساس نوع مارک و برند متفاوت است که در این مقاله با بسته بندی های مختلف آن آشنا شدید.

بهترین برند چای ماسالا عرضه شده در ایران کدامند

حال با چای ماسالا، روش دم کردن آن و برند های تولید کننده آشنا شدید ممکن است برای شما جای سوال باشد که بهترین برند چای ماسالا عرضه شده در ایران کدام برند است؟

بهترین برند چای ماسالا

چنانچه شما به دنبال کیفیت محصول برای کافی شاپ ها، تالار و رستوران ها هستید برند معروف و معتبر “بگتا” شما پیشنهاد می شود. حال اگر قیمت چای ماسالا برای شما حائز اهمیت است و آن را برای پخش عمده در نظر دارید به شما برند بزرگ و معروف “سانتوس” را پیشنهاد می‌کنیم.

از مزایای این دو برند معروف ایرانی به نوع بسته بندی شان باید اشاره کرد که در بسته بندی های ۱۰۰۰ گرمی و ۲۵۰ گرمی تولید شده اند.

البته از چای های ماسالای دو کیلوگرمی لترا نمی توان گذشت و بهترین گزینه برای مشتریانی که حجم بسته بندی برایشان حائز اهمیت است، پیشنهاد می گردد.

در نهایت به بهترین برند چای ماسالا هندی اصل اشاره می کنیم که در ایران جایگاه خاصی به خود اختصاص داده است برند معتبر و شناخته شده ی “تاج محل” که در بسته‌بندی‌های ۱۵۰ و ۵۰۰ گرمی وارد ایران شده‌اند.

خرید چای ماسالا تاج محل هندی

خرید چای ماسالا تاج محل هندی در بسته بندی نیم کیلویی

چای ماسالا تاج محل هندی در بسته بندی نیم کیلویی جزو پرفروش ترین محصولات این شرکت به شمار می رود چرا که در کنار خواص فراوانی که دارد ارگانیک ترین محصول هندی به شمار می رود.

تاج محل از ادویه های تازه و شگفت انگیز کشور هندوستان به دست آمده است که با بالاترین کیفیت و بسته بندی ممکن به بازار جهانی تزریق شده است.

برای خرید چای ماسالا تاج محل با ارزان ترین قیمت بازار کافیست این محصول فوق بکر هندی را به صورت عمده تهیه نمایید. خرید عمده انواع برند از این محصول از طریق مرکز فروش چای ماسالا اصل در تهران امکان پذیر می باشد.

چای ماسالا اصل را از کجا بخرم

قیمت چای ماسالا و اینکه این محصول را به صورت اصل از کجا بخرم دغدغه اکثر مشتریان و مصرف کنندگان بازار ایران می باشد، بسیاری از متقاضیان چای ماسالا اصل دوست دارند این محصول را با بهترین مارک از مراکز فروش و نمایندگی های اصل در ایران تهیه نمایند تا بابت محصولی که تهیه نموده اند خیالشان کاملا راحت باشد.

چای ماسالا فوری با طرز تهیه راحتی که دارد علاوه بر فروشگاهها، کافی شاپ ها و … نیز به ادارات، سازمان‌های دولتی و حتی به منازل کشیده شده است. لذا برای تهیه این پودر خوش عطر و طعم به صورت خرد و عمده کافیست از طریق نمایندگی های فروش معتبر در تهران اقدام نمایید.

تولید بهترین چای ماسالا

تولید بهترین چای ماسالا های بسته بندی

چای ماسالا های بسته بندی جزو نوشیدنی هایی به شمار می رود که هم به صورت گرم قابل سرو است هم به صورت گرم.

در تولید بهترین چای ماسالا از ادویه های مرغوب و تازه و اصل باید استفاده کرد که مارک های شناخته شده ایرانی کاملا این موضوع را رعایت نموده اند.

چای ماسالا تولید شده توسط کشور ایران با عطر و طعم بسیار مرغوب به بازار عرضه شده اند که می توانید این محصولات را بر اساس لیست قیمت زیر از طریق شرکت آرشامین تهیه نمایید:

شرح کالا

تعداد در کارتن قیمت هر بسته (ریال)
چای ماسالا کلاسیک لترا

۶*۲۰۰۰ g

۱٫۹۲۰٫۰۰۰

چای ماسالا اسپایسی لترا

۶*۲۰۰۰ g

۱٫۹۶۰٫۰۰۰
چای ماسالا سانتوس

۱۲*۱۰۰۰ g

۱٫۳۳۰٫۰۰۰

چای ماسالا سانتوس

۳۶*۲۵۰ g

۳۸۵٫۰۰۰
چای ماسالا بگتو

۱۲*۱۰۰۰ g

۱٫۰۹۰٫۰۰۰

چای ماسالا بگتو

۲۴*۲۵۰ g

۳۳۰٫۰۰۰
چای ماسالا کلاسیک تاج محل

۲۰*۵۰۰ g

۷۶۵٫۰۰۰

چای ماسالا اسپایسی تاج محل

۲۰*۵۰۰ g

۹۰۰٫۰۰۰
چای ماسالا کلاسیک تاج محل

۴۰*۱۵۰ g

۲۷۰٫۰۰۰

چای ماسالا اسپایسی تاج محل

۴۰*۱۵۰ g

۳۱۵٫۰۰۰
چای ماسالا آفرینش

۱۲*۳۰۰ g

۷۱۰٫۰۰۰

چای ماسالا نیتل

۲۴*۲۷۵ g

۳۵۸٫۰۰۰
چای ماسالا ویتاسیب

۱۲*۴۰۰ g

۴۵۰٫۰۰۰

چای ماسالا نیوشا بدون شکر

۲۴*۱۰۰ g

۳۸۵٫۰۰۰
چای ماسالا جیوراج بدون شکر

۲۴*۲۵۰ g

۸۵۰٫۰۰۰

چای ماسالا اسپایسی بسته بندی ۱۵۰ و ۵۰۰ گرمی

چای ماسالا اسپایسی جزو نوشیدنی های خوش عطر و طعمی می باشد که علاوه بر طعم شیرینی که دارد با تندی دلنشینی همراه است لذا این محصول بهترین پیشنهاد برای روزهای سرد پاییز و زمستان به شمار می‌رود چرا که طبیعت آن گرم می باشد.

چای ماسالا اسپایسی با طعم تندتری که دارد مورد پسند ذائقه افرادی قرار گرفته است که تندی غالب بر شیرینی چای ماسالا را بیشتر دوست دارند.
لذا چای ماسالا اسپایسی را می توانید در بسته بندی های ۱۵۰ و ۵۰۰ گرمی به صورت عمده تهیه نمایید البته لازم به ذکر است نوع درجه یک این محصول با برند هندی تاج محل عرضه شده است.

حتی افرادی که چای ماسالا اسپایسی را برای مصرف منزل، اداره و محل کار خود نیاز دارند می توانند این محصول را در بسته بندی نیم کیلو گرمی با قیمت ۸۵۰۰۰ تومان از طریق این مجموعه خرید نمایند.

خرید عمده چای ماسالا

خرید عمده چای ماسالا دارای creamer

چای ماسالا دارای creamer با پودر آسیاب شده بسته بندی و به بازار عرضه شده است که برای مصرف آن تنها به آب جوش نیاز خواهید داشت، این قبیل محصولات نیازی به شکر و مواد افزودنی دیگر ندارند چرا که دارای کریمر و شیرین کننده می‌باشند.

برای خرید عمده چای ماسالا کافیست از طریق نمایندگی فروش آن در تهران اقدام نمایید تا بتوانید ارگانیک ترین و بهترین مارک چای ماسالا را دریافت نمایید.

شرکت آرشامین در تهران آماده ارسال چای ماسالا به سراسر کشور می باشد، برای پخش عمده در بازار داخلی و خارجی کافیست هم اکنون با مشاور فروش شرکت تماس حاصل نمایید.

چای ماسالا جیوراج 250 گرم

چای ماسالا جیوراج ۲۵۰ گرم در مراکز فروش

چای ماسالا جیوراج ساخت امارات با وزن خالص ۲۵۰ گرم را می توانید در مراکز فروش معتبر تهران با بهترین قیمت تهیه نمایید.

این محصول به صورت گرمی بدون شیر و شکر تولید شده است و در طرز تهیه آن کافیست آن را دم دهید سپس با توجه به سلیقه خود به آن شیر و شکر اضافه و نوش جان کنید.

سوده حسنی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین محصولات چای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس بگیرید